English Version
English

گزارش لژیون ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST)

گزارش لژیون ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST)

یازدهمین جلسه از دور هفتم لژیون ویلیام ال وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST) با نگهبانی آقای علی رضوانی ، استادی آقای اصغر کریمی و دبیری آقای ماشاالله  در تاریخ 93/12/8 با دستور جلسه فضولی و آسایش و تولد اولین سال رهایی آقای محمد حیرانی از آنتی ایکس سیگار راس ساعت 7:30 در محل پارک طالقانی مقر ورزشی کنگره 60 تشکیل گردید

ما آن‌قدر می‌دانیم که گر بخواهیم فضولی کنیم و در زندگی دیگران سرک بکشیم و در ادامه با قضاوت آن‌ها را بسنجیم با مشکل مواجه می‌شویم و ما در کنگره 60 آموخته‌ایم که کار ضد ارزشی را انجام ندهیم ، این در صورتی است که فکر ما این بود که مشکل اساسی ما مواد مخدر هست ، اما با درمان اعتیاد متوجه شدیم که بندهای دیگری هم به ما متصل می‌باشد و باز کردن این بندها بسیار دشوار می‌باشد .

مواد مخدر و درمان آن با فرمان‌برداری و روی برنامه بودن بسیار آسان است ، اما یک موضوعی مثل حسادت چی ؟ آیا کنار گذاشتن این حس آسان‌تر از درمان اعتیاد است ؟ این کار بسیار دشوارتر از درمان اعتیاد می‌باشد .

کنگره همه‌چیز را آموزش می‌دهد تا ما درراه درست به زندگی ادامه دهیم ، این در مقوله سیگار هم صادق هست ، با شرکت در لژیون و گوش‌به‌فرمان راهنما بودن می‌توان به‌راحتی مصرف سیگار را درمان کرد.

سیگار هزاران ضرر دار که شما از من بهر می‌دانید ، ما متوجه نبودیم که سیگار چه تخریبی را به ارمغان می‌آورد ، به همین دلیل از آن استفاده می‌کردیم .

نکته دیگر این است که ما می‌دانیم که  هر کاری انجام دهیم به خود ما برمی‌گردد .

اما در مورد محمد ، ابتدا به محمد ، آقای مهندس ، آقای ویلیام و این و همه شما تبریک می‌گویم ، ایشان بسیار خوب سفر کردند و در حال حاضر هم بیشتر از یک سال می‌باشد که از بند نیکوتین آزاد و رها می‌باشد ، برای محمد عزیز آرزوی موفقیت می‌کنم .

محمد :

امروز برای من بسیار زیباست ، باوری در ناباوری می‌باشد و خدا را شکر می‌کنم . در این راه کنگره که ما به سمت نور درحرکت می‌باشیم ، نکته‌های بسیاری وجود دارد ، اگر بخواهیم کار ضد ارزشی انجام ندهیم جرقه‌هایی در ذهن ما می‌خورد که سد راه ما بشود .

من برای درمان خیلی کارها را انجام دادم ، دنبال جایی بودم که بعد از قطع مواد حال خوبی داشته باشم اما نمی‌شد . اما روزی که وارد کنگره شدم و راه درمان را برای من توضیح دادن‌اند ، همان‌جا متوجه شدم که این راه درمان است ، درمان تدریجی همان جرقه بود در مسیر اعتیاد .

تا سیستم من به تعادل و بازسازی نرسد و مواد شبه افیونی درون خودم ترشح نشود درمان امکان ندارد ، من خودم از خودم لذت می‌برم و خدا را شکر می‌کنم ؛ این مسئله در مسیر درمان سیگار هم برای من رخ داد ، آدامس جایگزین شد و به‌راحتی این کار صورت گرفت .

من که چهل سال تخریب داشتم به دنبال این بودم که یک‌ماهه خوب شوم ، اگر بچه‌های کنگره حال خوبی دارند به دلیل این است که جسم آن‌ها در تعادل می‌باشد ، این در مسیر درمان سیگار هم صادق می‌باشد ، در این مسیر یک‌لحظه از مسیر خارج نشدم و یک نخ سیگار در مسیر درمان استفاده نکردم ، من متوجه شدم که اگر یک جمعی در حال مصرف سیگار باشند من می‌توانم از نکشیدن آن لذت ببرم .

درمان سیگار لذت بسیار بالایی دارد و سختی درمان آن فقط نکشیدن سیگار می‌باشد . من خدا را شکر می‌کنم و از آقای مهندس و آقای ویلیام وایت تشکر می‌کنم .

با احترام کامران رک

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .