English Version
English

مبنای عقل، محبت و ایمان

مبنای عقل، محبت و ایمان

بی‌شک با شنیدن نام دیده‌بان به یاد افرادی میافتیم که در مرزها و مناطق جنگی مراقبت و دیده‌بانی از مناطق و دیگران را به عهده‌دارند و تیزبینانه هر نوع حرکتی را ازنظر دور نمی‌دارند.

دیده‌بانان در کنگره 60 نیز مانند افراد نامبرده، مسئولیت‌های مهم و کلیدی را بر عهده‌دارند. این عزیزان بدون اینکه دیده شوند و نام زیادی از آنها برده شود، به‌صورت نامحسوس مشغول خدمت‌رسانی به اعضای کنگره و کنگره می‌باشند.

کنگرۀ دیده‌بانان متشکل از 14 دیده‌بان مشغول به فعالیت می‌باشند. اساس کار آنها بر مبنای عقل، محبت و ایمان هست و به‌صورت رایگان در بخش‌های روابط عمومی، خانواده، ورزش، مناطق و ... مشغول به خدمت می‌باشند. به‌طورکلی کار این عزیزان، تدوین قوانین و ابلاغ آنها به کارگروه‌های پائین تر هست.

در این کنگره تمامی کارها به‌صورت شورایی اداره می‌گردد و در غیاب نگهبان کنگره، هرکدام با توجه به مسئولیت‌ها و وظایفی که دارند، کار خود را به‌خوبی و درستی انجام می‌دهند. به‌گونه‌ای که هیچ کاری بر روی زمین نمانده و همه‌چیز بانظم خاصی انجام گردد.

آقای مهندس دژاکام، بنیان گزار کنگره 60، دیده‌بانان محترم را مانند ستون‌هایی برای کنگره توصیف کرده‌اند که تمامی بار کنگره بر دوش این عزیزان هست.

سال‌ها فعالیت و خدمت در کنگره، افراد باتجربه و کارآزموده‌ای را پرورش داده که هرکدام باقابلیت‌های خاص خود، توانایی بسیاری را در انجام کارها دارا می‌باشند.

احترام به جایگاه والای این عزیزان و الگوپذیری از ایشان جزء وظایف مسافران و همسفران گرامی هست. بدون تردید جایگاه امروز کنگره 60 و امنیت، مرهون تلاش و خدمات صادقانه این عزیزان هست.

گاهی برای حمایت از شعبه‌ای تازه تأسیس، ماه‌ها در مسیر تهران به شهرستان‌ها در تردد می‌باشند و این اتفاق نمی‌افتد مگر با نیروی محبت که در وجود این گران‌مایگان هست. حضور به‌موقع آنان در مواقع خدمت، حکایت از نظم و انضباط می‌دهد.

امیدواریم خداوند توفیق خدمت در کنار این عزیزان را برای یکایک ما فراهم نماید و بر خود لازم می‌دانیم که به بهانه این هفته که به نام این عزیزان نام‌گذاری شده است، مراتب تقدیر، تشکر و قدردانی خود را اعلام نمائیم و برای داشتن این نعمات ارزشمند، سپاسگزار خداوند متعال باشیم.

 

منبع کنگره 60 : وبلاگ نمایندگی حر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .