English Version
English

ساختاری بی نقص

ساختاری بی نقص

سلام دوستان نگار هستم یک همسفر

روزی کنگره با اولین اعضا شروع به کار نمود، حالا بیش از ده هزار عضو رها شده، بیش از 700 کمک راهنما و شعبات بسیار در سراسر ایران؛ نشان دهنده حرکت مثبت و رو به جلوی کنگره می باشد. مهندس به اطلاع اعضا رساندند که 4 نفر از اعضا لژیون پزشکان با تمایل خودشان در آزمون کمک راهنمایی امسال شرکت داشتند و این باعث افتخار کلیه اعضاست که پزشکان سطح علم کنگره را باور کرده اند و گامی دیگر در کنگره برداشته شد.

دیده‌بان، کسی است که وظیفه پاییدن محیط اطراف و گزارش کردن آن به ناخدا دارد، در واقع دیده بان کنگره به نگهبان کنگره 60 گزارش می دهند .

در قوانین کنگره 60 پس از بنیان کنگره (مهندس دژاکام) شورای دیده بانان تصمیم گیرنده هستند. مهندس برای اینکه سیستم کنگره نیازمند یک شخص نباشد و با عدم حضور یک شخص سیستم به اشکال نخورد، ساختاری بی نقص تعیین نمودند. شورای دیده بانان متشکل از 14 عضو است که اداره این شورای به عهده نگهبان (مهندس) می باشد. مسلماً پیشرفت NGO کنگره 60 مدیون تفکر کامل آن می باشد.

اکثر ما خیلی از دیده بانان را نمی شناسیم و خدمت آنها در صور پنهان انجام می گیرد؛ در واقع این عزیزان خدمتگزارانی بی ادعا هستند که فرمان مهندس: دیده بانان ستون های کنگره 60 هستند که بنای کنگره بر شانه های آنها استوار خواهد بود، بنابراین همه ما به آنها احترام می گذاریم.

در انتها از دیده بانان عزیز
مهندس دژاکام، سرکار خانم آنی، مجید سلامی، رضا ترابخانی، محسن خان، امین دژاکام، خانم راد، علی خدامی، احمد حکیمی، علی مجدیان، مهدی سهیلی، سعید سبزه ای، سرکار خانم آنی (کماندار)، علی اشکذری
بابت زحمات بی دریغشان تشکر کرده و عرض تبریک دارم .


منبع: وبلاگ همسفر سارا نادری

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .