English Version
English

مکاتبات حسین و بیل

مکاتبات حسین و بیل

بیل عزیز؛

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم. اگر من هم نزد شما بودم حتماً در مراسم دوست مشترکمان ارنی کورتز خدمت می‌کردم؛ خوشحالم که آخرین نامه مرا به خانم لیندا نشان دادید؛ حتماً از قول من ایشان را سلام برسانید و به ایشان بگوئید که حسین می‌گوید من به دوستی ارنی افتخار می‌کنم و همیشه به یاد او هستم و خبر درگذشت ایشان را همراه با عکس‌های ایشان را در سایت فارسی و انگلیسی خودمان قراردادم. البته هم‌اکنون روزانه حدود 30,000 سی هزار نفر از سایت ما بازدید به عمل می‌آورند و سایت ما تقریباً یک سایت مرجع در ایران هست که اکثر متخصصین و دانشجویان و دانشگاهیان از سایت ما، بازدید به عمل می‌آورند و فکر می‌کنم پربیننده‌ترین سایت مربوط به مهار و درمان. پیشگیری اعتیاد در ایران هست.

برای مراسمی که در ماه آوریل نزدیک خانه ارنی کورتز تشکیل می‌شود، حتماً مطالبی را خواهم نوشت، فقط بگویید تا چه زمانی فرصت دارم که مطلبی را ارسال کنم.

در ضمن من و شما هنوز کارهای زیادی داریم که بایستی انجام بدهیم و مطمئن هستم خداوند به من و شما هم فرصت کافی خواهد داد تا کارهایمان را به اتمام برسانیم.

امیدوارم بتوانید به‌زودی به روند عادی کارهای تحقیقاتی خودتان بازگشت نمایید.

حدود 15 روز دیگر ما در کنگره امتحان سراسری کمک راهنمایی داریم؛ بایستی بیشتر وقتم را به طرح سؤال بپردازم. تاکنون حدود 1300 نفر برای شرکت در امتحانات ثبت کرده‌اند. این تعداد مربوط به مسافران و همسفران هست.

دوست و برادر همیشگی در زمین و آسمان

حسین

 

منبع کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .