English Version
English

گزارش لژیون پزشکان کنگره 60 سوم بهمن

گزارش لژیون پزشکان کنگره  60 سوم بهمن

سیزدهمین  جلسه از دور ششم لژیون پزشکان کلنیک ها با نگهبانی  مهندس و دبیری آخانم دکتر آتوسا و  آقای  دکتر محمد علی شهرکی  با دستور جلسه انتخابات داخلی کنگره 60 (نگهبانی، مرزبانی، ایجنت) در تاریخ 93/11/3 در سالن مدیریت بحران ناحیه 4 منطقه 3 شهرداری تهران واقع در پارک طالقانی راس ساعت 9 آغاز به کار نمود.

آقای  دکتر محمد علی شهرکی :

در مورد دستور جلسه و ساختار کنگره و درک من از این سی دی به این نکته اشاره می‌کند که مواد مخدر و افیون فراتر از هر حجاب و سری در جامعه نفوذ کرده و بسیار قدرتمند است ، برداشت من این است که هر شعبه داراری مرزبان است و آن‌ها به ریش‌سفیدی ایجنت آن را اداره می‌کند ؛ بهتر است ایجنت در کارهای اجرایی زیاد دخالت نکند.

نگهبان‌ها کسانی هستند که اداره جلسه را به عهده‌دارند و هرکدام دارای دبیری می‌باشند .

اما در مورد سی دی کوله‌پشتی این را می‌توانم عرض کنم ، نیروها به دو بخش شر و خیر تبدیل می‌شوند و به‌طورکلی در تمام فرهنگ‌ها این تقسیم‌بندی‌ها وجود دارد و این در ادیآن‌هم روئیت می‌شود ، هر دونیرو در حال فعالیت می‌باشند و هر دو در صور پنهان در حال جنگ می‌باشند.

این نیروها به‌صورت مستقیم کاری به انسان ندارند و به‌صورت القاء به تبلیغ مکتب خوبی و یا بدی می‌پردازند و هیچ اجباری در این نیست که به القاء آن‌ها عمل شود ، بلکه تمام تخریبی که به انسان می‌رسد از روی درخواست خودش می‌باشد و این مسئله را  در کلام خدا هم مشاهده می‌کنیم که انسان باید خودشت بخواهد تا کاری انجام شود.

به نظر می‌رسد که برخی از مکاتب ناشناخته و آن‌هایی که به نادرستی می‌خواهند از انرژی‌های کائنات استفاده کنند ، در این موضع داخل شده و افراد را با مشکل مواجه می‌نمایند ، درواقع با این کار ما اجازه می‌دهیم که نیروهای شر به درون ما وارد شوند ، مثل همان داستان قرارداد تسخیر روح بعد از مرگ که در صور آشکار برای آن‌ها دستاوردهای خوبی دارند اما در صور پنهان آن‌ها با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند ؛ درواقع ما باید بدانیم انرژی که ما در حال دریافت آن هستیم از کجا می‌آید و یا چگونه به دست می‌آید ، این در فرهنگ خود ما هم وجود دارد که به‌صورت مراجعه به دعانویس و سرکتاب و .... موجود می‌باشد.

برای انجام بعضی از کارها افراد به این موضوعات مراجعه می‌نمایند و می‌خواهند با رعایت اصولی از این مکاتب مثل چله‌نشینی و ... شخص را به قدرت‌های ماورائی برساند ن به‌هرحال نفس انسان در حال القای خوبی و بدی می‌باشد به همان صورت که در کلام خدا هم آمده است ، درواقع تعادل القاء هم در این مسائل وجود دارد و هم القاء خوبی می‌شود و هم بدی.

برداشت ما نباید  به‌گونه‌ای باشد که با نگاه به کوه یخ فقط صور ظاهر آن از صور پنهان موضوع که در زیرآب است و حجم بیشتر را هم تشکیل می‌دهد غافل شویم.

استاد در سی دی چهار حلقه را که در زندگی ما نقش دارد را بیان می‌کند ، اولین حلقه کودکی شخص می‌باشد ، در قسمت دوم به جوانی و در حلقه سوم به میان‌سالی و تا آخر عمر ادامه‌دارد و حلقه چهارم بیشتر به مسائل حیات بعد می‌پردازد ، این را نباید فراموش نماییم که افراد می‌توانند به حلقه چهارم هم ورود پیدا نمایند.

قسمت عمده این سی دی این است که ما بار را از دوران کودکی با خود حمل می‌کنیم و هرچقدر این کوله‌پشتی از کارهای خوب بیشتری پرشده باشد ، بار ما سبک‌تر خواهد بود و درحرکت ما از تاریکی به سمت روشنایی کمک بیشتری خواهد کرد.

آقای دکتر اردشیر :

من می‌خواهم از زاویه‌ای دیگر به سی دی کوله‌پشتی نگاه کنم ، کوله‌پشتی میزان خوبی و بدی ما را نشان می‌دهد ، آیا همین‌طوری است و یا به‌صورت تصادفی شخصی کار خوب و یا بدانجام می‌دهد و همه این‌ها به‌صورت تصادفی می‌باشد ؟ درواقع چرا بعض از افرا باوجوداین همه خوبی می‌آیند و کار بدانجام می‌دهند و یا به خود آسیب می‌زنند ؟

شخص می‌تواند معتاد شود و یا خیر ؟ این سؤالی است که بشریت با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند ، مازوخیسم درواقع قسمتی از این داستان می‌باشد که فرد به خود آسیب می‌زند .شخص با اعتماد نفس پایین و عزت‌نفس پایین به اعتیاد و یا کارهای شر پناه می‌برد و اگر شخص به آگاهی برسد می‌آید و کارهای خوب انجام می‌دهد ، به‌این‌ترتیب می‌توان این‌گونه نتیجه گرفت که شخص به‌صورت تصادفی کار شر و یا خیری را انجام نمی‌دهد و یا شانس و اقبال نیست ، بلکه با انتخاب فرد می‌باشد .

آقای دکتر رضا :

هر ساختاری که شکل می‌گیرد  دارای قوانینی برای اداره آن و نحوه مدیریت و چهارچوب اجرایی آن می‌باشد که باید از ابتدا به آن پرداخته شود ، به‌هرحال هر سیستیمی دارای چارت بندی می‌باشد و نکته جالب این است که در کنگره هم این چارت بندی به بهترین شکل وجود دارد و تقسیم وظایف در قالب نگهبان و مرزبان و ایجنت و ..... دسته‌بندی‌شده است .

جالب این است که همه قوانین در این ساختار به‌درستی اجرا می‌شود .

من گاهی اوقات فکر می‌کردم که اگر شخصی به‌طرف بدی‌ها می‌رود باید سختی‌های بسیار را درک کرده باشد و اگر کسی به‌طرف خوبی می‌رود و می‌خواهد به کمال برسد باید کار بسیار دشواری را انجام دهد ، اما درواقع به نظر من این‌طور است که از بد تولد در همه هم خوبی وجود دارد و هم بدی ، این در وجود ما می‌باشد و ما می‌توانیم که یک کفه از این دو را سنگین‌تر نماییم که این به درون و وجود خود ما برمی‌گردد .

اگر به قسمت بدی برویم به سمت اهریمنی خواهیم رفت و اگر به سمت خوبی برویم به کمال خواهیم رسید و این بسیار بهتر خواهد بود.

خانم دکتر طوطی :

همیشه مهندس می‌گوید باید به اشخاص ماهیگری آموزش دهیم تا شخص درواقع راه و رسم زندگی را فراگرفته باشد ، ایشان با آموزش‌هایی که از استادان خود گرفته‌اند ، مجموعه کنگره را برنامه‌ریزی کرده‌اند و به‌صورتی آن را پی ریزی کرده‌اند که برای یک روز نباشد و بتواند در نبود ایشآن‌هم به کار خود ادامه دهد ، به همین دلیل است که این طبقه‌بندی در کنگره  وجود دارد از نگهبان کنگره 60 ، دیده بان ها و ... به مسافران و همسفران می‌رسد و هر کدام کار خود را انجام می‌دهد ، درواقع شخص مسئولیت خود را انجام داده و بعد از یک مدتی از جایگاه آن‌ها تغییر می‌کند و شخص صاحب آن جایگاه نمی‌باشد .

در مورد سی دی دوم یا کوله‌پشتی به این صورت است که انسان یک موجود مختار برای حرکت به سمت خوبی و بدی می‌باشد و در انتخاب آن مختار می‌باشد . استفاده از انرژی‌های کائنات به این صورت نیست که شخص بیاید و از آن‌همین‌طوری بهره‌برداری نماید ؛ انرژی‌ها دارای حساب‌وکتاب است و نمی‌توان از این انرژی‌ها و یا حلقه‌ها و ... به این صورت استفاده کرد و با آن به درمان بیماری‌ها و دیگر کارها پرداخت . شخص شاید با تأثیر موقت روبه‌رو شود اما چون این انرژی‌ها برای ما نیست می‌تواند آسیب بسیاری زیادی به ما بزند .

آقای دکتر جهان فر :

من یک کیسی را مطرح کی کنم ف چند سال پیش دختر بیماری با 18  سال سن به کلینیک من آمد و از ناراحتی‌ها و وسواس‌های فکری نسبت به خداوند و آخرت رنج می‌برد ، مادر این فرد برای کمک  ، کار بسیار اشتباهی انجام داده بود و به همه‌جا سرزده بود ، ازجمله مکانی که با یک سری آموزش‌ها به او گفته‌شده بود که با توسل به حلقه و ... او دچار  توهم شده بود و می‌گفت من می‌توانم افراد را از روی هاله اشان تشخیص دهم و رنگ سبز رنگ خوبی و رنگ قرمز رنگی بدی افراد می‌باشد .

من با یک سری برسی متوجه شدم که دچار بیماری اسکیزوفرنی شده است ، او را وارد پروسه درمان کردیم و با تلاش این فرد بهبود پیدا کرده و در کنکور هم قبول شده و در حال تحصیل در رشته شیمی می‌باشد . ما زمانی در مورد موضوعی اطلاع نداریم و اگر بخواهیم در مورد آن موضوع اطلاع پیدا کنیم باید حتماً با مشاهدات ما مطابقت داشته باشد و اگر نه این بحث ها هیچ فایده ای ندارد .

ما نمی‌توانیم ثابت کنیم انرژی درمانی خوب است یا بد ؟ آیا نیروی شر و خیر در انسان وجود دارد یا خیر ؟ به نظر من این‌گونه نیست و انسان با تصویری که از خود دارد و از بد تولد با او همراه است و با توجه به آموزش‌هایی که از پدر و مادر خود می گیرد راهش مشخص می‌شود .

درواقع اگر خانواده ای ایراد گیر باشد و بچه را تنبیه نمایند و او را مقایسه نمایند و .... شخص فرزند را با مشکل مواجه می‌کند و این به دلیل نداشتن تصویر درست و یا سلف ایمیج است ، اگر تصویر خوب داشته باشیم به خوبی و پرورش می‌رسیم و اگر نه با مشکل مواجه می‌شویم.

آقای دکتر احسان :

من موافق هستم که اگر ساختاری وجود نداشته باشد ما به پایداری نخواهیم رسید و کاری از پیش نخواهیم برد ، در مورد سی دی کوله‌پشتی هم نظر من این‌طور است که من هم باوجود نیروهای شر و خیر موافق نیستم و به نظر من خود آدم‌ها هستند که این نیروها را می‌شناسند ، هیچ انسانی سیاه و یا سفیدی وجود ندارد و همه خاکستری هستیم ، یکی خاکستری پررنگ و دیگری خاکستری کم‌رنگ ، حتی هیتلر هم آدم کاملاً سیاهی نبوده و ممکن است در آن‌هم نکته مثبت وجود داشته باشد ، مثلاً پدری خوبی بوده !

آن چیزی که نیروهای شر و خیر را می‌سازد انسان می‌باشد و خود اوست که مشخص می‌کند چه چیز خوب است و چه چیز بد.

خانم شانی :

یک نکته مهم در سی دی کوله‌پشتی می‌باشد و آن این است که ما آدم‌ها تا چیزی را نبینیم آن را باور نخواهیم کرد و نکته جالب این است که این موضوع به خواسته ما برمی‌گردد که آیا ما خواسته‌ای مبنی بر این موضوع داریم که آن موضوع را ببینیم یا خیر ؟

کائنات هر چه را بخواهیم به ما می‌دهد ، اگر ما موضوعی را رد کنیم و آن را قبول نداشته باشیم مثل صور پنهان ، هیچ‌وقت با آن روبه‌رو نخواهیم شد ، اما اگر این موضوع از دغدغه‌های من باشد با آن روبه‌رو خواهیم شد و آن را روئیت می‌کنیم .

من فکر می‌کنم که اتفاقی که در کنگره می‌افتد این است که دیدگاه روان‌پزشکی و یا اینکه هر چیزی برای اثبات باید دیده شود نیست و اگر ما موضوعی را نمی‌توانیم با حس‌های ظاهری درک کنیم دلیل بر نبودش نیست ، بلکه برای درک آن‌ها نیاز به حس‌های دیگر می‌باشد و با این حس‌ها می‌توان این موضوعات را درک کرد، در غیر این صورت این‌طور است که به شخص کوری بخواهیم رنگی را تفهیم نماییم و این درست مثل برداشت ما از صور پنهان انسان می‌باشد .

نماد این موضوع افرادی می‌باشند که در سیستم به درمان رسیده‌اند و ساده‌انگارانه است که به آن تفکر نکنیم و بگوییم همه‌چیز سوپر ایگو و ایگو و .. است .

اگر این موضوعات می‌توانست پاسخ درستی بدهد می‌بایست در غرب و آمریکا بهترین جواب را از ایگو و سوپر و ایگو می‌گرفتند و دیگر با این سیل مشکلات روانی و اجتماعی روبه‌رو نمی‌شدند ؛ باید به نقطه‌ای می‌رسیدند که پسربچه‌ای 16 ساله سلاح به دست نگیرد و ایجاد مشکل نماید ، ما باید به دنبال الگوهایی بگردیم که با نمادهایی بتوانیم آنچه نمی‌توانیم ببینیم را درک کنیم و بهتر است به‌عنوان یک محقق به این مسئله بیشتر دقت نماییم.

آقای دکتر محسن :

کودک انسان تا سنی درکی به‌جز لذت ندارد ، از بلندی و ارتفاع می‌ترسد و به دنبال سیر شدن و ... می‌باشد ، کودک از سن یک سال به بعد با موضوعی مواجه می‌شود که خانواده با او می‌گوید که فلان کار را نکن و این کار تا هفت‌سالگی ادامه‌دار می‌باشد ، کودک به این تفکر می‌رسد که یک موجود ضعیف می‌باشد و بعدازاین دوره به کمی تعقل متوجه می‌شود که دیگران بد نیستند و ضعف از او می‌باشد ، البته این تفکر باید در سن 14 یا 15 سالگی به‌جایی برسد که متوجه شود که دیگران خوب هستند و او نیز خوب است .

کودکانی که به این تعادل نمی‌رسند و با تنفری که از دوران کوکی با آن‌ها همراه است به سن بزرگ‌سالی می‌رسند درواقع افرادی خواهند شد وجودی پر از ترس و استرس ، آن‌ها آسیب‌های زیادی می‌بینند و به سراغ الکل و مواد مخدر و .. می‌روند ، به نظر من نیروهای خیر و شر تجربیات ما از دوره کودکی می‌باشد

آقای دکتر محمد :

من در سال گذشته سفری به آمریکا داشتم و دوست من سؤال را مطرح کرد که دکتر طاهری را می‌شناسی ؟ من هم در پاسخ گفتم خیر و این اولین بار است که اسم او را می‌شنوم ، او بسیار تعجب کرد و گفت او کلی هوادار دارد و می‌تواند بسیاری از بیماری‌ها را درمان کند !

او می‌تواند با عرفان حلقه و ...کارهای بسیاری کند و فلان قدرت‌ها را دارد ، در جواب گفتم که اگر شخصی در جامعه امروزی همچنین قدرتی داشته باشد سریعاً توسط سرویس‌های جاسوسی دزدیده می‌شود ؛ حتی اگر اطلاعات آن در حد تئوری باشد .

من خودم با این موضوع مخالفت کردم و متوجه شدم این شخص دکتر که نیست بلکه دیپلم هم ندارد ! نکته جالب این است که آن‌ها مدعی همه درمان‌ها می‌شوند و افراد را با مشکل مواجه می‌نمایند .

مهندس :

در این سی‌دی‌ها موضوع ایجنت و دیده‌بان نبود ، بلکه موضوع انتخابات و چگونگی انجام آن می‌باشد ، این اولین بار است که این دستور جلسه گذاشته‌شده است و تمام سیستم کنگره 60 بر مبنای انتخابات انجام می‌پذیرد ، اینکه 600 راهنما ، حدود 200 مرزبان و 400 نگهبان در کنگره 60 کار خود را انجام می‌دهند بر پایه همین انتخابات می‌باشد. اشخاص در حال تغییر جایگاه می‌باشند و هیچ‌کسی در هیچ جایگاهی به‌صورت دائمی خدمت نمی‌کند ، مرزبان یک سال ، نگهبان 14 جلسه ، ایجنت یک سال و .... درواقع همه در حال چرخش می‌باشند .

در زمان انتخابات این افراد گاهی اوقات افراد باهم تبانی می‌کردند و ما با تعابیری توانستیم جلو آن را بگیریم .

به نظر من در انتخابات هم ما با یک مثل روبه‌رو هستیم ،

1 : آن‌کسی که رأی می‌دهد

2 : آن‌کسی که کاندید می‌باشد

3 : موضوع انتخاب

برای روشن شدن این مسئله یک مثال می‌زنم ، برای خالی کردن کیسه‌های آرد از ما به شخص نیاز داریم که در وهله اول دارای قدرت بدنی مناسبی باشد ، نیرومند و جوان باشد و بتواند این کار را انجام دهد ، ما نمی‌توانیم برای انجام این کار از یک شخصی استفاده نماییم که بر روی ویلچر نشسته و بسیار هم بادیانت است ! زیرا او در توانش نیست که این کار را انجام دهد ؛ باید موضوع به آن شخص بخورد ، برای انتخاب یک سیاست‌مدار ما باید به سراغ شخصی برویم که درس حقوق سیاسی خوانده است ، ما نمی‌توانیم برویم و شخصی را انتخاب کنیم که به‌طور مثال قهرمان وزنه‌برداری جهان است !

او قهرمان جان است و بسیار آدم خوبی است ، اما به درد این کار می‌خورد ؟ شخص باید خیلی از مسائل را همراه داشته باشد ، برای انتخاب درست باید به این نکات توجه شود که در کنگره60 به‌درستی به این نکات پرداخته می‌شود .

نکته بعدی در مورد حقایقی می‌باشد که در سطح جامعه وجود دارد ، ما چه بخواهیم و نخواهیم افراد جامعه با جن‌گیر و رمال و ... در ارتباط می‌باشند ، شاید اطلاع نداشته باشیم اما وجود دارد ، چه بخواهیم و نخواهیم انرژی درمانی وجود دارد .

زمانی ما بابک مسئله‌ای کاری نداریم که هیچ اما درجایی باید آن را بشکافیم تا به موضع واقعی برسیم ، من افرادی که انرژی درمانی کرده‌اند را دیده‌ام ، من دیده‌ام افرادی که وارد سیستم حلقه شده‌اند . دیده‌ام که افراد دچار چه بیماری‌های شده‌اند ، آن‌ها مالیخولیایی شده‌اند و دائم در حال بیان این می‌باشند که فلان جا دارای جن می‌باشد و یا ... این افراد دچار بیماری‌های جسمی هم می‌شوند ، ما نمی‌توانیم بگوییم در کائنات انرژی نیست ! قطعاً وجود دارد ، اما به‌صرف وجود داشتن این انرژی می‌شود از آن استفاده کرد ؟

من با افرای که جن‌گیری که کرده ، احضار روح کرده و وارد این کارها شده‌اند از نزدیک برخورد داشتم و آن‌ها را دیده‌ام من در جلسات آن‌ها شرکت کرده‌ام ، من همه را پشت سر گذاشته‌ام ما به ما چه ؟

بخواهیم ونخواهیم این موضوع وجود دارد ، حتی فیلم هم دارای افراد خوب و بد می‌باشند و اضداد وجود دارد ، ما باید بدانیم که با افرادی که دارای چنین مشکلاتی هستند چگونه برخورد نماییم .

باید ما مقداری از صور پنهان را بشناسیم ، آنچه ما می‌توانیم با چشم مشاهده کنیم ، اثباتش بسیار سخت است وای به حال آنچه نمی‌توانیم ببینیم و چون نمی‌توانیم ببینیم نمی‌توانیم بگوییم که وجود ندارد ، شما معاد را چگونه می‌توانی درک کنی ؟ اگر این مسائل را نشناسی .

در ضمن در آخر ماه هم آزمون کمک راهنمایی می‌باشد که هرکدام بخواهید می‌توانید در آن شرکت نمایید و بدانید که کمک راهنمایان ما با چه مسائلی سروکار دارند ، این 150000 نفر که در کنگره درمان شده‌اند از کجا آمده‌اند ؟

با احترام کامران رک

 

 

نام پزشک

نام کلینیک

تلفن تماس

منطقه

دکتر آتوسا لکیان

دکتر باقریان

09127152992

آزادی – یافت‌آباد

دکتر محمد یوسف کریمی

کلینیک روشنگر

09125362341

سرسبز

دکتر محمد رضا حسین

کلینیک کسری

09121351164

فلکه صادقیه

دکتر ستاره بقایی

کلینیک اکسیر

09373316266

شادآباد

روان‌شناس آمنه اوجی

کلینیک عصر اندیشه

09197119372

میدان آزادی جناح

دکتر غلامحسن عباسی

مهر آیین

09124970387

شهر ری

دکتر وحید حاجی پور

دکتر حاجی پور

09126976683

-

دکتر طوطی عادل زاده بنام

کلینیک دندان پزشکی60

09122935463

پل رومی

دکتر مسعود حاج رسولی

کنگره ٦٠

09123057408

 

دکتر رضا ناصر معدلی

کلینیک دندان پزشکی60

09121190247

پل رومی

دکتر نادر اشرف نیا

سفیر سلامت

09123061526

پیروزی

دکتر یوسف حداد

کیان مهر

09121159327

تجریش

دکتر جهان فر وحیدی

ماکان شهریار

65222751

شهریار

دکتر اعظم انصاری

انصار

09124540662

رباط کریم

دکتر دکتر همایون قاسمی

آفتاب عبدل آباد

09369494104

خانی آباد نو

دکتر محسن لطفی

کیمیای شرق

09122345210

جناح

دکتر احسان مظاهری

رهام

09124835546

شهر قدس

دکتر منوچهر زینعلی

آتیه سبز

09122156703

جمهوری

دکتر ابراهیم قدوسی

کیمیای شرق

09122345210

میدان آزادی

دکتر محمد جعفری

آرش

09121777043

شهرک غرب

اردشیر محمدیان

ساحل تندرستی

09101768510

17شهریور

محمد علی شهرکی

جمعیت آفتاب

09126395276

سهره وردی

روان شناس الهام بیات

انصار

09367969888

رباط کریم

دکتر میترا کریمی

ایرانشهر

09127043110

پونک

دکتر بهروز داوودی

اکسیر

09122350614

شادآباد

دکتر اکبر محبی

همدلان

09125777568

ستارخان

دکتر زهره گرمابدری

بعثت

09355554031

ستارخان

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .