English Version
English

منطقی ترین راه؛نوشته ای از مسافر حسن غفوری

منطقی ترین راه؛نوشته ای از مسافر حسن غفوری

اگر كسي براي بار اول ترياك استفاده كند به مقداري كه كشنده باشد علائم مرگ در او نمايان می‌شود كه عبارت‌اند از: گشادشدن مردمك چشم – تب و لرز – كند شدن ضربان قلب و نبض – و افت فشار اين مقدار براي فرد بالغ يك تا دو گرم ترياك است در اين حالت ما می‌توانیم بگوييم فرد مسموم شده است. قبلاً و در حدود 200 الي 300 سال پيش سفراي كشورها زماني كه براي جاسوسي به كشورهاي ديگر می‌رفتند اگر به دام می‌افتادند هميشه 1 تا 2 گرم ترياك همراه خود داشتند و براي اينكه اطلاعات لو نرود آن را می‌خوردند و به اغما می‌رفتند و بعد از 24 ساعت می‌مردند. بله در افراد عادي این‌گونه است ولي در من و شمايي كه مصرف‌کننده دائم بوديم همچنين چيزي نيست اعتياد در مصرف‌کننده‌ها جايگزيني مزمن است

يعني مواد مخدر خارجي از هر نوعش جايگزين مواد مخدر داخلي بدن می‌شود و باعث از تعادل خارج شدن جسم و روان و تفكرات فرد می‌شود.

در بدن خود انسان سيستمي هست به اسم سيستم تولیدکننده مواد شبه افيوني بدن و بدن خود انسان موادي را حتي خيلي قدرتر از موادي كه در ترياك است را توليد می‌کند ولي مواد مخدر باعث کم‌کاری و يا ازکارافتادگی اين سيستم می‌شود. كنگره 60 می‌گوید فرد مصرف‌کننده براي این‌که به تعادل برسد بايد جسم – روان – و جهان‌بینی‌اش به تعادل برسد. من خودم بارها سم‌زدایی كردم ولي جواب نگرفتم.

یک‌بار دكتري كه پيش او رفته بودم گفت بگذار يك هنري به خرج بدهم آمد و بعد از 8 روز يك عدد كپسول نالتركسون را در آب حل كرد و گفت اين را بخور تا از فردا سرحال شوي چشمتان روز بد نبيند من آن را خوردم و بيچاره شدم مثل مار به خودم می‌پیچیدم و به حال مرگ افتاده بودم و با این‌که دكتر مرا ترسانده بود و گفته بود اگر مواد بزني سنگ‌کوب می‌کنی و می‌میری من فردایش رفتم و مواد زدم. اين قضيه به خاطر اين بود كه ديدگاه آن دكتر اين بود كه مواد مخدر سم است و اگر از بدن من خارج شود حال من خوب می‌شود.

اگر قرار است سم‌زدایی كنيد و فقط جسمتان را در نظر بگيريد برويد یک‌کاسه آب‌لیمو بخوريد و این‌همه پول هم‌خرج نكنيد. كنگره 60 مي كويد جسم و روان مثل دو تا چرخ‌دنده در هم درگيرند و مثل سوار و سواركار می‌مانند بالانس این‌یکی يعني بالانس ديگري ولي 5 درصد بار درمان روي جسم است يعني وقتي شما جسمتان خوب می‌شود فقط در ظاهر خوب شده‌اید ولي در باطن جنبه گم و ناپيداي اعتياد كه درروان قرار دارد و متكي به سيستم بيوشيمي و سيستم تولیدکننده مواد شبه افيوني بدن است اصلاً بالانس نيست.

خود من استاد سقوط آزاد بودم و صدبار ترك كرده بودم ولي بی‌خوابی و تشويش و نگراني داشتم و عصباني بودم كسي جرات نمی‌کرد با من حرف بزنه براي همينه كه كنگره 60 می‌گوید اون جنبه گم و ناپیدای اعتياده كه آزاردهنده است پس فكر نكنيد سم‌زدای می‌کنید و همه‌چیز درست می‌شود اين مثل زغال زير خاكستر است و با کوچک‌ترین بادي خاكستر كنار می‌رود و آتش دوباره شعله‌ور می‌شود و اين بار چون یک‌بار بدن را سركوب کرده‌ایم مصرفمان بالاتر می‌رود من خودم مصرفم يك گرم ترياك بود ولي بعد از سم‌زدایی به 9 گرم ترياك و شيره رسيد.

من در مورد راه سم‌زدایی بايد بگم تو سي دي علم كه ما تدريس كرديم 4 جلسه بعدش دستور جلسه سم‌زدایی بود می‌خواستم براي شما جا بيفته كه وقتي ما تعريف علم را می‌کنیم می‌گوییم علم به‌درستی واقعيتي يا حقيقتي قطعاً ما را می‌رساند يعني وقتي ما می‌گوییم درمان اعتياد درمان اعتياد اين است كه يك نفر مصرف‌کننده كه درمان شده است بيايد اینجا و سرحال بنشيند و ديگر به‌هم‌ریخته نباشد و گرايش به مواد مخدر از هر نوعش نداشته باشد و در تعادل و بالانس باشد. حقيقتي كه علم كنگره 60 براي من حسن آورد اين بود.

اين علمي است كه كنگره 60 باتجربه به دست آورده و شما بايد بهره‌برداری كنيد. در اين ميان يك سري از دكترها از قضيه سم‌زدایی سو استفاده می‌کنند و می‌گویند اين را ه بهترين راه است براي این‌که رشد و توسعه و بقاي خودشان در اين راه است از آن دفاع می‌کنند چون پول و مقام و اعتبارشان در سم‌زدایی است ولي اين خود ماييم كه بهترين و منطقی‌ترین راه را براي درمان خودمان انتخاب می‌کنیم.

نویسنده : مسافر حسن غفوری

منبع کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .