English Version
English

مطالعه قطع سیگار تأیید شد

مطالعه قطع سیگار تأیید شد

یکی از بزرگترین تراژدی ها در تاریخ جهان اعتیاد، شامل انبوهی از مردم است که از یک اعتیاد رهایی یافته اند و به مواد دیگر وابسته شده اند و از اعتیاد به نیکوتین جان خود را از دست داده اند، آن چیزی که برای قطع این تراژدی لازم بود، پیش گامانی از ریکاوری بودند که شجاعت این را داشته اند که با این اعتیاد در زندگی خود روبه رو شوند و ارزش این پیغام را به گوش دیگران برسانند.

دوسال پیش شما یکی از آن پیشگامان بودید. تصمیم شما برای قطع سیگار کشیدن یک تصمیم شخصی بود اما یک نقطه عطف مهم در زندگی کنگره 60و حرکت جهانی برای ریکاوری از اعتیاد شد.

همانطور که این متد که برای قطع سیگار در کنگره 60 استفاده شده است گسترش می یابد، مردان و زنانی از سرتاسر جهان خواهند آمد تا در این تعریف جدید و کاملتر از ریکاوری اعتیاد، قطع سیگار را تجربه نمایند.من خوشحالم که امروز خودم را در جشن این نقطه عطف مهم در کنار شما احساس می کنم. شما با شجاعت، عشق و الگو بودن خود همه ما را تحت تاثیر قرار دادید. آنچه با این تصمیم خود دو سال پیش به ما دادید، بدون شک و حقیقتا هدیه زندگی بود، به خاطر این هدیه از شما ممنونیم به طوری که نمی توانیم با کلمات این تشکر را بیان کنیم، ما همچنان باقی می مانیم...(ویلیام وایت)

 

سال پیش مطالعه بر روی قطع سیگار با استفاده از متد درمانی کنگره 60 تایید شد. قسمت دوم این مطالعه نیز به تازگی توسط سیستم سلامت چست نات آمریکا تایید شده است. بعد از اتمام این مطالعه متد DST به طور رسمی به عنوان راه حلی برای قطع سیگار به جهان اعلام خواهد شد و مقاله ای به قلم آقای وایت در یک مجله ریکاوری معتبر در آمریکا به چاپ خواهد رسید. در حال حاضر این مطالعه در مرحله پایانی خود قرار دارد.

احسان رنجبر

 

 

 

December 15, 2014

 

William L. White, M.A.

Chestnut Health Systems

3329 Sunset Key Circle, Unit 203

Punta Gorda, FL 33955

 

RE: IRB Study No. 1087-0913

 

 

Dear Mr. White:

 

This letter is to serve as formal notification that the research study, A Pilot Follow-up Study of Smoking Cessation within Congress 60, Iran, underwent annual review on December 11, 2014 by the Institutional Review Board of Chestnut Health Systems. As a result of the review, the report was approved, and human subjects protection approval will be granted for one year.

آقای وایت عزیز،

این نامه به صورت رسمی به اطلاع می رساند که مطالعه تحقیقاتی پایلوت قطع سیگار در کنگره 60، ایران مورد بازبینی سالانه در تاریخ 11 دسامبر 2014 توسط هیئت بازبینی سیستم سلامت چست نات قرار گرفت. در نتیجه این بازبینی، گزارش مورد تایید قرار گرفت، و حفاظت از نمونه های انسانی شرکت کننده در این تحقیق برای یکسال تایید شد.

 

 

If you have questions or contemplate any changes to your protocol, please contact me.

 

 

Sincerely,

 

 

Ralph A. Weisheit, Ph.D.

IRB Chairperson

 

 

WW: kw

cc:  IRB file

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .