English Version
English

ساختار فکری

ساختار فکری

کنگره ساختار فکری مرا نسبت به اعتیاد و مصرف‌کننده کاملاً عوض کرد .و آن را تبدیل به یک تفکر سالم نمود من در کنگره متوجه شدم که اعتیاد یک بیماری ست  که سه پارامتر مهم دارد

  • جسم
  •  روان  
  • جهان‌بینی

   که این سه در اعتیاد  موردحمله قرار می‌گیرد و تخریب می‌شوند  و در کنگره برای درمان جسم و روان  در حدود 11 ماه و برای درمان و تغییر جهان‌بینی  نامحدود زمان لازم است . کنگره برای درمان اعتیاد بهترین دارو یعنی اپیوم تینکچر یا همان شربت اوتی را در اختیار افراد خواهان رهایی قرار می‌دهد  که معجزهٔ این داروی گیاهی  برای مسافران و همسفران  درمان شده و در حال سفر  قابل‌درک است.

طبق فرمایش آقای مهندس  بنیان گزار کنگره : اپیوم دارای دو چهره است  یک چهرهٔ آن شیطانی و یک چهرهٔ آن الهی ست که من همسفر این دو چهره را در طول سفر مسافرم دیدم . قبل از ورود به کنگره همسرم شهر وجودی خودش و خانواده را  از طریق سوءمصرف مواد ویران و نابود کرده بود  و در زمان درمان  در کنگره، با روش  دی اس تی   با همان  مواد که دچار تخریب‌شده بود به درمان رسید   و در این قسمت چهرهٔ الهی آن را دیدیم.

بنابراین معجزه‌آسا بودن  این دارو را در درمان مسافرانمان مشاهده کرده و به آن ایمان می‌آوریم . همان‌طور که میدانید در تریاک  50  نوع ماده وجود دارد که امروزه 25 نوع آن را بیشتر می‌شناسند  مانند : مرفین، کدئین، نارسئین و .... . خداوند در آفرینش  ساختمان مولکولی این گیاه داروئی   باز مهربانی و قدرتش را به بندگانش ثابت می‌نمایند  زیرا چیدمان این مواد به‌گونه‌ای است که هرکدام با میزان مشخص و دقیق  خود جسم را بازسازی می‌کنید و کمترین عارضه  را برای افراد به همراه دارد.

در طی این سال‌ها  دانشمندانی  از درون این گیاه ترکیبی جدا ساختند  تا مثلاً داروی درمان آن را درست کنند  ولی هر بار مادهٔ اعتیادآورتر و خطرناک‌تر از قبلی به دست آمد  و البته درمان هم سخت‌تر و سخت‌تر شد . گیاه تریاک باید به‌صورت خالص و با تمام ترکیباتش   برای درمان به کار برود  تا بشود معجزهٔ آن را مشاهده نمود . و اکنون در کنگره شربت  اوتی  دارای این خلوص است برای همین  روزبه‌روز سندهای بدون نقص را می‌بینیم  . و همین‌طور مشاهده می‌کنیم که برخی از مسافران در طول درمان از بیماری‌های سخت  نجات پیداکرده‌اند و رهاشده‌اند و این بازهم از معجزات شربت اوتی است . من به‌عنوان یک همسفر خداوند بزرگ را برای آفرینش این گیاه داروئی  هزاران با شکر می‌کنم و روزی هزار بار شاکر خداوند هستم که کنگره را سر راه ما قرارداد.

به امید رهایی تمام مسافران و همسفران از ضد ارزش‌ها .

نویسنده: همسفر ندا پیروز فر

نگارنده: همسفر قانعی

 

منبع کنگره60

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .