English Version
English

کتیبه ای پر محتوا

کتیبه ای پر محتوا

سلام دوستان حسام هستم یک مسافر

هم اکنون قریب به 9 ماه است از سفر اولم میگذرد نامه شربت هفته 33"34"35 طول درمانم را روز سه شنبه از دست راهنما دریافت کردم.تا امروز مقدار 1578 سی سی شربت تریاک مصرف کرده ام و برای بار اول در کنگره به این دستور جلسه (چگونه از OT شکرگذاری میکنم) رسیده ام.

وقتی که مروری به آموزش های گذشته و سخنان راهنمای خود کردم،یادم آمد که در اوایل ورودم به کنگره 60 نزد راهنمای خود رفته و به ایشان گفتم که من به دلیل مصرف بسیار زیاد قرص های شیمیایی اعم از (ترامادول،بایومادول،کلونازپام و ...) دچار ناراحتی معده و زخم اثنی عشر شده ام.میشود تا زمانی که به مصرف OT برسم مقدار تریاکی که شما معین کرده اید را بکشم!!؟

ایشان فرمودند خیر.جویای علتش شدم.ایشان فرمودند:

  • به مصرف OT که برسی و مدت سفرت بالاتر بیاید،خودت متوجه میشوی...!

راستش را بخواهید در اوایل هیچکدام از این حرف ها و روش ها را قبول نداشتم.فقط به دلیل اخذ مجوز یا به عبارتی گیر ندادن پدر مادر به مصرف کردن من به کنگره می آمدم.از تاریخ 93/01/28 به درمان با مصرف OT رسیدم.اوایل درمانم با OT می آمدم و به راهنمای خود گله شکایت میکردم که این دیگر چیست؟

اصلا الکل با تریاک سازگاری ندارد.به همین دلیل است که من اکثرا احساس خماری میکنم.حال مساعدی ندارم.

تا اینکه یک روز راهنمایم سی دی تصویری آموزشی (اعتیاد،درمان و راهکارهای مناسب) را از نشریات شعبه تهیه کرد و به من داد تا گوش کنم.سی دی لبریز از مطالب آموزنده بود که تا به امروز بیش از 20 بار آن را گوش داده ام و هر سری که گوش میدهم انگار که بار اولم است و همچنان برایم تازگی دارد.پس از گوش کردن آن سی دی متوجه شدم که من در دوره جایگزینی قرار دارم که پس از گذشت زمان تمامی مشکلاتم با مصرف OT رفع شده و دارو کاملا به تنم نشست.کم کم شروع به مطالعه کتاب (عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر) کردم.رفته رفته آموزش های لژیون را در کنار دانسته های خودم قرار دادم.متوجه شدم که من از دنیای مخرب اعتیاد و مواد مخدر هیچ نمیدانستم.بلکه اگر میدانستم که رو به مصرف مواد مخدر نمی آرودم.

رفته رفته یاد چند تن از دوستانم افتادم که با مصرف تریاک،شیره و یا الکل از بین رفته بودند.من گمان میکردم که فوت آنها به دلیل مصرف کثیر تریاک بوده است.در صورتی که به دلیل خوراکی بودن مصرف آنها و مقدار بسیار زیادی ناخالصی در تریاک اعم از (خاک،سرب،ذغال،قرص های شیمیایی و ...) سبب از بین رفتن آنها شده است.من خودم بارها تجربه کرده بودم که از دست فروشنده،مواد گرفته و زمانی که مقدار کمی از آنرا مصرف میکردم کاملا نیاز بدنم تامین شده و نئشه میشدم.اما بار بعدی که مواد را میگرفتم،کل آنرا مصرف میکردم و تازه جواب بدن مرا میداد.

اگر هر یک از مصرف کنندگان این سرزمین بخواهند راجع به ناخالصی های مواد مخدر صحبت کنند،هر کدام کتیبه ای پر محتوا خواهد شد.بنابراین تا همین مقدار را برایتان نقل کردم و سپس به اصل موضوع و دستور جلسه میپردازم.

چگونه از OT شکرگذاری میکنم!!؟

فکر میکنم راجع به این دستور جلسه هر کس براحتی میتواند در حدود تجربه شخصی خودش سخن کند.

  • اینکه من به کنگره می آیم که چه کنم؟
  • به شربت تریاک به چه چشمی مینگرم؟ نئشه خوری یا داروی درمان!؟
  • اصلا مگر نیامدم که درمان شوم!؟ پس چرا باید شربت تریاک مصرف کنم!!؟
  •  
  • مصرف این شربت چه نقشی در شهر وجودی من ایفا میکند!؟

"از نظر اینجانب مهمترین و اساسی ترین موضوعی که در قدم اول باید برداریم این است که ما با نام تجاری داروی درمانمان (تریاک) کاری نداریم.ما با ترکیبات و کاری که قرار است برای ما انجام دهد سروکار داریم."

ترکیبات دارویی تریاک اعم از (کدئین،مرفین،نارکوتین،نارسئین،پاپاورین،تبائین و ...) که متنوع ترین ترکیبات دارویی موثر را در یک مجموعه جمع آوری کرده است و در حقیقت یک کوکتل داروییست که بهترین گزینه برای جایگزینی و درمان انواع مواد مخدر و مصرف کنندگان میباشد.به هر یک از این ترکیبات که بنگریم میبینیم که هیچکدام از اینها سم نبوده و کابرد بسیار وسیعی در علم پزشکی دارند.بنابراین ما در کنگره 60 با ترکیبات،آلکوئیدها و کاربرد آنان برای درمان بیماری اعتیادمان کار داریم.

شاید این سوال پیش بیاید که من معتاد به مصرف تریاک هستم!

حال این موادی که زندگی مرا اینگونه ساخته و من به مصرفش اعتیاد دارم،چگونه میتواند مرا درمان کند...!!؟

اگر دقت کرده باشید پادزهر مار سمی را از از زهر نیشش درست میکنند.حال اگر تریاک را نوعی زهر بنگرم که زندگی مرا اینگونه ساخته،بنابراین خود تریاک هم پادزهریست که میتواند من مصرف کننده را درمان کند.

تریاک دارویی زهرآگین است که دارای 2 چهره میباشد (1.چهره الهی 2.چهره شیطانی) که اگر در دست حکیم حاذق باشد شفا بخش ترین داروست و اگر در دست مردم عادی باشد مخرب ترین دارو تلقی میشود.

چون تریاک دارای مجموعه ای از ترکیبات و آلکولوئیدهای قدرتمند دارویی نظیر (آرام بخش ها،ضد دردها،ضد افسردگی ها،نشاط آورها و ...) است که میتواند پوشش دهنده کامل عوارض سندروم محرومیت یا خماری ناشی از قطع مصرف هر نوع ماده مخدر باشد،بنابراین بهترین و شفا بخش ترین دارو برای درمان انواع وابستگی ها دارویی مانند (قرص،شیشه،کرک،تمجیزک،هروئین،حشیش و ...) می باشد.

اگر خاطرتان باشد در پیش تر چنین ذکر شد که ماده های مخدر امروز،مخصوصا تریاک،دارای ناخالصی های بسیار است.پس چگونه با این ماده اعتیاد خود را درمان کنیم.

 

کنگره 60 در حدود 10 سال درمان مسافران خود را با تریاک انجام میداد.اما به علت دلایلی متعدد حدود 4 سال است مسافران خود را با شربت تریاک درمان می کند.
 

""نتیجه گیری""
 

  • شربت تریاک در کلینیک هایی خاص ساخته شده و اعضای کنگره بر روی ساخت و خالص بودن و میزان دقیق ترکیبات آن نظارت کامل دارند.
  • دیگر مجبور نیستیم در سرما و گرما و به قول معروف یک لنگ پا در خانه فروشنده مواد مخدر یا بقول مصرف کننده ها ساقی بایستیم و منتش را بکشیم.
  • از گزند مالی فروشندگان مواد مخدر یا عبارتی بریدن جیبمان در امان هستیم.
  • میزان دریافت شربت در سفر اول نزد مسئولین و راهنما محفوظ مانده و این مهم سبب پیشگیری بسیاری از خطرات احتمالی در سفر اول شده است.
  • شربت تریاک بصورت مایع میباشد که میتوانیم آنرا با سرنگ به راحتی اندازه گیری کرده و مصرف کنیم.
  • خالص بودن آن سبب میشود تا از مخدر یا محرک های دیگر زده شویم.
  • از گزند مامورین نیروی انتظامی (که البته وظیفه شان میباشد) در امانیم.
     

و همینطور خالص بودن OT موجب گردیده که من در طول سفرم نه تنها ناراحتی معده و اثنی عشرم تحریکم نکرده،بلکه در حال بهبودی کامل می باشد.

در ضمن توجه داشته باشید در کنگره 60 بیمارانی بوده اند که به غیر از بیماری اعتیاد دارای بیماری های دیگری هم بوده اند که با متد  DST و داروی درمان کنگره 60 Opiom و یا OT بیماری های دیگرشان که از نظر پزشکان متخصص لاعلاج بوده،درمان گردیده است.

این نوشته ها نظرات شخصی اینجانب راجع به Opiom Tingtuer یا همان شربت تریاک خودمان بود که هر شخصی خودش بهتر میداند که تنها داروی درمان کنگره 60 برای وی چه کرده است.

"حال شما بگویید چگونه باید از Opiom Tingtuer شکرگذاری کنیم . . . ! ؟"

"یا در اصل چگونه باید از بنیانگذار کنگره 60 (جناب آقای مهندس حسین دژاکام) شکرگذاری کنیم!؟"

 

نویسنده : مسافر حسام

منبع کنگره60: وبلاگ مسافر مازیار اعرابی

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .