English Version
English

نقش آموزش در رهایی من از اعتیاد

نقش آموزش در رهایی من از اعتیاد

سلام دوستان، اصغر هستم یک مسافر.
 اینجانب فردی هستم متاهل مدت 20 سال به خاطر اعتیاد به راه‌های مختلفی کشیده شدم. دارای چهار نوه میباشم. من همیشه و همه جا گفتم خداوند متعال و بخشنده است.
خواننده عزیز نمی‌دانم کیستی ودارای چه سمتی هستی، فقط آیا از خودت پرسیدی برای چه زنده ای وبرای چی زندگی میکنی؟ آری در یک کلمه جواب میدهی، می‌خواهی زندگی کنی، به درست یا نادرست بودن آن فکر نکردی، فقط می‌خواهی زندگی کنی با چی؟ با مواد، نه این‌گونه درست نیست. بنده حقیر مواد کشیدم تا راحت باشم! چگونه با خیانت به زندگی خودم و بعد از مدت 20 سال پایم کشیده شد به کنگره 60، كه توسط یکی از دوستان قدیمی خودم معرفي شدم. در کنگره افراد مختلفی بودند كه خواستم با بچه های کنگره رفاقت کنم ولی به چه قیمتی؟ به قیمت پاک شدن روح وروان خودم. همان طور که گفتم در کنگره افراد زیادی دیدم خواستم من هم یکی از افراد زیاد باشم. خواستن توانستن است وشدم بچه کنگره‌ای.کنگره‌ای شدن شرط داره من تمام شرایط را قبول کردم.


شرط اول: راهنما انتخاب کردن بود وگوش دادن به حرف‌های راهنما بود.
شرط دوم: حضور به موقع در جلسات.
شرط سوم: شربت به موقع خوردن بود. من تمام شرایط را قبول کردم. من مدت 6 ماه است شدم کنگره‌ای، احساس می‌کنم خیلی فرق کردم. همان طور که گفتم مدت 6 ماه است مواد مصرف نکردم. حال احساس می‌کنم که فقط مواد مصرف کردن نیست. چون من خانواده ناشکری دارم. دارم ضربه می‌خورم. من نمی‌خواهم با خاطرات زندگی خودم سر شما عزیزان را به درد آورم. فقط در رابطه با مواد برایتان بگویم می‌خواهم بگویم میشه همه چیز را کنار گذاشت و با آموزش تفکر درست. من مدت 6 ماه است که تمام حرف‌های راهنمای خودم را در رابطه با آن 3 شرط برای درمان خودم بود انجام دادم و نتیجه گرفتم، دیدم که شخص اگر بخواهد می‌تواند هر چیز غیر ممکن را ممکن کند.

دوست عزیز در زندگی این را بدان کسی نیست که بدون درد باشد و هیچ کس کامل نیست، آیا هرکس که کامل نبود و یا هرکس که درد داشت باید رو به مواد ببرد؟ نه درست نیست. بیا ای بنده خدا همانطور که خدا میگوید وهمانطور که پدر و مادرت میگوید درست زندگی کن واین را بدان که هیچ پدر و مادری نیست که بد فرزندش را بخواهد.
بیا با آموزش درست و با تفکر درست راه زندگی درست پیدا کن.


در آخر از راهنمای خوب و دوست‌داشتنی خودم که در رابطه با مواد به من حقیر آموزش درست داد ممنون و سپاسگزارم و در آخر از بنیان‌گذار کنگره 60 آقای مهندس دژاکام سپاسگزارم از خداوند متعال خواستارم در طول زندگی روزمره خودش پیروز و موفق باشد.

با احترام: مسافر اصغر پيوسته

منبع: لژیون سروش برقع وش

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .