English Version
English

صلح؛ به بهانه وادی سوم

صلح؛ به بهانه وادی سوم

باید دانست هیچ موجودی به میزان خود انسان برای خویشتن خویش فکر نمی کند. منظور از موجود یعنی هیچ چیزی بیرون از خودت به فکر خودت نیست مگر اینکه خودت به فکر خودت باشی و خویشتن خویش یعنی باید به فکر تربیت نفس باشید.چرا گفته شده با شروع زندگی مگر ما قبلش زندگی نمی کردیم . خیلی از موجودات زنده هستند اما آیا زندگی می کنند یا فقط در حیاتند.

گفته می شود بعد از گذراندن دو وادی شما یک تغییراتی انجام داده اید و زندگی جدیدی آغاز کرده اید . آغازی که ما را به سلامتی، صلح، آرامش، آسایش برساند . امیدواریم شما هم با نگاه به طبیعت به ابعاد گسترده برسید و چون اصوات موسیقی در جهان خود بدرخشید و کلید اصلی راه خود را پیدا کنید. منظور از اصوات موسیقی این است که شما چه کسی را می توانید پیدا کنید که از صدای بلبل یا قناری بدش بیاید ولی اگر یک جیرجیرک ده دقیقه  بقل گوشتان بخواند شما را خسته میکند . آن بلبل با چهچه زدن حس شما را به خود نزدیک می کند، یک مار زنگی هم باصدایش هشدار میدهد که نزدیک من نشو وگرنه نیش میزنم.

این کجا آن کجا شما میخواهید کدام باشید در انسانها و طبیعت طبقه بندی وجود دارد. شما تا به حال دیده اید که یک حیوان بد قیافه صدای زیبا داشته باشد . صدای زیبا از ساختار زیبا بیرون می آید . من مصرف کننده بگویم که کلید حسینیه دستم است می شود کلام حق از حلقوم نا حق . یک آدم مصرف کننده چه چهچه ای میتواند بزند که حتی بچه اش به مادرش میگوید که اگر از مدرسه خواستند شما بیا نه بابا ، برای اینکه یک مصرف کننده تابلو اگر حرف درست هم بزند کسی توجه نمیکند.

خودتان درون خودتان باید جستجو کنید و ببینید چه چیز اشکال دارد و آن را رفع کنید . باید پیدا کنید گره کار کجاست . اگر با عالم ترین انسانها نشست و برخواست کنید و خودتان جستجو نکنید هیچ چیز پیدا نمی کنید.

ما به این حیات آمده ایم تا روش حل مشکلات را بیاموزیم . شما مشکلاتی را حل میکنید که برای شما قابل حل میباشد، فقط باید دل بدهید و بدانید آن مشکلات زندگی و ارتقاء پیدا کردن را به شما می آموزد وقتی آن را قبول شدید و یک مرحله بالاتر آمدید درس آن با مرحله قبلی فرق میکند و در هر مرحله که مردود میشوید اجازه شروع دوباره آن مرحله را ندارید و باید به مرحله قبلی بروید و از آنجا شروع کنید مانند اعتیاد میماند که میخواهید تریاک را کنار بگذارید چمچیزک و تزریق یا شیشه هم به آن اضافه می شود. حال میخواهید بپذیرید یا خیر. باور کنید پذیرفتن یا نپذیرفتن برای هستی خیلی اهمیت دارد همچنین برای نیروهای بازدارنده و نیروهای مثبت.

 

 

 

منبع کنگره60: وبلاگ مسافر احمد حکیمی

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .