English Version
English

حس پرواز

حس پرواز

سلام دوستان ندا هستم  همسفر علیرضا  و یک کمک راهنما .  مسافر من تریاک و هروئین مصرف می کرد وبا حال بدی وارد کنگره شد سفر اولش در کنگره یک سال طول کشید و در حال حاضر 9 سال و یک ماهه  که آزاد و رها هستیم. راهنمای خودم خانم مژگان ابوالحسنی بودند و راهنمای مسافرم  آقای جعفر شاملو که از ایشان بسیار ممنون هستم . در سال 83 بود که با دیدن سریال مسافر خودم پیگیر شدم و کنگره رو پیداکردم وبه هرحال وارد کنگره شدیم . سفر اول ما خیلی سخت گذشت اما به هر شکل گذشت و ره آورد آن برای من و مسافرم آموزش های بسیار خوب و مفید بود  وبا توجه به پیامی از کتاب 60 درجه ، لحظهء دشواری  در آن لحظه احساس نمی شود . آن چنان که یاد آوری آن دشواری، دشوار است.

به هر شکل اگر تصمیم می گیریم  از هر مرحله ای عبور کنیم، باید سختی و رنج آن را تحمل نمود و در عین حال و گذشت مسیر ، آموزش های زیادی وجود دارندکه باعث رشد دانایی ما می شود  به هر طریق و هرچند سخت سفر اول ما تمام شد و ما به روز رهایی رسیدیم . در آن روز حس پرواز داشتم و احساس می کردم به بزرگترین آرزویم رسیدم و گمان میکردم دیگه هیچی وجود نداره که من آرزویش رو داشته باشم واقعا روز رهایی ، روز غیر قابل وصفی  ست . بله عزیزان روزها به دنبال هم عبور میکردند و بالاخره در سال  86 در آزمون کمک راهنمایی شرکت کردم و قبول شدم  وقتی متوجه شدم که در آزمون قبول شدم بسیار خوشحال شدم و حس مفید بودن می کردم و بسیار دوست داشتم در جایگاه خدمت کردن قرار بگیرم.

باید صادقانه عرض کنم که عاشق خدمت کردن هستم و در تمام دوران کمک راهنمایی خودم، با عشق سر لژیون حاضر شدم و تمام سعی خودم رو میکردم و خواهم کرد  که آرامش و حس خوبی رو به بچه های لژیون منتقل کنم والبته تمام اینها رو دلیل بر ایمانم به کنگره میدانم. باید بدانیم که اگر قرار است به حال خوش برسیم باید از ضدارزش هادوری نماییم  و افکار پوچ را از خود دورکنیم و روز به روز دانایی خودمان را افزایش دهیم . ودر یک کلام برای رسیدن به حال خوش باید آموخت ، بخشید و عمل کرد . من پس از گذشت این سالها و حضورم در کنگره بسیار آموختم و همه رو مدیون این سیستم هستم آقای مهندس مانند یک ناجی عاشق و خانم آنی عزیز مانند  تکیه گاهی پراز آرامش به من و تمام اعضای کنگره آموختند که چگونه از ظلمت اعتیاد خارج شویم و آتش را به انرژی تبدیل نماییم من در کنگره آموختم که مواد مخدر چیست؟ ودریچهء ورود به تاریکی ها همین مواد مخدر است  ودر نهایت عشق را شناختم واز آن به عنوان شفا نام می برم.

در کنگره از عدد 14 زیاد استفاده میشود زیرا این عدد مقدس است و  نماد دریچه های دانایی ست و 14 وادی  در کنگره هرکدام دنیایی از آموزش هستند برای ما . همسفران عزیز و تازه واردین  محترم باید  دانا،صبور ،آگاه و همراه  با مسافرانشان باشند وباید بدانند اگر اینگونه عمل نمایند به درستی مسیر درمان را طی کرده و در نهایت به آرامش و رهایی خواهند رسید .

درآخر  : یادمان باشد هرکدام از ما رسالتی در این دنیا داریم و نقشی بر عهدهء ما گذاشته شده است . به زیباترین شکل مسئولیت خودرا برعهده بگیریم  واز مشکلات درس بیاموزیم  زندگی مانند سرسره بازیست باید از پله ها یکی یکی بالا رفت  تا لذت سرخوردن را تجربه کرد .بنابراین اگر از گذرگاه های سخت و تاریکی عبور می کنیم بدانید که پاداش صبر ما محفوظ است . کسانی  می توانند لذت دیدن رنگین کمان را ببرند  ، که در زیر باران مانده باشند امیدوارهستم مسافران و همسفران کنگره ،با قدم های محکم که برمی دارند لذت رهایی را به دست بیاورند.

تهیه و تنظیم همسفر قانعی

 

منبع کنگره60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .