English Version
English

گزارش لژیون ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST)

گزارش لژیون ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST)

به نام خداوند جان و خرد

هفتمین جلسه از دور ششم لژیون ویلیام ال وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST) با نگهبانی آقای علی خدامی ، استادی مهندس و دبیری مسافر کامران رک در تاریخ 93/7/25 دستور جلسه وادی دوم و تاثیر آن روی من و تولد اولین سال رهایی از سیگار مسافر ماشاالله راس ساعت 7:30 در محل پارک طالقانی مقر ورزشی کنگره 60 تشکیل گردید.

مهندس :

در حال حاضر به وضعیتی رسیده‌ایم که سیگار جایی در کنگره60 ندارد ، در قسمت مسافران خانم که من مسئول آن هستم ، چند دستیار داشتم برای تازه واردین که آنهایی که سیگار می کشیدند را کنار گذاشتم ، یواش یواش به سمتی می‌رویم که آنهایی که در حال کشیدن سیگار هستند می‌بایست بروند و سیگار خود را بشکند و در خدماتی مثل مرزبان ، دبیر ، نگهبان و ...دیگر افراد سیگار را نخواهیم پذیرفت ، که البته این کار را یک دفعه انجام نخواهیم داد و آرام‌آرام به آن سمت حرکت خواهیم نمود.

درمان اعتیاد با درمان سیگار کامل می‌شود و کسی که سیگار می‌کشد هنوز دارد اعتیاد را به خود به همراه می‌کشد . اعتیاد به سیگار به‌مراتب خطرناک‌تر از اعتیاد به مواد مخدر می‌باشد ، این در حالی است که مرگ در اثر مصرف مواد مخدر در سال 230000 نفر است و مرگ در اثر دخانیات 17000000 نفر است ، چیزی در حدود 80 برابر ؛ مرگی تدریجی و پنهان.

در حال گوش دادن به نوارهای سال‌های گذشته بودم که می‌دیدم مرتب در حال سرفه هستم و برایم آب جوش می‌آورند ، مرتب سرما می‌خوردم و اوضاع خوبی نداشتم ، جالب است از زمانی که سیگار را کنار گذاشتم فقط یک‌بار سرما خوردم ؛ سیگار ایمنی بدن را پایین می‌آورد و سرماخوردگی بیشتر پیش می‌آید سیگار در مسائل جنسی مشکل به وجود می‌آورد و اریکشن به‌درستی اتفاق نمی‌افتد و می‌تواند تعداد اسپرم‌ها را پایین بیاورد.

بنابراین باید در کنگره 60 این قضیه یواش یواش جا بی افتد ، لژیون‌ها باید قوی شود و به‌آرامی قدرتمند شوند ، در حال حاضر برای راهنمایی سیگار آزمون نداریم اما ممکن است در آینده آزمون هم برای آن در نظر بگیریم ، چه‌بهتر است که افراد پیش راهنمای مواد خود به درمان سیگار برسند ، که دچار دوگانگی نشوند .

من هر هفته 5 تا 7 نفر را می‌بینم که به رهایی می‌رسند ؛ ما که درمان شده سیگار هستیم و یا هر راهنمای سیگار هستیم می‌بایست به لژیون‌ها قوت بدهیم  و در لژیون‌ها حضور داشته باشیم.

افرادی که از بیرون مراجعه می‌کنند برای درمان سیگار را نمی‌پذیریم و ممکن است در آینده نزدیک هم نپذیریم ، افراد در کنگره60 آموزش جهان بینی را فرا گرفته و مشکلی ایجاد نمی‌کنند ، اما افرادی که در بیرون کنگره هستند آموزش را نگرفته و می‌توانند با ورودشان برای لژیون‌ها مشکل و بی‌نظمی ایجاد نمایند.

ما در کنگره سقوط آزاد را راه نمی‌دهیم ، مگر فردی که بخواهد از ابتدا درمان خود را شروع نماید ، این افراد از تعادل برخوردار نیستند و می‌توانند تشنج ایجاد نمایند.

ما هیچ کدام به هیچ نیستیم ؛ حتی اگر خودمان هم فکر کنیم به هیچ هستیم این اشتباه می‌باشد ، ما باید خود را پیدا نماییم و برای این کار می‌بایست به درون نگاه کنیم.

ماشاالله :

آرزوی من این بود که آقای مهندس در تولد من حضور داشته باشد ، از این بابت بسیار خوشحال می‌باشم .من خود را به شیطان سپرده بودم و راه را گم کرده بودم ؛  این را در کنگره متوجه شدم و برای من ثابت شد که خیلی ارزشمند هستم.از آقای مهندس تشکر می‌کنم که باعث شد راه را پیدا نمایم. از آقای زرکش هم برای درمان سیگار تشکر می‌کنم که این مشکل بزرگ من را حل کرد.

علی رضا  :

آزمون برای ما خیلی خوب بود ؛ استاد امین می‌گوید اگر در جایگاهی قرار بگیری و نتوانی کار خود را درست انجام دهی در خسران می‌باشد ، من نگاه می‌کردم که اگر ما هیچ مسئولیتی نداشته باشیم حد اقل مسئول جسم خود می‌باشیم .ما در کنگره با این قضایا سروکار داریم و این برای ما حائز اهمیت می‌باشد ، من از جناب مهندس بسیار سپاس گذار می‌باشم.

با احترام کامران رک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .