English Version
English

گزارش روز اول مسابقات جام مسافر (The traveler cup)

گزارش روز اول مسابقات جام مسافر (The traveler cup)

روز یکشنبه 6 مهرماه 1393 دومین دوره مسابقات فوتبال جام مسافر (The traveler cup) با حضور پرشور مسافران و همسفران کنگره 60 در محل باشگاه فرهنگی ورزشی آرارات تهران و میزبانی جمعیت احیای انسانی کنگره 60 برگزار شد.

 

این مسابقات با حضور تیم های فوتبال سفیران به کاپیتانی آقای گری لوئیس (Gary Lewis) و حضور سفیران کشورهای هلند، بحرین، الجزایر، غنا و بروندی با حمایت محمد حسن انصاریفر (پیشکسوت باشگاه پرسپولیس) و علی اصغر مدیرروستا (مهاجم سابق تیم ملی ایران) ستارگان سینما و موسیقی به کاپیتانی آقای فرهاد جم و حضور نیما نکیسا به عنوان دروازه بان، علی لهراسبی، محمد نوری، علی انصاریان، هومن جوادی، پویا امینی و ... به عنوان بازیکن، تیم آرارات با حضور ادموند اختر، لئون استفانیان و ... تیم کنگره 60 با حضور پر احساس بازیکنانی که روزی در خیال خود نیز نمی دیدند که ورزش را دوباره به صورت حرفه ای انجام دهند اما با متد DST به آرزوی خود رسیده اند؛ کار خود را در ساعت 16 به وقت تهران آغاز کرد.

پس از تجربه موفق وب سایت رسمی کنگره 60 در پوشش همه جانبه و آنلاین مسابقات سال گذشته، امروز نیز گروه خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران وبسایت کنگره 60 موفق شدند به صورت لحظه به لحظه هر دو مسابقه و حواشی آنرا پوشش کامل رسانه ای بدهند. «بیایید این آتش ویرانگر را مهار کنیم (اعتیاد)» شعار رسمی این مسابقات است و با توجه به اهمیت این موضوع مصاحبه هایی توسط سایت کنگره 60 با شرکت کنندگان در این مراسم انجام شده که طی روزهای آتی از نظر شما خواهد گذشت.

در اولین بازی تیم ستارگان دنیای سینما و موسیقی با درخشش بازیکنان خود توانست در یک بازی جذاب و دیدنی با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی دست یابد.

بازیکنان تیم ستارگان سینما و موسیقی که به سرمربی گری محمدرضا مهرانپور به میدان رفته بودند عبارت بودند از:

نیما نکیسا، هومن جوادی، فرهاد جم، علی انصاریان، علی لهراسبی، هادی خداشناس، پویا امینی، داود مرغوب، مهدی شیری، محمدرضا مهران پور، بابک زرین

 

 

بازیکنانی که برای تیم سفیران با مربیگری اصغر مدیرروستا به میدان رفتند به ترتیب:

مهدی ثابتی، رضا رضایی منش، گری لوئیس، فرهایدن، مرتضی قربانی، راشد الدوساری، محمد حسن انصاری فر، هات بیت، توماس، پویان شاطری، بابک کریمی

 

از نکات برجسته و جالب این بازی حضور خانواده سفیران در VIP ورزشگاه بود که با تشویق بی امانشان شور و حال خاصی به این دیدار داده بودند. 

در بازی پایانی روز اول مسابقات جام مسافر بازی بسیار دیدنی بین تیم های فوتبال کنگر60 و آرارات برگزار شد.

ساعت 18 همزمان با شروع بازی حضور چشمگیر صدها تماشاگر با تشویق های بی امان خود شور و حال خاصی به این دیدار داده بودند. بچه های کنگره 60 که به میهمان نوازی و مردم داری شهره اند برای گری لوئیس و سفیران کشورهای خارجی و همچنین بازیکنان شاخص تیم ستارگان سنگ تمام گذاشتند و حتی در لحظاتی از این دیدار بیشتر از بازی دوم بازیکنان را تشویق می کردند.

در تیم کنگره 60 به ترتیب:

1-مهدی مغروری

2-مهدی خرقانی

3-محمود کریم کشته

4-مجتبی قره ماژنی

5-مهدی لک

6-مهدی اخوان

7-سیامک علینژاد

8-علیرضا صدری

9-وحید قهرمانی

10-محمد میرفخرایی

11-یوسف شهبازی

 و با سرپرستی علی کاشی به میدان رفتند.

 

 

تیم فوتبال آرارات هم با ترکیب:

1-وازگن صفریان

2-زیرایر موسی مقدم

3-سامسون پطروسیان

4-سواک میربیکیان

5-الفرد بیگنیسیان

6-ادوین نظریان

7-لئون استپانیان

8-آریس میناسیان

9-ورز بخشی

10-آرمن ساروخانیان

11-وارتان گل بداغیان

به عنوان بازیکن و ادموند یزیک به عنوان سرمربی به این دیدار آمده بودند.

 

از نکات جذاب این دیدار

با توجه به استقبال بسیار خوب تماشاگران از این بازی پیش بینی می شود دیدارهای روز چهارشنبه بسیار پرشور تر از امروز باشد. بر اساس نتایج به دست آمده روز چهارشنبه 1393/07/09 و در دیدار رده بندی تیم های سفیران - آرارات به مساف هم خواهند رفت و در ساعت 18 نیز تیم های کنگره 60 و ستارگان سینما و موسیقی در دیدار فینال این مسابقات به مصاف هم می روند.

در پایان شما را به دیدن تصاویری از این مسابقات دعوت می نماییم. 

سردبیر بخش فارسی

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .