English Version
English

برداشت از سی دی رودخانه به عقب بر نمی گردد ( همسفران )

برداشت از سی دی رودخانه به عقب بر نمی گردد ( همسفران )

تاکنون هیچ کس نتوانسته است که آب رفته را به جوی بازگرداند بنابراین هر تلاشی برای بازگرداندن وضع پیشین بی‌فایده است. آری چنین است رودها به دریا می‌ریزد اما هرگز به سرچشمه‌ی خود باز نمی‌گردند چون بازگشت مسیر نیست.

مسیر رودخانه معمولاً دارای شیب است و آبی که در این مسیر سرازیر و جاری می‌شود هرگز نمی‌تواند به عقب بازگردد، مسیر زندگی هم چون رودخانه هیچ‌گاه به عقب بر نمی‌گردد.

پس تصمیماتی را که می‌گیریم قبل از اینکه به اجرا بخواهد در بیاید آگاه باشیم اندیشه و تفکر کنیم و به یاد داشته باشیم که زمان برگشت ندارد. 

زمانی که بعضی کارها را به انجام رساندیم دیگر نمی توانیم آنها را به عقب و حالت اولیه برگردانیم پس باید به عواقب آن فکر کنیم چون زمان برای هیچ کس نه متوقف میشود نه برمی‌گردد و نه اضافه می‌شود. ممکن است در مسیری دچار دو دلی و تردید شویم طبیعی است چون شیاطین در همه جا کمین هستند تا از کل ما بربایند ولی ما می دانیم که کل آب اقیانوس هم نمی‌تواند یک قایق را غرق کند مگر اینکه رخنه کند و همینگونه انسان های منفی دنیا قادر نیستند ما را تحقیر کنند مگر اینکه بگذاریم به درونمان وارد شوند.

زمانی که کار می کنیم جویبارهایی که در زیر زمین مخفی هستند و به سطح می آیند دیگر به رود بر نمی‌گردند چون از عمق به سطح آمدند. باید در مقابل آن‌ها سدی ایجاد کنیم که برای آبیاری از آن استفاده شود .

حال این سد باید محکم و قوی باشد چون آب به عقب برنمی‌گردد و باعث خرابی و شکستن سد می‌شود و شهری را ویران می‌کند.

بنابراین تمام مسائل زندگی حکم همین سد را دارد . نیروی ذخیره حتماً باید هدفی داشته باشد و در جهت مثبت مورد استفاده قرار بگیرد . زندگی پدیده‌ای شگفت‌انگیز است هر چه با دیگران انجام دهیم به خودمان برمی‌گردد چون کنگره سیستمی رایگان است و کمک به انسان‌هایی می‌کند که در اسارت اعتیاد هستند اگر بخواهیم سوءاستفاده شخصی کنیم بنیادمان از بین خواهد رفت ، باید از نظر مالی پایه‌های مستحکمی داشته باشد تا بتواند تداوم داشته باشد و امیدواریم با همکاری و حمایت شما عزیزان کنگره نگین انگشتری شود و نیاز نیازمندان را بتواند برای حیات دوباره سالم تضمین نمایید

نوشته‌ای از خانم زینب همسفر فرید

منبع : وبلاگ نمایندگی بوشهر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .