English Version
English

محبت موجود، دلیل ماندگاری است

محبت موجود، دلیل ماندگاری است

سلام لطفا خود را معرفي كنيد؟

سلام من مسلم هستم يكي از مسافران كنگره 60 نمایندگی سمنان

_ چه مدت بود كه مواد مصرف مي كرديد و چه اتفاقي افتاد كه تصميم گرفتيد به كنگره براي درمان اعتياد خود بياييد؟

من از سن 11سالگي شروع به مصرف ترياك كردم و كم كم با بالا رفتن ميزان مصرفم رو به كراك آوردم يعني در حدود 20 سال من مواد مصرف كردم وچون از مواد خسته شده بودم براي درمان اعتياد خودم اقدام كردم.

 

_ آيا براي رهايي از دام اعتياد خود به جاهاي ديگر هم رفته ايد و چطور شد كه كنگره را انتخاب كرديد؟

بله ،به NA رفته بودم ولي در آنجا نتوانستم جواب بگيرم ودوباره مصرف كردم وبعد از چند مدتي به دليل اينكه يكي از دوستانم با كنگره آشنا بود وخيلي از كنگره تعريف ميكرد به كنگره آمدم .

 

_ وقتي كنگره را براي رهايي از دام اعتياد خود انتخاب كرديد چه عواملي باعث شد كه شما در كنگره بمانيد و به رهايي ودرمان برسيد؟

در ابتدا خيلي ترس داشتم چون فكر مي كردم كه اينجا هم مثل جاهاي ديگر باشد ومن نتوانم جوابي بگيرم ولي با صحبت ها و مشاوره هايي  كه دوستان پيشكسوت كنگره با من داشتند وگفتند اين مطلب مهم كه من مصرف كننده يك بيمار هستم ونياز به درمان دارم و من را به عنوان يك بيمار پذيرفتند ،در حالي كه در ارگانها ي ديگر اين چنين نيست و به يك مصرف كننده القاب خيلي بد داده و او را به عنوان انگل و يا بي غيرت،بي اراده و سربار جامعه مي دانند.

 

_ چند سال است كه به كنگره مي آييد و از دلايل ماندگاري شما در كنگره چه چيزهايي ميتواند باشد؟

من در حدود دو سال ونيم است كه به كنگره آمدم ومدت 11 ماه سفر اولم به طول انجاميد و توانستم با تلاش خودم وكمك وراهنمايي هاي كمك راهنماي خوبم از دست اين قول بي شاخ ودم رها شوم و از دلايل ماندگار شدن من در كنگره ورهايي من وجود محبت و آموزش هاي ناب كنگره كه در هيچ جايي ديگر پيدا نمي شود است ومهمتر از همه كار كردن و بالا بردن سطح دانايي وجهان بيني خودم بودكه ديدگاه من را به مواد به دنياي اطرافم وزندگي  من عوض كرد.

 

_ صحبت از زندگي كرديد زندگي شما اكنون كه در كنگره هستيد نسبت به دوران مصرف مواد چه تغييراتي داشته است؟

من در قبل از كنگره اصلا معني زندگي كردن را نمي فهميدم به دليل اينكه مواد جلوي چشمهايم را بسته بود ومن را در يك حصار و زنداني نامريي اسير كرده بود با آمدن به كنگره بود كه معني شيرين زندگي كردن را فهميدم واز يك انساني نا اميد به يك انسان اميدوار تبديل شده ام.

 

_ چه مدت است كه در نشريات نمایندگی سمنان در حال خدمت كردن هستيد ونقش خدمت در كنگره را چگونه مي بينيد ؟

مدت يك سال است كه من افتخار خدمت كردن در نشريات را دارم و خيلي خوشحالم كه توانستم در اين جايگاه خدمت كنم  و از نقش خدمت كردن بخواهم بگويم يكي از دلايل اينكه باعث شد من در كنگره ماندگار شوم و تا الان بمانم خدمت كردن من در اين جايگاه بود.

 

_ به تازگي شما به عنوان مرزبان در كنگره سمنان انتخاب شديد،حضور شما در نشريات چه تاثيري در انتخاب مرزباني شما داشته است؟
خيلي تاثير زيادي داشت چون باعث شد كه من هميشه در حال فعاليت كردن باشم و بتوانم به همه اعضا كمك وخدمت كنم.

از اينكه وقت شريف خود را به من داديد صميمانه سپاسگذارم واميدوارم در همه جايگاههاي زندگي موفق وپيروز باشيد.

با تشکر

مسافر محمود کریم کشته

لژیون آقای میثم جمالی

نمایندگی سمنان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .