English Version
English

کارگاههای آموزشی کنگره60؛ نمایندگی اقدسیه

کارگاههای آموزشی کنگره60؛ نمایندگی اقدسیه

 

روز پنجشنبه 93/01/28 پنجمین جلسه از دور هشتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 در نمایندگی اقدسیه  واقع در شهرک نفت با استادی آقای رضا فاضل و نگهبانی آقای مسعود رمضانی و دبیری آقای بیوک سیاری با دستور جلسه "وادی هشتم و تأثیر آن روی من" رأس ساعت 17 آغاز بکار نمود.

خلاصۀ سخنان استاد:

استاد ابتدا فرمودند اول از همه از محبتهای آقای زهرایی و گروه مرزبانی تشکر میکنم در اوایلی که این شعبه تشکیل شد این همه مسافر نداشت و امروز که اینجا هستم خیلی خوشحال هستم که این همه مسافر دارد. این دستور جلسات و وادی‌ها همه دست به دست هم میدهند تا یک نفر راهش را پیدا کند، کسی که میخواهد به یک مسافرت برود به توشۀ راه نیاز دارد، ما هم در سفر خود برای رهایی از بند اعتیاد به توشه و آذوقه نیاز داریم و این دستور جلسات آذوقۀ راه ماست.

با حرکت راه نمایان می‌شود، ولی فهمیدن این قضیه بستگی به میزان تلاش هر فرد دارد. سکون مساوی سقوط است، ما برای درمان خودمان باید همیشه در حرکت رو به جلو باشیم و در پی کسب دانایی و کاربردی کردن آنها باشیم.

خیلی‌ها ترک اعتیاد میکنند ولی باید ببینیم کدام راه درست است، کسی که راه درست را انتخاب میکند موفق میشود، چرا که در کنگره صورت مسألۀ اعتیاد مشخص است و باید این راه را در مدت 10 الی 11 ماه طی کنیم. وقتی رهجو یک پله را بدرستی طی میکند و میبیند اتفاق و مشکل خاصی پیش نیامده، راه را ادامه میدهد، اینجا است که تخریبی که به جسم وارد شده بازپرداخت میشود. ما در کنگره به راحتی درمان می‌شویم و این اتفاق برای من و خیلی‌ها افتاده است.

در وادی هشتم بخشی با عنوان پیمان وجود دارد، اگر کسی این پیمان را نبندد مثل کسی است که درس خود را نیمه‌کاره رها کرده است. باید این راه را ادامه بدهیم تا به وادی 14 که عشق و محبت است برسیم.


تهیه گزارش: بیوک سیاری

لژیون: آقای آبتین نورانی

نمایندگی: اقدسیه  

تاریخ: 93/01/29  

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .