English Version
English

کارگاه آموزشي کنگره60؛ نمایندگی شهر ری + جشن آزادمردي مسافر بهروز

کارگاه آموزشي کنگره60؛ نمایندگی شهر ری + جشن آزادمردي مسافر بهروز
جلسه هشتم از دوره بیست و نهم، از سری کارگاههای آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی شهرری، ویژه مسافران و همسفران، روزهای شنبه مورخ 98/04/15 با استادی مسافر محسن، نگهبانی مسافر محمد، دبیری  مسافر بهروز ،با دستور جلسه ( تخریبهای شیشه و درمان آن با متد DST )رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.
 

خلاصه سخنان استاد:

به نام خدا جلسه را شروع می‌کنم، بسیار خوشحالم که امروز در شعبه شهرری هستم، خداوند را شاکرم که یک‌بار دیگر توفیق خدمت در این جایگاه نصیبم شد تا بتوانم خدمت کنم و آموزش بگیرم، دستور جلسه امروز دو بخش دارد یکی  تخریب‌های شیشه و درمان آن با متد دی اس تی و بخش دوم تولد پنج سال رهایی بهروز عزیز است.

سال‌ها پیش که سونامی شیشه در کشور به راه افتاد جناب آقای مهندس دژاکام تشخیص دادند که این دستور جلسه جزو دستور جلسات هفتگی کنگره 60 باشد تا اطلاعات مردم در این زمینه بالا برود، چون در آن زمان کسی باور نداشت که شیشه جزو مواد مخدر باشد و گفتند چون مرفین ندارد مشکل ایجاد نمی‌کند و برای ترک تریاک و شیره از شیشه استفاده می‌کردند و حتی در آرایشگاه‌های زنانه هم برای لاغری شیشه را پیشنهاد می‌دادند.

با تعویض لباس برای این مواد مخدر در غالب قرص مثل ریتالین برای شب امتحان دانشجویان استفاده می‌کردند و در داروخانه‌ها به همه به‌راحتی این مواد خطرناک را می‌فروختند و الان هم در دسترس هست و در کل لباس زیبا بر تنش کرده‌اند، شیطان لباس و پوشش را تغییر می‌دهد تا باعث فریب انسان‌ها شود ولی با بالا بردن دانایی مجبور می‌شود لباسش را زیباتر جلوه دهد تا افراد را فریب بدهد.

آن چیزی که برای من جالب بوده از این مواد مخدر توهماتی است که به مصرف‌کننده دست می‌دهد، اما یک واقعیت است به قول آقای مهندس اگر از جهان نیستی نام می‌بریم در دعاهایمان، جهان نیستی همان جهان هستی هست و ما نمی‌توانیم ارتباط برقرار کنیم، توهم یعنی یک سری نیروهای غیر ارگانیک که با چشم ما دیده نمی‌شوند، در جهان هستی هم نیروهای مثبت هست و هم نیروهای منفی و به عقیده من کسانی که با نیروهای مثبت ارتباط می‌گیرند جزو سالکین هستند.

نیروهای منفی هم در اثر ارتباط گرفتن شخص با نیروهای منفی شخص را دچار عذاب می‌کند و یکی از این‌کاره‌ای منفی مصرف شیشه است و با مصرف شیشه آمفتامین در مغز یازده برابر آزاد می‌شود و انفجار سلولی رخ می‌دهد و هاله انسان آسیب می‌بیند و مثل باقی می‌ماند که دیوارش ریخته و هر جانوری به‌راحتی وارد می‌شود و با از بین رفتن هاله نیروهای منفی به‌راحتی با شخص ارتباط برقرار می‌کنند. 

با این تعریف حتماً هم همه شنیده‌اید در رسانه‌ها که مصرف‌کننده شیشه سر بچه خودش را بریده و یا خیلی از فجایع را مرتکب شده است، به قول آقای مهندس شیشه ماده مخدر نیست بلکه ماده جنایی است، امروزه مردم آگاه شده‌اند و مصرف شیشه آمده پایین، یک وجه مشترک با دیگر مواد مخدر دارد و آن‌هم تخریب سیستم ایکس بدن است که همه موادها این تخریب را دارند و فرقی نمی‌کند حتی سیگار هم سیستم ایمنی و ضد درد بدن را تخریب می‌کند.

خدا را شکر در کنگره 60 درمان با روش دی اس تی است و فرقی هم ندارند‌ آنتی ایکس چه بوده ولی درمان شیشه از 0.3 شروع می‌شود و بعد دست راهنماست که چگونه به ره جو شربت بدهد و الحمدالله راهنمایان خبره‌ای هم در کنگره‌داریم و علم کنگره به‌روز است و مصرف‌کننده شیشه را در کنگره به‌راحتی درمان می‌کنند.

دانشمندان آمریکایی معتقدند که مواد مخدر درمان ندارد ولی آقای مهندس گفته‌اند ما داروی مواد مخدر را کشف کرده‌ایم و شیشه را 17 سال است که در کنگره درمان می‌کنیم، الآن 10 نفر از 15 نفر تیم ملی راگبی کسانی بودند که شیشه را در کنگره درمان کردند و الآن هم در تیم ملی هستند، همان کسانی که دانشمندان معتقدند که هیچ راهی برای درمانشان وجود ندارد.

در کنگره ما داریم می‌بینیم که خیلی از افرادی که شیشه مصرف می‌کردند الآن درمان شده‌اند و خدمت هم می‌کنند، یک فیلم چند سال پیش می‌دیدم آقای امیر جلالی بودند دکتر صحرایی که عکس مغز یک نفر که شیشه می‌کشید را انداخته بودند که یک‌طرف مغزش کلاً محوشده بود و درمان شده بود به روش دی اس تی و گفتم مگر ممکن است یک همچون چیزی شاید متد دی اس تی را چندین سال بعد بفهمند که چیست، مصرف‌کننده می‌آید موادش را درمان کند و خیلی از بیماری‌های دیگرش هم درمان می‌شود.

این تجربیات جزو اطلاعات عمومی نیست و حتی خیلی از بچه‌های کنگره 60 خودشان را از این اطلاعات محروم می‌کنند و رأس ساعت 5 در جلسات حاضر نیستند درمان اعتیادی که دنیای پزشکی می‌گوید امکان ندارد در کنگره به‌راحتی انجام می‌شود و کسانی که خودشان را محروم می‌کنند قدرشناس نیستند که اگر ایمان داشتند به این روش 5 صبح به کنگره می‌آمدند.

قسمت دوم دستور جلسه تولد آقا بهروز، دستور جلسه هفتگی با تخریب آقا بهروز یکی هست چون بهروز هم مصرف‌کننده شیشه بوده البته یک بنایی را که خراب کنند دیگر فرق نمی‌کند با بمب خراب شود یا با کامیون از رویش رد شوند سیستم ایکس آقا بهروز هم با شیشه خراب شد و لطف خداوند شامل حالش شد و کنگره را پیدا کرد.

بهروز در اوایل سفرش قوانین را زیر پا می‌گذاشت ولی بعد از مدتی متوجه شد که کنگره چه جایی است، اگر یک ماه اول نقض فرمان کنیم عیبی ندارد ولی اگر بیش از یک ماه شد می‌شود عادت و نقض کردن قوانین عاقبت بدی دارد برای کسی که نقض می‌کند، بهروز سریع برگشت توی راه و هم‌سفر ایشان هم کمک راهنما هستند در شعبه افسریه و هر دو نفر راهنماهای قدرتمندی هستند.

به بهروز تبریک می‌گویم همین‌طور به خانواده محترمش تبریک می‌گویم به همه اعضا تبریک می‌گویم به آقای مهندس تبریک می‌گویم این روز را و همه خدمت‌گزاران کنگره 60 به‌ویژه شعبه شهرری تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همه‌کسانی که درگیر اعتیاد هستند پایشان به کنگره باز شود و درمان شوند.

اعلام سفر مسافر:

سلام دوستان بهروز هستم یک مسافر، تخریب 13 سال،آنتی ایکس شیشه، سفر اول 10ماه 20 روز به روش دی اس تی و داروی اوتی، ورزش در کنگره والیبال،بسکتبال،شنا و الان هم 5 سال و 3 ماه است که آزاد و رها هستم.

آرزو و سخنان مسافر:

من در این چند روز خیلی فکر کردم که چه آرزویی را در این جایگاه عنوان کنم دو آرزو دارم که هر دو را بیان می‌کنم چون این دو آرزو از آرزوهای قلبی من است و تمام تلاشم را می‌کنم که به آرزوهایم برسم یکی از آرزوها این است که از این به بعد بتوانم پدر خوبی برای فرزندانم و مرد خوبی برای همسرم باشم تا ذره‌ای از خسارت‌های گذشته‌ام را جبران کنم و دیگر آرزو این‌که من تحصیلات کمی دارم و از این به بعد تصمیم دارم ادامه تحصیل بدهم امیدوارم که موفق بشوم و دانشگاه کنگره به‌زودی احداث شود و بتوانیم از آموزش‌های کنگره بهره‌مند شویم.

خدا را شاکرم که باز توفیق نصیبم شد که در بین شما دوستان باشم و این جایگاه را تجربه کنم و در این شعبه تولد آزادمردی‌ام را بگیرم در مورد دستور جلسه خیلی خوشحالم که تولد آزادمردی من مصادف با این دستور جلسه شده چون من مصداق بارز این دستور جلسه هستم به قول مهندس دژاکام که می‌گویند من خود اعتیاد هستم من هم خود شیشه بودم و باپوست و گوشت خودم تخریب‌های شیشه را درک کردم و خدا را شکر می‌کنم که امروز باحال خوش در رابطه با شیشه صحبت می‌کنم زمان مصرف چندین بار اقدام به ترک کردم ولی موفق به ترک نمی‌شدم و ناامید می‌شدم و با خودم درگیر بودم که شیشه درمان ندارد اما در کنگره همان‌طور که می‌بینیم شیشه به‌راحتی درمان می‌شود من از سن شانزده‌سالگی شروع به مصرف مواد کردم با الکل شروع شد و در دوران خدمت سربازی گراس و حشیش را شروع کردم و تریاک و سیزده سال آخر مصرفم با شیشه بود و خدا را شکر می‌کنم که با کنگره آشنا شدم و توانستم به درمان برسم.

سخنان راهنمای هم‌سفر:

خیلی خوشحالم بعد از چند ماه دوباره در بین شما دوستان هستم من هم به‌نوبه خودم این جشن زیبا را به جناب مهندس و خانواده ایشان و بعد به آقای محسن و خود آقا بهروز و هم‌سفرانش تبریک میگویم و به شعبه شهرری تبریک می‌گویم و خوشحالم که در بین شما هستم.

سخنان هم‌سفر کوچک:

از آقای مهندس دژاکام و عوامل کنگره60 تشکر می‌کنم که پدر من را درمان کردند و این روزهای خوش را که با لذت زیادی همراه است مشاهده می‌کنم و امیدوارم همگی این حس زیبا را تجربه کنند.

سخنان هم‌سفر:

ما در جشن سه‌سالگی به‌اندازه کافی گریه کردیم و همه می‌دانند که این گریه‌ها،اشک شوق است و خدا را شکر می‌کنم که از چه جایگاهی به چه جایگاهی رسیدیم و این معجزه‌ای بود که در کنگره اتفاق افتاد.زمانی کارهای مسافرم باعث سرافکندگی ما می‌شد ولی اکنون به وجود مسافرم افتخار می‌کنم زیرابه خاطر وجود ایشان به کنگره آمدم و با آموزش‌های ناب آن آشنا شدم و به لطف خداوند آرامش به زندگی ما بازگشت از خدا خواستم تا بتوانم خدمتی انجام دهم و جبران مافات کنم.     

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
و در ادامه رهایی های روز چهارشنبه
 
 
 
 
تايپ:مسافران حسين و مهدي
عکس و تنظيم:عباس زماني

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .