English Version
English

پرچم داران کنگره60 در فضای مجازی،گفتگو با مسافر جواد

پرچم داران کنگره60 در فضای مجازی،گفتگو با مسافر جواد

سلام لطفاً خودتان را معرفی کنید.

سلام دوستان جواد هستم یک مسافر آخرین آنتی ایکس مصرفی هروئین، متادون، شیشه ده ماه سفر کردم به راهنمایی استاد عزیزم آقا عطا، روش DST با داروی OT، هم‌اکنون بیست ماه است که آزاد و رها هستم.

چه خدمت‌هایی در کنگره داشته‌اید؟

من از مقطع سفر اول وارد سایت شدم در یک مقطعی کنار گذاشته شدم و دوباره در همان سفر اول خدمت در سایت را شروع کردم، اکنون به‌عنوان مسئول سایت نمایندگی قزوین در حال خدمت‌گزاری هستم در ضمن خدمت در جایگاه دبیری و نگهبانی را هم تجربه کرده‌ام.

با توجه به این‌که شغلتان به‌گونه‌ای است که حضور فیزیکی شما باعث افزایش بازدهی شما می‌شود، با توجه به این‌که روزانه ساعتی از زمان شما در حال پیگیری امور مربوط به سایت هست تداخلی ایجاد نشده؟

من از زمانی که خود را در کنگره پیدا نمودم و توانستم با کنگره 60 ارتباط برقرار کنم و به‌قول‌معروف به کنگره 60 وصل شدم، تمام تلاش من این بود که ساعات برگزاری جلسات کنگره حتماً حضورداشته باشم. البته در مقطع سفر اول مجبور به ترک کار شدم و در طول سفر اول از مزایای بیمه بیکاری برای گذراندن امور زندگی استفاده کردم و بعد از ورود به سفر دوم تمام تلاش من این بود که کاری پیدا کنم که با ساعات کنگره و خدمت من تداخلی نداشته باشد و خدا را شکر نیز همین اتفاق افتاد، البته ناگفته نماند که تمام بچه‌های کنگره 60 به علت آموزش‌هایی که دریافت و اجرا می‌کنند در محل کار خود شاخص و قابل‌احترام هستند همکاری لازم با آن‌ها برای شرکت در جلسات صورت می‌گیرد.

 

شما با توجه به این‌که بیست ماه است از رهایی‌تان می‌گذرد هیچ‌گاه به این موضوع فکر کرده‌اید که خدمت و ماندن در کنگره کافی هست و زمان آن رسیده که دیگر به زندگی خودم برسم؟

هیچ‌گاه تا به الآن این فکر را نداشته‌ام. کنگره 60 بخش مهمی از زندگی من و خانواده من شده است و تمام تلاش خود را می‌کنم که بتوانم در کنگره بمانم زیرا من این اعتقاد رادارم که تمام راه‌هایی که من در زندگی رفته‌ام و تمام جریان زندگی من و گم‌شدن من در صفحات زندگی برای این بوده است که در کنگره 60 پیدا شوم و حالا که به کنگره 60 رسیدم حال و هوای آن انسان تشنه‌ای رادارم که هر چه بیشتر می‌نوشد از این چشمه زلال معرفت و دانش، تشنه‌تر می‌شود...

 

کمی در مورد اهمیت کار وبلاگ و سایت بگویید؟

در مورد سایت، فضای مجازی یک فضا و دنیای است که امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است هرکسی برای جابجایی اطلاعات خود از فضای مجازی و صفحات اینترنتی استفاده می‌کند. ازآنجایی‌که ماهم در درمان اعتیاد مشغول فعالیت هستیم فضای مجازی و اینترنت یک بستر خوبی است برای اینکه بتوانیم با سرعت بیشتر دانش و آگاهی را به کسانی که سال‌های سال درگیر اعتیاد هستند و هنوز به این باور نرسیده‌اند و فکر می‌کنند که اعتیاد درمان ندارد انتقال دهیم. فضای مجازی سایت این اطلاعات را با سرعت، به تمام نقاط ایران مخابره می‌کند تا دیگران هم بتوانند از این علمی که در کنگره 60 موجود است به نحو احسن استفاده کنند. به دلیل اهمیت زیاد این موضوع، آقای مهندس در همان روزهای اول دستور تشکیل سایت کنگره 60 را دادند و از همان روزهای نخست باقدرت شروع به کارکرد. به‌طور مثال اگر الآن در گوگل در مورد درمان اعتیاد جستجو کنید اولین سایتی که بالا می‌آید سایت کنگره 60 است.

تأثیرگذارترین درسی که از آموزش‌های کنگره گرفتید چه بوده است؟

من با تمام وجود خودم وادی چهارم را لمس و باور کردم آنجایی که می‌گوید کسی که شروع به حل کردن مسائل خود می‌کند و قدم درراه درست می‌گذارد خداوند و نیروهای الهی از او حمایت می‌کنند. من وقتی وارد کنگره 60 شدم به علت مصرف بالای شیشه ازنظر جسمی در وضیعت بدی بودم و تمام بدن من عفونت کرده بود و حال روز خوبی نداشتم ازنظر افکار و اندیشه نیز که در سقوط کامل به سر می‌بردم. چند ماه اول سفر خوبی نداشتم و در شب تولد دختر دومم برای بار دوم با مواد مخدر دستگیر شدم و به زندان افتادم بعد از بیرون آمدن از زندان از محل کار خود بیرون آمدم تا بتوانم سفر کنم. درگیر مشکلات شدیدی بودم ولی وقتی شروع به حل کردن مسائل خود کردم خداوند را لحظه‌به‌لحظه در کنار خود حس می‌کردم. خداوند در قران می‌فرماید من سرپرست کسانی هستم که ایمان می‌آوردند و من آن‌ها را از تاریکی به سمت نور خارج می‌کنم. کسی که وارد کنگره 60 می‌شود و سفر خود را شروع می‌کند خداوند سرپرست اوست

شما همیشه علاوه بر این‌که پیگیر امور سایت هستید همیشه یک نگرانی بابت آموزش خدمت گذاران سایت دارید که در جلسات حضورداشته باشند به‌موقع حضورداشته باشند و ... قاعدتاً اگر از بیرون که نگاه بشود نباید این‌گونه باشد درواقع شما خدمتی به بچه‌ها سپرده‌اید که باید انجام شود حال آموزش می‌خواهند بگیرند یا نه چرا این فکر و پیگیری رادارید؟

ما گاهی فراموش می‌کنیم که چرا در کنگره هستیم و فکر می‌کنیم که بودن در کنگره 60 برای ما کافی است درصورتی‌ ما در کنگره 60 هستیم که خدمت کنیم و آموزش بگیریم و اگر در مورد آموزش گرفتن خود کوتاهی کنیم، خدمت ما تبدیل به گره در وجود ما می‌شود گره‌های مثل منیت، کبر و خودخواهی.

شما  به کلیه خدمت گذاران سایت نوشتن سی دی را توصیه می‌کنید و چند مورد هم خواسته‌اید نوشتار سی دی بیاورند چرا ازنظر شما نوشتن سی دی مهم است؟

استاد عزیزم آقا عطا می‌گفتند که شما اگر بخواهید دریکی از کشورهای خارجی، سی دی سخنرانان انگیزشی را تهیه و گوش کنید باید مبلغ گزافی پرداخت کنید. این در حالی است که در کنگره 60 سی‌دی‌های آموزشی جناب مهندس و استاد امین که از سرچشمه حقیقت هستی جریان یافت است با مبلغ خیلی ناچیز قابل تهیه و استفاده است که ما را در رسیدن به کمال یاری می‌کند جریان علم کنگره در سی دی خلاصه‌شده است.

بخش دوم نوشتن است که خود قلم تجلی نور و صوت و حس است و تأثیر بسزایی در یادگیری دارد و خداوند نیز در کتاب اسمانی به آن قسم‌خورده است و به هر چیزی که می‌نویسد مثل صفحه کیبورد کامپیوتر.

 

آقا جواد خیلی جدی هستند در سایت و تمام‌وقت در حال پیگیری و چک کردن مطالب باشد آیا قبل از کنگره هم این‌قدر دقیق بودند؟

خیر من قبل از ورود به کنگره از کنار همه‌چیز به‌صورت سرسری عبور می‌کردم، البته بخش مهم آن به علت بسته بودن حس‌هایم بود که نه می‌شنیدم و نه می‌دیدم و نه حس می‌کردم. البته در قران هم آمده است که ما روی گوش و چشم و قلب گناه‌کاران پرده می‌کشیم و مصرف مواد مخدر هم بزرگ‌ترین ضد ارزش دنیاست که البته با روش DST قابل‌درمان است و کسی که با این روش درمان می‌شود حس‌هایش دوباره باز می‌شود و ناگفته نماند که بخش مهم باز شدن حس در سفر سیگار صورت می‌گیرد.

در مورد جدی بودن حق با شماست چون ما خدمت‌گزاران سایت پرچم‌داران و پیشگامان کنگره 60 در فضای مجازی هستیم که به اعتقاد من تبدیل به دنیای شده است و خدمت ما و کیفیت خدمت ما و چیزی که از کنگره 60 نمایش می‌دهیم باید بهترین باشد و جناب مهندس نیز در سال جدید این هدف را برای تمام اعضای کنگره 60 گذاشته‌اند که باید در فضای مجازی پیشتاز باشیم و کنگره 60 را به انسان‌هایی که سال‌هاست دنبال راه نجات و خلاصی از ظلمت اعتیاد می‌گردند معرفی نمایم.

با توجه به این‌که خدمت سایت همیشه خدمت خاموش بوده و خدمت گذاران سایت زیاد در چشم نبوده‌اند هیچ‌وقت برای شما این مسئله پیش نیامده که خدمت سایت را تحویل داده و به قسمتی دیگر بروید که بیشتر دیده شوید؟

البته به نظر من هیچ خدمتی خاموش نیست و هیچ‌چیز در هستی گم نمی‌شود چون این‌یک قانون است که انرژی از بین نمی‌رود بلکه از حالتی به حالت دیگر تبدیل می‌شود؛ اما در مورد سؤال شما من وقتی در سفر اول بودم این موضوع که دیده شوم برای من مهم بود چون از این دیده شدن انرژی می‌گرفتم ولی وقتی‌که وارد سفر دوم شدم دیدگاه من تغییر کرد و از جایگاه خدمتی خودم انرژی زیادی دریافت می‌کردم. خدمت سایت یک خدمت لذت‌بخش است که در آن عشق و محبت رنگ و بوی خاصی دارد مخصوصاً تایپ و ویرایش دل نوشته‌هایی که ارائه می‌شود.

 

من وقتی وارد سایت شدم شما یک موضوعی به من گفتید که رهجوی کنگره باش نه رهجوی یک کمک راهنمای خاص می‌شود این را بیشتر توضیح دهید؟

به خاطر اینکه یک خدمت‌گزار برای دیگران یک الگو است باید همواره مراقب رفتار خود باشد و به تمام راهنمایان دیگر و مرزبانان احترام بگذارد و به‌گونه‌ای رفتار نکند که خدای‌ناکرده عمل سالم را زیر پا بگذارد به همین خاطر باید رهجوی کنگره باشد تا وارد حاشیه نشود، البته تمام تلاش تمام راهنمایان کنگره 60 این است که رهجوی خود را که باحال خراب و نامتعادل وارد کنگره می‌شود به درمان و تعادل برسانند و تحویل کنگره دهند.

پیشنهادی برای سفر اولی‌ها اگر دارید بفرمائید.

اگر کسی خدمت نکند حس خوب و جریان انرژی را نمی‌تواند لمس و درک کند همیشه استاد عزیزم آقا عطا می‌گویند که انسان وقتی می‌خواهد حرکت کند طبق قانون ایستایی یک نیرویی در مقابلش قرار دارد و این نیرو در هنگام خروج از دنیای تاریک اعتیاد همواره در مقابل ما ایستاده است که ما با خدمت کردن و کسب انرژی مضاعف می‌توانیم گام‌های محکم‌تری برداریم.

 

حرف آخر

سال‌های نه‌چندان دور شعری در ذهن من حک‌شده بود که متعلق به یکی از شاعران معاصر ایران بود با این عنوان

در جستجوی قطعه‌ای از آسمان پهناور هستم که از تراکم اندیشه‌های پست تهی باشد

سال‌های سال با خودم فکر می‌کردم و به دنبال جایی بودم که از اندیشه‌های پست تهی باشد. کنگره 60 قطعه‌ای از اسمان پهناور است که هیچ اندیشه پستی در آن جریان ندارد. همیشه خداوند را شکر می‌کنم که در کنگره هستم و آرزوی خدمت در جایگاه کمک راهنمایی رادارم تا در این چشمه زلال بنوشم و بیشتر تشنه شوم. کنگره 60 یک چشمه زلال معرفت و حقیقت است و خیلی خوشحال هستم که جریان زندگی من را به سمت کنگره هدایت کرد.

از استاد عزیزم آقا عطا که با تمام وجود دوستشان دارم و آقا محمدرضا ایجنت محترم نمایندگی قزوین تشکر می‌کنم که به من فرصت خدمت در این جایگاه را دادند و آرزو می‌کنم که همواره در صراط مستقیم گام بردارم.

ممنون.

نگارنده؛ مسافر حسن

نمایندگی قزوین 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .