English Version
English

کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ نمایندگی ستارخان

کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ نمایندگی ستارخان

این جلسه؛ چهاردهمین جلسه از دور بیست و ششم، از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60؛  نمایندگیستارخان، روزهای چهارشنبه مورخ 98/03/22 به استادی کمک راهنما محترم مسافر مهدی و نگهبانی مسافر آرش و دبیری مسافر عبدالله، با دستور جلسه‌ وادی دهم راس ساعت 17:00 برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

از نگهبان عزیز تشکر می‌کنم که این فرصت را به من دادند که بتوانم در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم. دستور جلسه وادی دهم ( صفت گذشته در انسان صادق نیست، چون جاریست) می‌باشد. خود من قبل از ورودم به کنگره60 به‌واسطه مصرف مواد و القاءهایی که داشتم، تصور می‌کردم که صفات گذشته درونم صادق می‌باشد و موضوع اعتیاد تا آخر عمر همراه من خواهد ماند. ولی بعد اینکه با علم کنگره و وادی دهم آشنا شدم متوجه شدم که می‌توان صفات بد گذشته را تغییر داد.

کنگره60 می‌گوید که برای اینکه بتوانیم صفات گذشته خود را تغییر دهیم، باید ساختارهای منفی گذشته را در درون خود از بین ببریم یا اصلاحشان کنیم. در انتهای این وادی یک چرخه یا پروسه وجود دارد که با تفکر سالم شروع می‌شود و شامل: تفکر سالم، ایمان سالم، عمل سالم، حس سالم، عقل سالم و عشق سالم می‌شود. در چهار وادی اول به‌صورت کامل راجع به تفکر سالم صحبت شده است که باید در ابتدا تفکرات و اندیشه خود را نسبت به یک موضوع تغییر دهیم تا بتوانیم آن عمل یا ساختار را در درون خود تغییر دهیم.

حال در رابطه با موضوع اعتیاد و کنگره60 باید بگویم که در ابتدا باید تفکرات خود را نسبت به درمان اعتیاد، روش کنگره60 و خود تغییر دهیم تا بتوانیم کم‌کم به روش دی اس تی و علم کنگره60 ایمان بیاوریم. حال در ادامه که ایمان شکل گرفت شخص شروع می‌کند به انجام اعمال سالم و دوری از اعمال ضد ارزش، که البته به نظر من مهم‌ترین اعمال سالم برای یک سفر اولی شامل نظم در حضور کارگاه‌های آموزشی و لژیون‌ها و مصرف به‌اندازه و به‌موقع شربت اپیوم تینکچر می‌باشد.

در ادامه که اعمال سالم شخص افزوده می‌گردد، موجب می‌شود تا حس‌های شخص سالم و باز شوند که این امر موجب سالم شدن خود عقل نیز می‌شود و شخص به‌آرامی به فرماندهی عقل نزدیک می‌گردد، تا جایی که شخص کلید شهر وجودی خویش را تحویل می‌گیرد.  در انتها با رسیدن به رهایی از اعتیاد، شخص به عشق سالم در رابطه با درمان اعتیاد می‌رسد.

در قسمتی از متن وادی آمده: کسانی که مجذوب رحمت خداوند می‌شوند، ارتقاء پیدا می‌کنند و کسانی که به سورچرانی مشغول‌اند، نصیبی ندارند. که این موضوع در طول مسیر درمان و سفر اول و دوم ما صادق است، یعنی افرادی که صفات بد گذشته خود را مانند شب دیر خوابیدن یا بی‌ادبی کردن یا ... رها نمی‌کنند درنهایت مانند سورچرانانی خواهند بود که چیزی نصیبشان نمی‌شود، ولی افرادی که این تغییرات را در خود ایجاد می‌کنند و به رحمت قدرت مطلق ایمان دارند، ارتقاء پیدا می‌کنند. از اینکه به صحبت‌های من توجه نمودید کمال تشکر را دارم.

تهیه و تنظیم: مسافر محمدحسین
عکاس: مسافر فرهاد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .