English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی الهیه مشهد

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی الهیه مشهد

جلسه هشتم از دوره سی و سوم کارگاه آموزشی خصوصی کنگرۀ 60 نمایندگی الهیه مشهد استاد مسافر رضا نگهبان مسافر صادق دبیر مسافر علی دستور جلسه ( وادی هشتم و تاثیر آن روی من )   روز یک شنبه مورخ  97/01/25راس ساعت 17 آغاز بکار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان رضا هستم یک مسافر

خداوند را شاکرم که یک‌بار دیگر این جایگاه نصیب بنده شد تا بتوانم آموزش بگیرم، در ابتدا از راهنمای عزیزم آقای امید تشکر می‌کنم که دوباره این فرصت را در اختیار بنده قرار دادند.

دستور جلسه وادی هشتم و تأثیر آن روی من است، با حرکت راه نمایان می‌شود.

در بدو ورود به کنگره و در سه جلسه اول من به عنوان یک تازه‌وارد شناخته می‌شوم و بعدازاینکه این سه جلسه تمام می‌شود لفظ مسافر به من تعلق می‌گیرد.

مسافر بودن هم به معنای سفر کردن است یا از یک مبدأ به مقصد رسیدن می‌باشد و هیچ‌وقت قرار نیست در جایی ساکن باشد. ولیکن مسافر بودن یک رسم و رسوماتی دارد که باید این قوانین را یاد بگیرم؛ قبل از ورود به کنگره من در حرکت بودم ولیکن نتوانستم تعیین مسیر کنم و همیشه به دنبال لذت‌جویی بودم و به همین خاطر به‌طرف مصرف مواد گرایش پیدا کردم و بعدازاینکه مصرف‌کننده شدم، مواد مخدر به خیلی از حرکت‌های من سرعت زیادی داد و اگر قرار بود که روزانه 8 ساعت کار کنم، ساعت کاری من در اوایل مصرف به 14 یا 15 می‌رسید و از کارکردن هم لذت می‌بردم و این حرکت را آن‌قدر ادامه دادم که به‌مرورزمان ساعت کاری من کم شد.

در ادامه سعی کردم خودم را از این منجلاب بیرون بکشم، به‌جاهای مختلفی برای ترک اعتیاد سر زدم ولیکن چون آن‌ها به خوبی راه را بلد نبودند و من با فکر خودم در این زمینه به جلو پیش می‌رفتم همیشه با شکست مواجه می‌شدم و مصرف دوباره من به مواد مخدر از قبل بیشتر هم می‌شد.

وقتی‌که به کنگره وارد شدم و راهنمای تازه واردین بنده را مشاوره نمودند، به من گفتند که اگر می‌خواهی در کنگره به درمان برسی باید یکسری از باورهایت را بیرون از کنگره بگذاری، اگر انسان توانمندی هستی یا خیلی باسواد هستی باید وقتی از درب کنگره وارد می‌شوی تمام این‌ها را بیرون بگذاری چون‌ اگر این‌ها بدردت می‌خوردند که تو معتاد نمی‌شدی! و از همان اوایل سعی کردم به‌عنوان یک مسافر تمام قوانین و حرمت‌ها را رعایت کنم و هرکجا که به مشکل می‌خوردم، سعی می‌کردم با راهنمای خودم مشورت کنم.

در انتهای وادی هشتم هم از پیمان صحبت می‌شود و من باید این را بدانم که در سفر اول و ابتدای ورود به کنگره پیمانی با راهنمای خودم می‌بندم و اگر خطایی انجام دادم اولین خیانت را به خودم کردم و همین‌که فکر می‌کنم که نباید به راهنما چیزی بگویم به راهنمای خود هم خیانت کردم.

در ادامه مرزبان کشیک مسافر حسن پیام‌های مرزبانی را به شرح ذیل اعلام نمود:

روز پنجشنبه مورخ 98/01/29 جشن تولد سومین سال رهایی مسافر کمال ایزدی در نمایندگی الهیه برگزار می‌شود.

روز پنجشنبه آزمون از سی‌دی‌های (امواج بازدارنده ذهن، پیوندهای نامیمون و کفر) رأس ساعت 16 در نمایندگی برگزار می‌شود.

هر هفته آزمون از منابع امتحانات کمک راهنمایی برگزار می‌شود.

لژیونهای دارای ظرفیت پذیرش به شرح ذیل می‌باشد:

نگارنده: مسافر وحید لژیون ششم
عکاس: مسافر مهدی لژیون دهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .