English Version
English

گفت و گو با مسافر مهرداد ورزشبان ورزش کشتی

گفت و گو با مسافر مهرداد ورزشبان ورزش کشتی

سلام لطفاً خود را به‌رسم کنگره معرفی کنید؟

سلام دوستان مهرداد هستم مسافر آخرین آنتی ایکس مصرفی تریاک مدت سفر اول 12 ماه به راهنمای آقای علی‌رضا لژیون پنجم شهرری به روش DST با داروی OT ورزش در کنگره کشتی به لطف دستان پرمهر آقای مهندس 17 ماه آزاد و رها هستم.

 

چرا ورزش کشتی را انتخاب کردید؟

من به خاطر سابقه قبلی که در کشتی داشتم و دومین علت حضورم در کشتی عشق و خدمت بلاعوض بچه‌های خدمتگزار ورزش کنگره مخصوصاً کشتی نقش به سزای در جذب من داشت. جا دارد که از لطف این عزیزان قدردانی بکنم به‌خصوص آقا نادر فرهانی، آقای کمیلی، آقای خسرو معقولی و آقا ناصر حاتمی و آقا محسن که بسیار پرتلاش و پرانرژی هستند آقا نادر همیشه در لحظات حساس با مشاوره و راهنمایی به‌موقع من را در تصمیم‌گیری‌ها کمک ویژه کردند.

 
در زمان مصرف وقتی‌که ورزش می‌کردید چه حسی داشتید؟

مطلقاً حس خوبی نداشتم و از ورزش کردن لذت نمی‌بردم و بدنم زود خسته می‌شود در تمرین و این باعث می‌شد که ازلحاظ روحی خیلی افت کنم، چون هم‌دوره‌ای‌های خودم را می‌دیدم در ورزش پیشرفت می‌کنند ولی من به‌جز خستگی و ضعف چیزی حس نمی‌کردم.

 

الآن که به درمان رسیده‌اید نسبت به ورزش چه حسی دارید؟

بعد از هر بار ورزش کردن انگار روح تازه‌ای در من دمیده می‌شود و این کاملاً بدون بزرگ‌نمایی کردن می‌گویم کسانی که درمان شده‌اند و ورزش را ادامه می‌دهند کاملاً شاهد این قضیه هستند.

 

ورزش چه تأثیری در روند درمان شما داشته؟

جدا ورزش در کنگره زیر نظر اساتید برای من یک مکمل قوی برای درمان من بود.

 

در حال حاضر چه خدمتی در کنگره انجام می‌دهید؟

عضو لژیون مالی در شعبه شهرری هستم در قسمت OT شهرری و نماینده تازه واردین در تعیین کلینیک و به لطف اساتید ورزش کشتی و محبت دوستان جدید به‌عنوان ورزشبان کشتی هم خدمت می‌کنم.

 

چه پیامی برای مسافران دارید؟

بهترین پیامی که می‌توانم به مسافران بدهم اینکه تجربه ورزش در کنگره در طول سفر اول را از دست ندهند. پیام دومی که داشتم کلاس کشتی کنگره روزهای یک‌شنبه و پنج‌شنبه رأس ساعت 14 در ورزشگاه شهید شیرودی سالن توفیق جهان‌بخش در خیابان ورزنده برقرار هست. تجربه یک حال خوش و یک ورزش پرانرژی را از دست ندهید.

کلام آخر؟

خداوند متعال را شاکرم که با کنگره آشنا شدم و به‌غیراز اینکه اعتیادم را درمان کردم روش درست زندگی کردن را یاد گرفتم، در رأس از آقای مهندس تشکر می‌کنم. واز آقا علی‌رضا راهنمای عزیزم که همیشه چراغ راه من بودند. تشکر ویژه از تمام خدمتگزاران کشتی مخصوصاً آقا نادر که همیشه حامی کشتی بودند و در میان این‌همه فشردگی برنامه‌های خود همیشه کشتی را فراموش نکردند.

تهیه و تنظیم: مهران لژیون هشتم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .