English Version
English

بازدید بنیان کنگره‌۶۰ از نمایندگی آبیک

بازدید بنیان کنگره‌۶۰ از نمایندگی آبیک

سخنان بنیان کنگره ۶۰ :

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر، امیدوارم که حالتان خوب باشد. خیلی خیلی خوشحالم، شعبه خیلی خوبی دارید، باور نمی‌کردم به این سرعت که هنوز یک لژیون هستید و سه راهنما مسافر آقا و دو راهنمای خانواده، به این گستردگی و به این سرعت رشد کرده باشید.

خیلی خیلی خوب است و مطمئن هستم به سال نمی‌کشد که اینجا برای شما کاملاً کوچک خواهد شد و خیلی خوشحال شدم که همسفرها فعال هستند در این شعبه و از تعداد شما مشخص است، این نکته خیلی خیلی مهمی است زیرا این دو، همسفر و مسافر باید با همدیگر رشد کنند و این بالانس باید برقرار باشد. در شعبه صالحیه گفتم اگر می‌خواهیم فرزندانی داشته باشیم که فردا از شما حرف شنوی داشته باشند سعی کنید وارد سیستم کنگره بشوید.

مسافران، همسفران و بچه‌های خود را بیاورند، دختر خانم‌ها و پسرها را بیاورند، چون راه و رسم زندگی را یاد می‌گیرند، چون قدر زندگی را می‌دانند، چون به زندگی مثل طلبکاران نگاه نمی‌کنند، گویی که از پدر مادر و دیگران طلبکار هستند، حقیقت را می‌بینند و درک می‌کنند. همانطور که مسافران آقا  وقتی وارد می‌شوند آرامش ندارد، عصبانی هستند، دیدگاه خوبی ندارد، همه را مقصر می‌دانند ولی به مرور زمان یواش یواش برایشان جا می‌افتد که خودش است و خودش باید همه چیز را درست کند.

نقاش این زندگی خودش است، زندگی تابلو نقاشی است و خداوند قلمو را به دست خود من داده است که خود من این تابلو را نقاشی کنم، حالا همه جور می‌توانم این تابلو را نقاشی کنم، می‌توانم تابلوی خودم را جوری نقاشی کنم که در اوج ذلت باشم و یک موقعی ممکن است جوری نقاشی کنم که در اوج افتخار باشم؛ همه ما همینطور هستیم، خداوند قلمو را داده دست خودمان باید خودمان بقیه خودمان را خلق بکنیم و خودمان را پیدا بکنیم.

ممکن است اول بگوییم نه، این چه حرف‌هایی است که می‌زنید، مقصر زندگی است، مقصر خدا است و همه را مقصر بدانیم تا زمانی که این دیدگاه باشد ما به هیچ نقطه‌ای نخواهیم رسید و در گمراهی خودمان، منظورم استرس‌ها یا ناشکری‌ها، مریضی‌ها، از زندگی لذت نبردن‌ها، در این‌ها غرق می‌شویم ولی اگر امیدوار باشیم خیلی خیلی فرق می‌کند.

ما بیش از ۲۰۰ بیماری داریم که به آنها سایکوسوماتیک می‌گویند، بیماری روان‌تنی، یعنی افکار و اندیشه باعث می‌شوند که شما مریض می‌شوید. همه این مریضی‌ها گواتر، تیروئید، سرطان سینه، سرطان تخمدان، تومور مغزی، ناراحتی گوارشی همه این‌ها به صورت عمده به خاطر بلد نبودن طریقه تفکر زندگی است. اگر امیدوار باشیم و زندگی را بلد باشیم به این مریضی‌ها گرفتار نمی‌شویم.

بنابراین یک مسافر و همسفر گویی که مسافر اسپانیایی حرف می‌زند و همسفر افریقایی حرف می‌زند، هرچه می‌گویند حرف همدیگر را نمی‌فهمند ولی موقعی که وارد کنگره می‌شوند زبانشان یکی می‌شود، همزبان می‌شوند و زبان همدیگر را می‌فهمند؛ بنابراین خیلی خیلی مهم است که مسافران، همسفران خود را به کنگره بیاورند و بعد سعی کنید که شعار کنگره را که « دیگران کاشتند و ما خوردیم، ما می‌کاریم دیگران بخورند » این را به معنی واقعی انجام بدهیم.

اینجا مسافران ما اکثراً سفر اولی هستند، در این شعبه چهار نفر به رهایی رسیده‌اند به سرعت تعداد رهایی‌ها خیلی بالاتر خواهد رفت و آن کسانی که باید بیایند در این شعبه و این شعبه را از زمین بلند کنند یا آمده‌اند یا خواهند آمد قطعاً مطمئن باشید، یعنی آن کسانی که ما را از این زیرزمین باید ببرند به یک ساختمان خیلی شیک و بزرگ یا آمده‌اند یا قطعاً خواهند آمد، کوچکترین شک و تردیدی ندارم و این کار را باید با همت انجام بدهید و انشاالله با همت انجام خواهید داد.

اگر ما همه چیز را برای دیگران بخواهیم حتماً نصیب خود ما هم خواهد شد، اگر خوبی را برای دیگران بخواهیم خوبی نصیب ما خواهد شد و اگر بدی بخواهیم، بدی نصیب خود ما می‌شود. ما باید سعی کنیم که معرفت، عمل سالم و عدالت را کسب کنیم تا به نقطه خوبی برسیم به خاطر اینکه بتوانیم خوب زندگی کنیم تا در آسایش و آرامش زندگی کنیم. ما از اول خلقت بوده‌ایم شاید خودمان متوجه نباشیم و تا آخر خلقت هم خواهیم ماند، بنابراین چیزی که مهم است اینکه می‌گویم صالح باشیم و در صراط مستقیم برویم، چرا دروغ نگوییم؟ به خاطر خودمان است کاری به ثواب یا گناهش ندارم، چون می‌خواهیم به  آرامش و آسایش برسیم و مشکلاتمان کم بشود.

به هر حال به سامان و تمام کادری که در اینجا خدمت می‌کنند ایجنت خانم و آقا و تمام مرزبانان، برای اینکه به تازه واردین خدمت می‌کنید به شما خدا قوت می‌گویم، انشاالله بتوانید در کنار هم یک تیم خوبی باشید و کارها را به خوبی انجام بدهید. سامان از کسانی است که توانایی‌های بسیار بالایی دارد و از عهده کار بر می‌آید؛ الان اینجا یک لژیون است،من فکر می‌کنم با این افرادی که در اینجا هستند، مرزبانان به این مرتبی و با لباس‌های قشنگی که دارند، از حالا به بعد اینجا را نمایندگی اعلام می‌کنم زیرا همه چیز اینجا برای نمایندگی بودن مهیا است، هم ایجنت خانم، هم ایجنت آقا، همینطور مرزبان‌های خانم و آقا و راهنماها که به قدر کافی هستند و اگر لازم بود اضافه خواهیم کرد. به هر حال باعث خوشحالی من است از همه شما تشکر می‌کنم.

در این روز به لطف بنیان کنگره ۶۰ لژیون آبیک به نمایندگی آبیک ارتقاء پیدا کرد.

در ادامه توجه شما را به گزارش تصویری از بازدید نگهبان کنگره ۶۰ جلب می نماییم:


با تشکر از بنیان کنگره ۶۰ جناب آقای مهندس دژاکام و جانشین نگهبان کنگره ۶۰ آقای علی خدامی برای حضور در نمایندگی آبیک.

تهیه گزارش و ارسال: مسافر فرید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .