English Version
English

حال خوش و آرامش؛ گفتگو با مسافر ناصر دبیر تیم کشتی کنگره 60

حال خوش و آرامش؛ گفتگو با مسافر ناصر دبیر تیم کشتی کنگره 60

سلام لطفاً خود را به‌رسم کنگره معرفی کنید؟

سلام دوستان ناصر هستم یک مسافر

 

چرا ورزش کشتی را انتخاب کردید؟

من از 16 سالگی وارد ورزش کشتی شدم خوب در آن زمان بیشتر بچه‌ها یا به فوتبال یا ورزش رزمی یا کشتی علاقه داشتند، اما علاقه من بیشتر کشتی بود. وقتی در سال 93 وارد کنگره شدم هفته‌ای سه جلسه باشگاه کشتی می‌رفتم، اما راهنمایم در اوایل سفرم ورزش را برای من ممنوع کرد. من هم اطاعت کردم، ولی در اواسط سفرم به کشتی کنگره ملحق شدم و در بیرون از کنگره کشتی هم کار می‌کردم و در جام سردار مربی تیم کشتی کنگره بودم.

درزمان مصرف وقتی‌که ورزش می‌کردید چه حسی داشتید؟

خوب در زمان مصرف وقفه‌ای در ورزش من افتاد، ولی جسته‌وگریخته ورزش می‌کردم؛ اما بعد از مدتی که تخریبم بیشتر شد، حالم خوب نبود و فکر می‌کردم باید بیشتر ورزش کنم شاید با ورزش بتوانم موضوع را حل کنم. تمریناتم را بیشتر کردم ولی مصرفم هم بیشتر شد، اما خدا را شکر می‌کنم که با کنگره آشنا شدم.

 

الآن که به درمان رسیده‌اید نسبت به ورزش چه حسی دارید؟

درگذشته وقتی‌که ورزش می‌کردم بخشی از ورزش من در زمان مصرف بود و بخش دیگر آن قبل از مصرف بود. خوب درزمانی که مصرف‌کننده نبودم بسیار قدرتمند و پرانرژی بودم. هم به دلیل شرایط سنی هم به خاطر تمرینات پرفشاری که داشتم، بسیار زمان خوب و طلایی داشتم. ولی امروز با هر دو مورد قبلی فرق می‌کند. شاید آن قدرت و شرایط قبلی نباشد، ولی حال بسیار خوبی دارم چون نگاه من بسیار تغییر کرده است.

 

ورزش چه تأثیری درروند درمان شما داشته؟

 در ورزش کنگره بازنده و برنده را یکی می‌دانیم چون در بازی هستند؛ و بازنده در ورزش کنگره کسی است که در جریان بازی نیست و حضور ندارد. من به کمک راهنمایم و آقای فرهانی همیشه در بازی بودم و کمک این عزیزان همیشه مرا احیا کرد. اگر ورزش طبق نظریه کارشناسی کنگره انجام بشود، قطعاً در درمان تأثیر به سزایی خواهد داشت. من هم از این موضوع مستثنا نبودم.

 

در حال حاضر چه خدمتی در کنگره انجام می‌دهید؟

در حال حاضر کمک راهنمای لژیون دهم شعبه ایمان و در کنار آن نگهبان لژیون مالی نمایندگی شعبه ایمان و همچنین دبیر کشتی کنگره 60 هستم.

 

چه پیامی برای مسافران دارید؟

به مسافران توصیه می‌کنم فرصت خدمت کردن در کنگره را از دست ندهند. اگر خدمت در کنگره انجام می‌دهند، نگاهشان به این خدمت کمک کردن به هم نوع خودشان هست. بدانند هر خدمتی در این جهت بی‌اجر نمی‌ماند و تأثیر آن را در زندگی و حال خودشان می‌توانند ببینند و در زندگی خود حتماً یک‌زمانی را برای ورزش کردن قرار بدهند تا جسم سالمی داشته باشند.

کلام آخر؟

در آخر عرایضم باید تشکر کنم از تمام زحمت کشان کنگره در هر جایگاهی خدمت می‌کنند و در رأس از آقای مهندس تشکر می‌کنم و امیدوارم همیشه در این مسیر بتوانم خدمت کنم، نقشی در این حرکت زیبا داشته باشم.

 

تنظیم کننده و گرد آورنده: مهران لژیون هشتم کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .