English Version
English

قطره‌ای در برابر اقیانوس کنگره

قطره‌ای در برابر اقیانوس کنگره
اولین جلسه لژیون مالی شعبه بوشهر با اعضای لژیون مالی و حضور ایجنت محترم شعبه در تاریخ ٩٧/٩/٢٥ رأس ساعت ١٥:٣٠ با نگهبانی و دبیری موقت ابراهیم و استادی آقای امیرحسین علامی برگزار گردید.
 
 
استاد چنین فرمودند: خدا را شاكرم كه در شعبه بوشهر نقش‌هایی كه کم‌رنگ بودند یكی پس از دیگری نقش خودشان را نمایان می‌کنند و این لژیون مالی كه بالی برای پرواز شعبه می‌باشد شروع به فعالیت نمود. چیزی كه باعث تشكیل لژیون مالی شده و این جمع را گرد هم نشانده حس خوب اعضا نسبت به كنگره ٦٠ و همدیگر بوده است. امروز اولین روز لژیون مالی است و فقط پایان را خدا می‌داند، یك امر خداپسندانه را شروع كردیم كه ممكن است قرن‌ها ادامه داشته باشد و دعای خیر آیندگان شامل حال این جمع شود.

ایجنت محترم در ادامه بیان داشتند كه پدر و مادران و خانواده‌هایی هستند كه به دلیل اعتیاد عزیزان خود شب با گریه و صبح با اشك از خواب بیدار می‌شوند. این افراد روزی كنگره ٦٠ را پیدا خواهند نمود، خواهیم دید در سال‌های آینده چه اتفاقات زیبای در كنگره رخ خواهد داد و دعای خیر در راه ماندگان شامل حال شما و آیندگانتان خواهد شد.

در پایان صحبت‌های استاد جلسه را به دیگر اعضای كنگره به مشاركت گذاشتند.
 
 
مشاركت اعضا:

علی؛ قابل‌باور برایم نیست كه امروز از اعتیاد جدا شده‌ام، ولی امروز این رهایی از اعتیاد را نظاره‌گر هستم وقتی نگاه به آن ناباوری می‌کنم و حس جدیدی درونم در حال رشد كردن می‌باشد حاضرم چندین برابر این مبلغ را به كنگره هدیه كنم و خوشحالم كه عضو لژیون مالی كنگره هستم.

ناصر؛ شاكرم كه در مسیر كنگره ٦٠ قرار دارم و در كنار آموزش گرفتن و حال خوش شاهد كار عزیزان راهنما هستم كه خالصانه وقت و زمان خود را صرف انسان‌های امثال من كه درگیر اعتیاد هستند می‌کنند و عضو شدن در لژیون مالی راحت‌ترین كاری است كه من انجام داده‌ام و از خداوند می‌خواهم كه لیاقت خدمت در این جمع را برایم مهیا كند.

داوود؛ با سپاس از هستی و مهندس و اعضای كنگره٦٠ این چنین بیان نمودند، وعده خداوند دروغ نیست و هر آنچه كاشتی روزی برداشت خواهی نمود. كمكی كه من به لژیون مالی كردم در مقایسه با مصرف مواد مخدر و ٢/٥ سالی كه وارد كنگره شدم شاید حتی ازلحاظ هزینه‌ای هم قابل‌مقایسه نباشد، انشالله با حضور شما در این جمع شاهد پیشرفت بیشتر شعبه باشیم.

ابراهیم: از خداوند بابت این حال خوش بسیار سپاسگزارم از همه شما تشكر می‌کنم كه در جمع صمیمیتان قرار دارم و از اینكه عضو كوچكی در لژیون مالی هستم احساس سرخوشی می‌کنم و از هیچ تلاشی برای آیندگان دریغ نخواهم كرد انشالله كه بتوانم قطره‌ای در برابر این اقیانوس خدمت و آموزش‌های كنگره باشم.

همسفر ثمانه؛ با تشكر از خداوند كه در كنار خدمت مرزبانی فرصتی دیگر در كنگره٦٠ نصیبم شد و آن ورود به لژیون مالی كنگره می‌باشد و از این حال خوش بسیار خوشحالم.

در پایان جلسه با نظر ایجنت شعبه همسفر ثمانه به‌عنوان دبیر و آقای ناصر به‌عنوان نگهبان انتخاب شدند.


به امید آینده‌ای روشن
نگارش مسافر ابراهیم
ویراستار و ثبت مسافر وحید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .