English Version
English

گزارش جلسات ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

گزارش جلسات ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

دومین جلسه از دوره بیستم جلسات ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار به روش DST) به نگهبانی موقت مسافر سیگار "وحید" ، استادی کمک راهنمای محترم "آقا حامد" و دبیری موقت مسافر سیگار "امیر علی" با دستور جلسه "نقش سی دی ها در آموزش " رأس ساعت 8:30 مورخ 9/10/97 در پارک طالقانی شروع به کار کرد.
ضمناً یک سال رهایی مسافر سیگار احسان رهجوی آقای حامد شمس را جشن می گیریم.

خلاصه سخنان استاد :
خدا را شکر که در بین شما عزیزان هستم. خاطرات خوبی از جلسات ویلیام وایت پارک طالقانی دارم. من هر هفته در پارک حضور دارم ولی به واسطه مسئولیتم نمی توانم در این جلسات حضور داشته باشم ولی دلم اینجاست.
در خصوص دستور جلسه باید بگم که من طی همه این سالهایی که در کنگره حضور دارم چه در خواب و چه در بیداری ، در هرکجا که هستم و به هر طرف که سر خود را می چرخانم و هر اتفاقی که می افتد یاد یکی از مطالب سی دی ها می افتم. به واقع این سی دی ها نقش بسیار مهمی در زندگی من داشته است.
احساس می کنم آن کسی به آقای مهندس ، کنگره و درمان با کیفیت نزدیک تر است که سهم بیشتری در استفاده از این سی دی ها دارد. گوش کردن و نوشتن لازمه کار است ولی کافی نیست و باید بتوان از آن آموزشها استفاده کرد.
در مورد تجربه کمک راهنمایی من در مواد و سیگار باید بگویم که اگر این سی دی ها و تولید علم آقای مهندس و استاد امین نبود قطعاً من حتی یک نفر را هم نمی توانستم به رهایی برسانم.
هر چقدر از این سی دی ها و لزوم استفاده و برداشت از این سی دی ها بگویم باز هم کم است. تنها زمانی من می توانم با آقای مهندس تنها باشم که سی دی او را گوش می کنم و بی واسطه در معرض آموزش های او هستم. امیدوارم بتوانم بیشتر از این آموزشها استفاده کنم.

 


و اما قسمت دوم دستور جلسه :
امروز تولد آقا احسان است. روز اول ظاهراً برای درمان نیامده بود و فقط آمده بود یه سر و گوشی آب بده و ببینه با خودش چند چنده!!! ایستاده بود و گوش می کرد. دعوتش کردم که بشینه. نشست و پایان جلسه هم بهش برنامه دادم و او هم از همان لحظه سفر خود را شروع کرد و واقعاً با پشتکار و انگیزه بالا ، سفر خوبی داشت و به رهایی رسید.
خدا را شکر در خدمت کردن هم موفق بود. هم در مرزبانی پارک لاله ، هم در لژیون ویلیام وایت و هم نمایندگی  آکادمی خدمت می کند . این صفت و ویژگی خوب اوست که دوست دارد به انسانها خدمت کند. فقط کسانی که تمنای دل دارند به آن دست پیدا می کنند و این فرصت را خداوند در اختیار هر کسی نمی گذارد. امیدوارم بتواند در جایگاههای مختلف خدمت کند و در جایگاه کمک راهنمایی هم او را ببینم.
امروز روز مبارکی است و این روز را به او تبریک می گویم.

در ادامه 18 نفر (آقایان: سعید- جعفر- مجتبی- احمد- علی- بهروز- علی- کامران- رضا- ناصر- میلاد- امیرعلی- احمد- امین- محمد- ماشاالله- موسی- محسن) ضمن مشارکت در خصوص موضوع دستور جلسه، تولد احسان را نیز تبریک گفتند.

تازه واردین: ۸ نفر
محسن-حامد-علی-رضا-موسی-کامران-سلیم-عطا


اعلام سفر اول: ۱ نفر
حامد- مدت سفر: ۱۰ ماه ، راهنما : آقا حامد ، مصرف فعلی روزانه ۲ قطعه

 


در این قسمت مراسم جشن رهایی احسان برگزار شد که در ادامه آن صحبت های او به شرح زیر بود:
سلام دوستان احسان هستم مسافر سیگار : 10 ماه و 2 هفته به راهنمایی آقا حامد ، به روش دی اس تی ، داروی آدامس نیکوتین سفر کردم ، ورزش در کنگره شنا ؛ رهایی یکسال و چهار ماه و دو هفته
پیام (احسان ) : سفر سیگار اصلاً کار سختی نیست به شرطی که آن را به اندازه سفر مواد جدی گرفته و خواسته مان به همان اندازه قوی باشد)البته به روش DST)

 

 

صحبت های مسافر سیگار احسان:

خیلی خوشحالم که در حضور شما هستم. از مطالبی که در مورد من گفتید خیلی خوشحالم ، امیدوارم که لیاقت صحبتهای شما دوستان ، حضور در کنگره و خدمت کردن را داشته باشم تا با گرفتن آموزش بتوانم معنی واقعی عشق و محبت را در کنار شما عزیزان لمس کنم.
شروع سفر من خیلی ناگهانی و با دو سه جمله آقا حامد شروع شد. بیش از دو سه ماه از سفرم گذشته بود و شنیده بودم اگر هر چه زودتر شروع کنم سفر سیگار راحتتر و بازسازی سیستم X هم بهتر انجام می شود. ولی هنوز با خودم کنار نیامده بودم . بهتر است بگویم در خودم این توانایی را نمی دیدم. داشتم از کنار لژیون آقا حامد رد می شدم که صحبت های ایشان توجه من را جلب کرد ، با فاصله ایستادم و در حال گوش دادن بودم که آقا حامد گفتند اگه دوست داری بشین و من نشستم. حس خوبی بود ولی هنوز اصلا خودم را آماده شروع سفر نمی دیدم و حتی نگران بودم که اگر خراب کنم چی میشه و بقیه چی میگن و غیره  . آخر جلسه خواستم علت تردیدهایم را مطرح کنم ولی تا دهن باز کردم گفتم ف آقا حامد تا فرحزاد رفته بودند ، حرفم را قطع کردند و فقط چند جمله گفتند!!! عجیب بود چون تمام تردیدم از بین رفته بود و هیچ دلیلی برای شروع نکردن و عقب انداختن سفر سیگار نداشتم. این شد که همانجا دفترچه ای تهیه کردم، برنامه گرفتم و سیگارم را با آدامس جایگزین کردم و سفرم را با انگیزه زیاد شروع کردم.
در همان ابتدای سفرم در این جلسات پارک شرکت کردم و جلسه دوم یا سوم بود که آقا کامران این فرصت را به من دادند که همین جا خدمت کنم. خدا را شکر می کنم از بابت حضورم در این جلسات و فرصت خدمتی که تا امروز نصیبم شده است چرا که همین خدمت کردن در حضور آقا کامران ، راهنمایی های آقا حامد و اشتیاق خودم باعث شد سفر سیگارم بسیار راحت و بدون دغدغه به نتیجه رسیده و الان در خدمت شما دوستان یکسال رهاییم را جشن می گیرم.
تجربه من در مورد سفر سیگار این است که اگر دوستان سفر سیگار را جدی بگیرند و دقیقاً طبق برنامه راهنما سفر را انجام دهند(حتماً همان تعدادی که راهنما دستور دادند آدامس بخورند حتی اگر احساس کردند نیازی ندارند) و در جلسات لژیون خود و جلسات پارک طالقانی هم حضور داشته باشند ، قطعا سفر سیگار بسیار هم راحت و رهایی از بند سیگار تضمین شده است. امیدوارم همه این صندلی ها در آینده نزدیک پر شود.
همچنین جا داره از زحمات آقا امیر موذنی راهنمای بزرگوارم که همواره مشوق اصلی من برای شروع سفر سیگار بودند تشکر کنم . مجدد از آقا حامد ، آقا کامران و همچنین علی آقا خدامی و همینطور هم لژیونی های عزیز و همه دوستانی که اینجا با حضورشان باعث دلگرمی من شدند تشکر کرده و در پایان از آقای مهندس و خانواده محترم ایشان سپاسگذارم که امکان حضور را در کنگره به من دادند تا معنا و لذت واقعی زندگی کردن را احساس کنم.

در این قسمت 7 نفر سفر دومی به شرح ذیل اعلام سفر نمودند:
علی رهایی۲۲ماه _ موسی رهایی ۱سال و ۴ ماه- حشمت رهایی ۴ سال- احمد رهایی ۸ ماه
آزاد مرد 2 نفر : ماشاءالله (۵ سال و ۶ ماه) علی (5 سال 2 ماه)
امیرعلی-دبیر (یکسال و 7 ماه)  وحید-نگهبان (2 ماه) و آقا حامد- استاد جلسه( 5 سال و چند ماه)

در ادامه راهنمایانی که دارای لژیون ویلیام وایت در پارک طالقانی هستند  (آقایان : مجتبی - کامران - علی- رضا - جعفر)  و ظرفیت پذیرش رهجو داشتند خود را معرفی نمودند

پیام (آقا کامران -دستیار محترم دیده بان ویلیام وایت):

از به کار بردن نام تجاری آدامس و سیگار خودداری کنیم و خودمان را مسافر سیگار معرفی کنیم (نه مسافر نیکوتین یا ویلیام).
 هفته آینده هفته بنیان کنگره است هنوز برنامه کاملا مشخص نیست ولی حتما اتفاقات خوبی خواهد افتاد.
در ضمن دو هفته دیگر تولد حسن رهجوی آقا امین از نمایندگی پرستار رو جشن می گیریم، دوستان حمایت کنید.

پیام (علی آقا) : دوستان جلسات صبحگاهی پارک لاله روزهای فرد راس ساعت 6:30 تا 7:30 برگزار می شود و بعد از جلسه صبحانه صرف شده و در پایان8:30 تا ساعت 9:30  برنامه ورزش(تنیس روی میز و بدمینتون) داریم . انرژی این جلسات بسیار بالاست دوستان حتماً امتحان کنند.

 

و پس از آن جلسه را با دعای کنگره 60 به پایان رساندیم .

مشارکت: 18 نفر  -  تازه وارد : 8 نفر  -  اعلام سفر : 8 نفر
تعداد حاضرین :80 نفر
با آرزوی موفقیت برای همه شما.
تهیه و تنظیم: احسان رهجوی آقا حامد شمس از آکادمی
جمعه؛ پارک طالقانی؛ 9 آذر ماه 1397

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .