English Version
English

گزارش جلسات ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

گزارش جلسات ویلیام وایت درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST

اولین جلسه از دوره بیستم جلسات ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار به روش DST) به نگهبانی آقا "احسان" ، استادی آقا "حسن" و دبیری آقا "وحید" با دستور جلسه "وادی سوم و تأثیر آن روی من " رأس ساعت 8:30 مورخ 02/10/97 در پارک طالقانی شروع به کار کرد. ضمناً 5 سال رهایی علی آقا رضوانی رهجو حسن آقا فراهانی را جشن می گیریم.

سخنان استاد :
همان طور که می دانید هفته گلریزان به خوبی و با انرژی بالا برگزار گردید  و بچه های کنگره ثابت کرده اند  که ما خودمان به فکر خودمان هستیم و دیگران کاری نمی توانند برای ما بکنند، این اتفاق میمونی بود .
عنوان دستور جلسه مشخص است و می خواهد تمام مسئولیت کار خودمان را به خودمان واگذار کند . وادی ها طوری به نگارش درآمده که مثل زنجیر به هم متصل هستند و هر کدام یکدیگر را پوشش میدهند . وادی اول در مورد تفکر است . چیزی که ما واقعاً مشکل داشتیم ، شناخت تفکر سالم از ناسالم بود.  وادی دوم می گوید ما هیچ کدام به جهت بیهودگی پابه جهان ننهاده ایم و هرکدام هدفی داشته ایم . وادی سوم می آید و مسئولیت کارخودمان را به خودمان واگذار می کند و می گوید هیچ کسی نمی تواند به اندازه خود شما مسئول کارهایتان باشد . قبل از کنگره همه ما می خواستیم ترک کنیم و یا حتی درمان شویم ، ولی موفق نمی شدیم چون همیشه مسئولیت را گردن دیگران می انداختیم و به دنبال توجیه کردن بودیم تا مسئولیت را به گردن دیگران بیندازیم . کنگره  ما رو مقابل خودمان قرار داد و کاری کرد که ما خودمان را بشناسیم تااز این مشکل بیرون برویم و به زیبایی به ما نشان داد که هیچ کس به اندازه خود ما در این راه به ما نمیتواند کمک کند .

در این وادی فهمیدیم که اگر خدا هم بیاید تازمانی که خودمان نخواهیم هیچ کاری انجام نمی شود.در مسئله سیگار هم همین طور است ما خیلی کارها کردیم که سیگار را ترک کنیم ولی نشد و این مسئولیت را قبول کردیم و نقشه راه را هم جناب آقای مهندس به ما داد تا توانستیم از این وادی عبور کنیم.

 


و اما قسمت دوم دستور جلسه :
امروز تولد جناب آقای رضوانی است. به ایشان تبریک میگویم. علی آقا اوایل که آمدند زود برگشت خوردند. هنوز سیگار کشیدن را دوست داشتند و به خواست واقعی نرسیده بودند. بار دوم با تمام وجود آمد و با مشکلاتی که داشتند خیلی خوب توانستند درمان بشوند. من درتولد قبلی ایشان هم بیان کردم که یکی از دلایل موفقیت او حضورش در همین جلسات ویلیام وایت بود. درگذشته جناب آقای مهندس حضور داشتند و جلسات خیلی پرشور برگذار می شد. خداروشکر در حال حاضر هم جلسات مجدداً شلوغ شده است. این حضور داشتن و انرژی که از بچه ها دریافت  می کرد و آموزش هایی که میگرفت باعث شد خیلی خوب سفر کند. برای کسی که می خواهد راحت سفر کند، لژیون های ویلیام وایت خیلی می تواند کمک کند مجدداً به ایشون تولدشان را تبریک می گویم  و امیدوارم همین طور رهجوهای بیشتری را به کنگره تحویل بدهند.
در ادامه 21 نفر (آقایان: جعفر ، مجتبی ، علی اکبر ، کامران ، اکبر ، حسین ، مهدی ، سهراب ، حشمت ، ایرج ، محمد ، کمال ، علی ، فرشید ، سعید ، محمد ، امین ، یوسف ، حسن ، علی و جهانگیر) ضمن مشارکت در خصوص موضوع دستور جلسه ، تولد آقای رضوانی را نیز تبریک گفتند.

پیام (علی آقا ) :

سفر سیگار اصلاً کار سختی نیست.

سلام دوستان علی هستم مسافر؛ خیلی خوشحالم و خداوند را شاکرم که عضو کنگره 60 هستم و خدا را شکر می کنم که دوستان به این خوبی دارم. از جناب آقای مهندس دژاکام تشکر می کنم بابت بستری که برای ما فراهم کردند.صمیمانه از ایشان تشکر میکنم و تا زنده هستم سعی میکنم هر کاری که در توانم هست در راستای پیشبرد اهداف کنگره 60 انجام دهم. از راهنمای بسیار خوبم جناب آقای خدامی تشکر میکنم که واقعاً زحمات زیادی برای من کشیده اند. من هر چه دارم از کنگره 60 و جناب آقای خدامی دارم. از راهنمای سیگارم آقای حسن فراهانی تشکر میکنم. من به دلیل اینکه سیگارم را درمان نکرده بودم مشکلات زیادی را باخودم حمل میکردم، لذا از راهنمای سیگارم صمیمانه تشکر میکنم .
من قبل از اینکه آقای فراهانی راهنمای من باشند ارادت خاصی به ایشان داشتم. خدا را شاکرم که راهنمای سیگارم شدند. از دیده بان و ایجنت محترم شادآباد بابت حضورشان در این جشن تشکر میکنم . از تمام کمک راهنماهای عزیز و همه دوستان که در این جلسه حضور دارند صمیمانه تشکر میکن

به هرحال خیلی خوشحالم که 5 سالگی ام را جشن می گیرم من از کسانی بودم که با وجود رهایی که داشتم خیلی از مشکلات را با خودم یدک میکشیدم ، هنوز خوابم درست نشده بود و سردرد های مزمن داشتم که خیلی هم به دنبال علتش بودم ولی نمی توانستم این موضوع را حل و فصل کنم . خداروشکر وقتی این اتفاق در کنگره افتاد و متد DST توانست اعتیاد به سیگار ما را درمان کند . همین طور که قبلا اشاره کردم من معمولا در سفرهایم سردرد های شدید داشتم. بعد از درمان خودم اصلاً متوجه نبودم تا اینکه  همسرم به من گفت این سری سرت درد نگرفت و به یکباره یادم افتاد که من در حال درمان سیگار هستم . اون سردرد مزمن من با شروع درمان سیگارم حل و فصل شد . مشکل خواب داشتم که اونها هم به این واسطه حل شد . این را می خواهم به دوستان تازه وارد بگویم ؛ اینکه آقای مهندس می فرمایند درمان اعتیاد کامل نمی شود مگر با درمان سیگار دقیقاً همین طور است ، یعنی من با 5 سال رهایی نتوانسته بودم مشکلاتم را حل کنم ، خوش به حال بچه هایی که در سفر اول درمان سیگار را شروع می کنند.  به هرحال لازمه درمان سیگار حضور درلژیون ویلیام وایت و کارگاه های آموزشی نمایندگی ها مثل پارک طالقانی است که من از زمانی که سفرم را شروع کردم سعی می کردم حضور داشته باشم . ان شاالله در آینده هم اینگونه باشد . شما هم اگر می خواهید سیگارتان را درمان کنید حتماً در لژیون ویلیام حضور داشته باشید . اصلاً کارسختی نیست به شرط اینکه بخواهید . جناب آقای مهندس روزی که در شادآباد حضور داشتند فرمودند کار را برای خودتان بزرگ نکنید . درمان سیگار را برای خودمان بزرگ می کنیم در صورتی که اصلاً اینطور نیست. من از همه شما تشکر می کنم از همه دوستانی که  که شرکت کردند از نگهبان و دبیر عزیز تشکر می کنم و خدا قوت می گویم. همچنین به نگهبان و دبیر قبلی هم خسته نباشید و خداقوت عرض میکنم ، همه شما رو دوست دارم و به خدای بزرگ می سپارم.

 


در ادامه راهنمایان (آقایان : علی اکبر ، مجتبی ، رضا ، علی)  که ظرفیت پذیرش رهجو داشتند خود را معرفی کرده تا در پس از اتمام جلسه لژیون های خود را تشکیل دهند.

پیام (آقا کامران -دستیار محترم دیده بان ویلیام وایت): از به کار بردن نام تجاری آدامس و سیگار خودداری کنیم و خودمان را مسافر سیگار معرفی کنیم (نه مسافر نیکوتین یا ویلیام).
در ضمن هفته آینده تولد احسان رهجو آقا حامد شمس از نمایندگی آکادمی (نگهبان جلسه) رو جشن می گیریم ، دوستان حمایت کنید.

12 نفر سفر دومی به شرح ذیل اعلام سفر نمودند:

حسین (2ماه 16روز) فرهاد (2روز) سعید (1سال) حامد (2سال) محمد صادق (1سال) احمد (8ماه) مهدی (15ماه)
آزاد مرد 2 نفر : اکبر (5 سال 9 ماه) علی (5 سال 2 ماه)
وحید-دبیر جلسه(2 ماه)  احسان-نگهبان جلسه(یکسال و 4 ماه) و حسن- استاد جلسه( 5 سال و چند ماه)

 



و پس از آن جلسه را با دعای کنگره 60 به پایان رساندیم .

تعداد حاضرین :130 نفر
مشارکت کنندگان :21 نفر
تازه واردین : 4 نفر
اعلام سفر : 12 نفر
با آرزوی موفقیت برای همه شما.
تهیه و تنظیم: امیر رهجوی آقا حامد شمس از آکادمی
جمعه؛ پارک طالقانی؛ 2 آذر ماه 1397

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .