English Version
English

گفت و گو با همسفر ربابه عضو لژیون مالی شعبه امین قم

گفت و گو با همسفر ربابه عضو لژیون مالی شعبه امین قم

 

آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است، هزاران بار تبریک عرض می‌کنیم خانم ربابه عزیزم ورود شمارا به لژیون مالی نمایندگی امین قم و این‌یک افتخار بزرگ برای همسفران نمایندگی امین قم است که یکی از همسفران هم عضو این لژیون باشد و امیدواریم که نور این خدمت به زندگی شما بازتاب داشته باشد و در تمامی مراحل زندگی و حیات موفق و کامیاب باشید.

لطفاً به رسم کنگره خودتان را معرفی کنید و بفرمایید که تاکنون در چه جایگاه‌هایی خدمت کرده‌اید:

سلام دوستان ربابه هستم، همسفر پرویز. آخرین آنتی ایکس مصرفی مسافرم شیره تریاک، به روش تدریجی و با داروی اپیوم سفر کردند، مدت سفر اول چهارده ماه، به راهنمایی‌های خوب جناب آقای اکبر علیرضایی و سرکار خانم ترانه حیدری، رهایی از دام اعتیاد، شش سال و چهار ماه و بیست‌وشش روز. در جایگاه دبیری و نگهبانی و استاد جلسه خدمت کرده‌ام و در حال حاضر در جایگاه کمک راهنمایی مشغول به خدمت هستم.

چه انگیزه‌ای باعث حضور شما در لژیون مالی شد:

انگیزه من از حضور در این لژیون عشق به کنگره و خدمت و همچنین ادای دین به کنگره بود تا شاید بتوانم مقداری از محبت‌های کنگره نسبت به خودم و خانواده‌ام را بتوانم جبران کنم. من در کنگره به توانایی‌های ارزشمندی رسیدم که برای خودم و خانواده‌ام قابل‌باور نبود و از این بابت شاکر خداوند هستم.
 
شرایط حضور در لژیون مالی چیست:
طبق فرمان آقای مهندس و قوانین کنگره برای ورود به این لژیون باید پنج میلیون تومان پرداخت کنیم تا بتوانیم عضو آن شویم.
 
حس شما از اینکه اولین نفر از همسفران نمایندگی امین قم هستید که وارد این لژیون شده‌اید، چگونه است:
من چندین سال بود که به فکر این خدمت بودم و این حس خیلی زیبایی داشت که تاکنون تجربه نکرده بودم و جالب‌تر اینکه مقداری از آن پولی که به لژیون مالی هدیه کرده بودم به حسابم برگشت.
 
آیا برای شرکت در لژیون مالی حتماً باید فرد ثروتمندی باشیم:
نه. من فکر می‌کنم که در مرحله اول باید به تفکر سالم برسیم و شرکت در این لژیون به تفکر سالم نیاز دارد و در رسیدن به حال خوش بسیار مؤثر است و رحمت خدای مهربان روزی و قسمت انسان می‌شود و من با این عمل به حال خوشی رسیده‌ام.
 
هدف از ایجاد و فعالیت لژیون مالی چیست:
محکم کردن پایه‌های مالی و تأسیس آکادمی از اهداف ایجاد و فعالیت این لژیون است که طبق فرمان آقای مهندس انجام گرفته است.
 
 
به نظر شما گذشتن از مال چه تأثیری در رشد  و تعالی انسان دارد:
آقای مهندس به ما آموزش‌های زیبایی داده که ازجمله گذشت کردن با حس خوب است و من توانستم که مشکلاتم را با عشق بپذیرم که خیلی هم سخت بود و زمانی که به این مرحله رسیدم  احساس آرامش پیدا کردم و توانستم رشد کنم و آموزش‌ها را به اجرا دربیاورم.
 
توصیه شما به اشخاصی که مایل هستند وارد لژیون مالی شوند، اما هنوز تردید دارند:
توصیه من این است که تردید نکنند و با توکل به خدا شرکت و این تجربه را کسب کنند و مطمئن باشند که به برکت و رحمت این خدمت بذری که آقای مهندس گفتند را بکارند تا در آینده چند هزار برابر برداشت کنند.
 
با توجه به اینکه هفته لژیون مالی را در پیش داریم، پیام شما به همسفران در این رابطه چیست:
هر کس با هر توان مالی و در توان خودش این جشن گل‌ریزان را حمایت کند و در این امر عظیم و بزرگ سهیم باشد.
 
در پایان اگر صحبت خاصی دارید؛ بیان بفرمایید:
از آقای مهندس و خانواده محترم ایشان سپاسگزارم که تمام داشته‌های خود را با عشق در اختیار اعضای کنگره قرار می‌دهند تا من همسفر در حس ناامیدی بسر نبرم و باور نمی‌کردم که روزی برسد که با خودم جنگ نداشته باشم و برای همه این اتفاقات قشنگ از آقای مهندس تشکر می‌کنم و همچنین از راهنمای گران‌قدر مسافرم و راهنمای عزیز خودم و همچنین از مسافر عزیزم تشکر می‌کنم و در آخر از ایجنت شعبه آقای بصیری تشکر می‌کنم که حضور ایشان در لژیون باعث دلگرمی من می‌شود.
 
 
از اینکه فرصت خود را در اختیار ما گذاشتید، از شما ممنون و سپاسگزاریم.

 

 

تهیه گزارش: همسفر معصومه از لژیون سوم
عکاس: همسفر لیلا از لژیون دوم
منبع: نمایندگی امین قم - همسفران

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .