English Version
English

عشق و لژیون مالی؛ گفتگو با کمک راهنما مسافر حسین

عشق و لژیون مالی؛ گفتگو با کمک راهنما مسافر حسین

این هفته خدمت یکی از اعضاء لژیون مالی کنگره 60 نمایندگی شادآباد رسیدیم تا گفتگویی به همین منظور با ایشان داشته باشیم.

ضمن عرض سلام و خدا قوت لطفاً خودتان را به‌رسم کنگره 60 معرفی نمایید.

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر، آنتی ایکس مصرفی شیره و شیشه روش درمان DST داروی درمان شربت OT مدت سفر اول یک سال به راهنمایی آقای رضا فراهانی رشته ورزشی والیبال و شنا رهایی از بند اعتیاد 8 سال و سه ماه در ادامه سفر سیگار انجام دادم به راهنمایی آقای حنفی مدت سفر ده ماه رهایی از بند نیکوتین پنج سال.

چند سال است که در کنگره حضور دارید و علت ماندگاری شما در کنگره چه بوده است؟

من نزدیک به 9 سال است که در کنگره حضور دارم و فکر می‌نمایم دلیلی که باعث شده تا الآن در کنگره بمانم خدمت نمودن من است و عشقی که به کنگره‌دارم.

به نظر شما تفاوت کنگره 60 نسبت به سایر مراکز ترک اعتیاد چیست؟

اولین تفاوت کنگره 60 با دیگر مراکز درمان اعتیاد است چون کنگره اعتیاد را درمان می‌کند اما مراکز دیگر اعتیاد را ترک می‌دهند و درمان خیلی مهم است چون سیستم بدن ما در طول سفر اول بازسازی می‌شود و می‌بینیم کسانی که اعتیاد را ترک کرده‌اند هنوز حال خوبی ندارند اما افرادی که در کنگره 60 به درمان می‌رسند روزبه‌روز حالشان بهتر می‌شود.

مهم‌ترین آموزشی که از کنگره گرفتید چه بوده است؟

کنگره 60 یک مجموعه‌ای هست که هر روزیکسری مطالب و مسائل را به ما آموزش می‌دهد و علم آن به‌روز است، مهم‌ترین مسئله‌ای که حتی در کتاب عبور از منطقه 60 درجه هم به آن پرداخته‌شده این است که ما به دنیا آمده‌ایم تا آموزش بگیریم و خدمت نماییم و دومین آموزشی که از کنگره 60 گرفتیم درس زندگی کردن است.

لطفاً تفاوت نگرش خود را در قبل و بعد از کنگره نسبت به جامعه، خانواده و انسان‌ها بفرمایید:

من قبل از ورودم به کنگره 60 شاید با این کسی که الآن درکنگره هستم خیلی متفاوت بودم چون در آن زمان شاید از عالم و آدم طلبکار بودم و هر مسئله‌ای که برای من پیش می‌آمد فکر می‌کردم که دیگران به من خیانت کرده‌اند و هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که خودم مقصرم، دائم تفکرم بر این بود که خدا و همه انسان‌ها حتی پدر و مادرم مقصر این اتفاقات هستند اما با ورودم به کنگره 60 متوجه شدم هر مشکل و مسئله‌ای که پیش می‌آید مقصر اصلی خود ما هستیم.

ازنظر شما یک مسافر خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

اگر بخواهم خیلی کلی بگویم یک مسافر خوب باید قوانین و حرمت‌های کنگره 60 را رعایت کند، مسافر خوب کسی هست که خدمتگزار باشد یعنی بازیگر باشد نه تماشاچی

چه عواملی می‌تواند در بهتر کار کردن سیستم ایکس نقش داشته باشد؟

مهم‌ترین عواملی که من خودم در کنگره 60 یاد گرفتم یکی خواب شب است، ورزش کردن، تغذیه مناسب و تفکرات سالم که همان جهان‌بینی ما است

شما در حال حاضر عضو لژیون مالی هستید چه حسی باعث شد که عضو لژیون مالی شوید؟

من ابتدا خداوند را شاکرم که اذن ورودم به کنگره را صادر نمود و این خواست خداوند بود و اینکه اگر من الآن در لژیون مالی هستم اگر بخواهم صادقانه بگویم من خودم را بدهکار کنگره 60 می‌دانم و آقای مهندس بارها فرمودند که منابع مالی کنگره 60 باید از خود اعضاء کنگره تأمین گردد و از همه مهم‌تر آموزش‌های خود کنگره باعث شد که من این عمل را انجام بدهم.

وظیفه لژیون مالی چیست و چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

آقای مهندس طرحی که برای لژیون مالی گذاشتند این است که افرادی دورهم جمع شده‌اند تا منابع مالی کنگره 60 تأمین بشود و مهم‌ترین وظیفه لژیون مالی این است که بتوانیم دست در دست هم بدهیم تا مسائل مالی کنگره را با برنامه‌ریزی دقیق حل نماییم و سامان‌دهی کنیم و کنگره به اهدافی که آقای مهندس تعیین می‌نمایند برسانیم.

چند سال است که عضو لژیون مالی هستید و چه پیامی برای دیگر اعضاء کنگره 60 دارید؟

من همیشه در لژیون خودم به ره‌جوهایم می‌گویم که آن پولی که به کنگره می‌دهید همان برای شما می‌ماند نه آن پولی که در حساب شما هست، مطلب مهم این است که وقتی ما پولی را در کار خیر می‌دهیم در حساب آخرت ما نزد خداوند می‌ماند اما پولی که در حساب ما هست برای ما نخواهد بود.

از زمانی که وارد لژیون مالی شده‌اید آیا تغییری در زندگی شخصی شما صورت گرفته؟

اگر نگوییم که خیلی این جمله کلیشه‌ای است، من از زمانی که این پول را دادم چندین برابرش به زندگی من برگشت و زمانی که ما قدمی درراه خداوند برداریم پروردگار شاید هزاران قدم برای ما برمی‌دارد و من هر بار پولی به کنگره دادم چندین برابرش به من برگشته است.

چشم‌انداز کنگره 60 را چگونه می‌بینید؟

خدا را شکر که بزرگی مانند آقای مهندس در کنگره 60 هستند و ایشان با افق دید بالایی که دارند می‌خواهند کنگره را جهانی کنند که خدا را شکر خیلی ثابت‌قدم این کار را انجام می‌دهند و من شک ندارم روزی کنگره 60 جهانی خواهد شد.

کلام آخر در این گفتگو:

ابتدا از خداوند سپاسگزارم که اجازه داد در کنگره 60 باشم و خدا را شکر در زمانه‌ای به دنیا آمدم که کنگره 60 و آقای مهندس در آن وجود دارند و به من اذنش را صادر نمود تا وارد کنگره شوم و به درمان اعتیاد برسم، از پیشکسوتان خودم تشکر می‌نمایم چون اگر آن‌ها نبودند شاید من در این جایگاه نبودم

وبلاگ نمایندگی شادآباد از شما بابت اینکه وقت خودتان را در اختیار ما قراردادید تا این گفتگو را انجام بدهیم بسیار تشکر می‌نماید و برای شما آرزوی توفیق روزافزون را از خداوند منان خواستار است.

عکاس: مسافر توحید شکیبائی
تهیه و تنظیم گفتگو: مسافر رضا جدیدی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .