English Version
English

گفت و گو با مهندس دژاکام در مورد D.SAP

گفت و گو با مهندس دژاکام در مورد D.SAP

جمعیت احیای انسانی کنگره 60 درمان اعتیاد را بر پایه درمان سه پارامتر جسم، روان و جهان‌بینی می‌بیند؛ ازاین‌رو برای قسمت جهان‌بینی، هرسال 52 دستور جلسه به‌صورت هفتگی در کارگاه‌ها و جلسات آموزشی مطرح و به مشارکت گذاشته می‌شود.
دستور جلسه D.SAP امسال برای اولین به دستور جلسات هفتگی کنگره 60 اضافه‌شده است که در این باب خدمت آقای مهندس رسیدیم تا در این خصوص کمی از ایشان اطلاعات دریافت کنیم که در ادامه شما را به خواندن این گفت‌وگو دعوت می‌نماییم:

با عرض سلام و ادب و تشکر از حضور شما در این گفت‌وگو.
- جناب مهندس لطفاً در ابتدا بفرمایید چگونه به فکر تهیه و تولیدD.SAP افتادید؟

سلام دوستان حسین هستم مسافر. کارها همیشه از من جلوتر بودند. معمولاً محققان جلو می‌روند و کارها را هم دنبال خود می‌کشند ولی من برعکس بودم، کارها جلو می‌روند و من دنبال کارها می‌روم.

چیزی که باعث تولید D.SAP شد، یک اتفاق بود. ما برحسب تصادف به هیدج رفته بودیم. در آنجا زمین کوچکی داشتیم که تعدادی درخت سیب داشت. یکسری از سیب‌ها پای درختان می‌افتادند. امین گفت من می‌خواهم با سیب‌های زیر درخت سرکه درست کنم. گفتم باشد، من هم پول دبه‌ها را به تو می‌دهم. تعدادی دبه خریدیم و سرکه انداختیم. اتفاقاً بد هم نشد ولی بیشترش را به این و آن دادیم. در واقع پایه این کار را امین ریخت. مدتی بعد باغ بزرگ‌تری گرفتیم که سیب‌های زیادی داشت. می‌خواستم سیب‌ها را بفروشم، ولی دیدم آن‌ها را خیلی ارزان می‌خرند. مثلاً من باید سیب‌ها را کیلویی ۸۰۰ یا هزار تومان می‌فروختم، ولی دلال آن را ۱۲ هزار تومان می‌فروخت. کشاورزی کار سختی است. یک سال سرما به محصولات می‌زند، یک سال آفت می‌زند، یک درخت میوه می‌آورد، یک درخت نمی‌آورد.

بنابراین تصمیم گرفتم بهترین و درجه یک‌ترین سیب‌ها را تبدیل به سرکه کنم. البته کسی چنین کاری نمی‌کند. معمولاً سیب‌های گندیده و خراب پای درخت را برای سرکه مورداستفاده قرار می‌دهند و چند تا پوست خربزه و پوست طالبی هم در آن می‌اندازند و می‌گویند خوشمزه می‌شود! جان کلام اینکه من چون بلد نبودم سرکه درست کنم، چیزی درست کردم که هم سرکه بود و هم نبود. چیز عجیب غریبی درآمد که خارج از استاندارد بود. ما یک سرکه داریم و یک شراب. وقتی سیب را در دبه می‌اندازند، یا تبدیل به سرکه می‌شود یا شراب. من یک‌چیز سومی از آن درآوردم، یعنی  D.SAP که فرآیند تولیدش کاملاً متفاوت است و با ساختن سرکه ازهرجهت تفاوت دارد.

سیب میوه‌ای سالم و دارای املاح بسیار زیادی است. امروزه در رستوران‌های اروپایی یک سبد سیب روی پیشخوان می‌گذارند و کسانی که در هتل هستند می‌توانند هرروز به‌صورت رایگان سیب بخورند. اگر کسی روزانه یک سیب بخورد، در تمام عمرش هیچ‌گاه دچار بیماری نمی‌شود. D.SAP املاح بسیار مفیدی دارد. به خاطر نوع تغذیه‌های امروزی، اکثر بدن‌ها فقیر هستند و احتیاج به املاح دارند؛ بنابراین استفاده از D.SAP، بسیاری از بیماری‌ها را برطرف می‌کند. یکی از مشکلات عجیب‌وغریبی که در اعتیاد وجود داشت، چه در مصرف متادون و چه در مصرف OT، یبوست بود که استفاده از D.SAP این مشکل را به نحو مطلوبی حل کرد. همچنین D.SAP مشکل کبدهای چرب، مشکل واریس و بسیاری بیماری‌های دیگر را حل کرد و تبدیل به یک داروی معجزه‌آسا شد. من آن را در اختیار بچه‌های کنگره گذاشتم و بچه‌ها نیز آن را برای خانواده‌هایشان می‌برند و همه از آن استفاده می‌کنند.

از چه زمانی متوجه شدید که D.SAP خواص درمانی متعددی دارد؟ آیا مانند روش DST بود که در ادامه متوجه شفابخشی آن شدید، یا از پیش این موضوع را می‌دانستید؟
خیر، اصلاً از پیش این موضوع را نمی‌دانستم. همه‌چیز در روند ماجرا پیش آمد. در ابتدا اطلاعی از خواص آن نداشتم و به نیت خاصی هم این کار را شروع نکردم. من همیشه اول یک کاری را انجام می‌دهم و بعد در مورد آن مطالعه می‌کنم. مردم اول مطالعه می‌کنند و بعد کاری را انجام می‌دهند. ولی من اول انجام می‌دهم و بعد می‌روم بررسی می‌کنم و اتفاقاً می‌بینم که درست هم بوده است.

 

لطفاً در مورد ترکیبات و آلکالوئیدهای موجود در D.SAP و تأثیر آن روی بیماری‌های مختلف کمی توضیح دهید:
این هم شبیه همان ماجرای OT است. بدن ما به دو جور ماده نیاز دارد؛ یک نوع از مواد را خودش می‌سازد. جسم به پالایشگاه می‌ماند، در پالایشگاه نفت، انواع و اقسام مواد شیمیایی تولید می‌شود. این مربوط به سیستم ایکس است و ما برای ترمیم و بازسازی سیستم ایکس از OT استفاده می‌کنیم تا آن را بازسازی نماییم. پس سیستم ایکس مانند پالایشگاه است. ما OT را در اختیار سیستم ایکس می‌گذاریم و خودش مواد لازم را تولید می‌کند و در اختیار بدن قرار می‌دهد.

اما بدن به مواد دیگری هم نیاز دارد، به املاح گوناگونی مانند سدیم، کلسیم، پتاسیم و اسیدهای مختلف. این مواد در D.SAP موجود هستند. D.SAP حاوی اسیدسیتریک است که این اسید کار معجزه‌آسایی انجام می‌دهد. ضد عفونت است و در مواجهه با بیماری‌های عفونی مانند آنتی‌بیوتیک عمل می‌کند و آن‌ها را از بین می‌برد D.SAP. چربی‌های داخل رگ‌ها را پاک می‌کند. آیا دیده‌اید که لوله کتری بعد از مدتی جرم می‌گیرد؟ بدن ما نیز همین‌طور است و این رسوبات باعث بروز سکته می‌شود. اسیدسیتریک تمام چربی‌های موجود در رگ‌ها را به‌آرامی پاک‌کرده و باعث جلوگیری از سکته مغزی و قلبی می‌شود. D.SAP املاح دیگری نیز دارد که ما هنوز نمی‌دانیم. البته کار تجزیه آزمایشگاهی آن را انجام داده‌ایم، ولی چون اصطلاحات و ترکیبات پیچیده زیادی دارد، از آن‌ها نام نمی‌برم.

 

تاکنون چه بیماری‌هایی توسط D.SAP درمان شده است؟
یکی از دلایلی که من دستور جلسه این هفته را D.SAP نام‌گذاری کردم، این بود که بچه‌ها در مورد تجربیاتشان از مصرف D.SAP صحبت کنند و بگویند چه نتایجی گرفته‌اند تا ما بتوانیم این اطلاعات را جمع‌آوری کنیم. ولی مواردی نیز تاکنون به ما گزارش‌شده است؛ درمان کبد چرب در طول ۳ تا ۴ ماه، درمان واریس در طول ده ماه تا یک سال، درمان یبوست‌های شدید، تنظیم فشارخون و قند خون و درمان انواع قارچ‌های پوستی. قارچ‌ها و عفونت‌های خانم‌ها با استفاده از D.SAP درمان می‌شود. به این صورت که مقداری D.SAP را با آب رقیق کرده و در تشتی بریزند و مدتی در آن بنشینند. برای ضدعفونی کردن نیز خوب است، مثلاً اگر چشمتان عفونی شد، با محلول رقیق‌شده آن را شستشو دهید. همچنین برای عفونت‌ها یا آفت دهانی نیز اثر مثبت دارد. کسانی که دچار پروستات بودند، پس از چند ماه مصرف گزارش دادند که تکرر ادرارشان از بین رفته و بهبودیافته‌اند. مشکلات کیسه صفرا بعد از پنج یا شش ماه استفاده از D.SAP از حالت حاد درمی‌آید.

نکته دیگر اینکه D.SAP از افتادگی پوست و چروک شدن صورت و افتادگی پلک‌ها جلوگیری می‌کند؛ زیرا عاملی که پوست را به عضله می‌چسباند، پتاسیم است. در اثر کمبود پتاسیم، پوست صورت، غبغب یا گردن شل و آویزان می‌شود و پلک‌ها پایین می‌افتند. خانم‌ها می‌توانند به‌جای کرم‌ها و پودرهای گران‌قیمت، از محلول D.SAP استفاده کنند. برای این کار به نسبت یک ‌به‌ ده، D.SAP را با آب رقیق کرده و صورت خود را با این محلول بشویید. این کار باعث لایه‌برداری و تمیز کردن پوست می‌شود و جوش‌ها و کورک‌ها را نیز از بین می‌بردیک نفر هم گزارش داده که مشکل کمبود اسپرم او با مصرف D.SAP حل‌شده و تعداد اسپرم‌ها بالا آمده است. البته در این مورد هنوز مطمئن نیستم. ممکن است تصادفی باشد. به همین دلیل از تمام بچه‌ها می‌خواهم در این هفته تجربیاتشان را در مورد مصرف D.SAP با ما در میان بگذارند.

http://s6.uplod.ir/i/00937/o8nraboet59p.jpg

آیا D.SAP برای افراد یا بیماری‌های خاصی منع مصرف هم دارد؟
خیر تاکنون چنین چیزی گزارش نشده است. کسانی که مشکل معده دارند، می‌توانند آن را رقیق‌تر کنند و با شکم پر و یا در هنگام روز آن را مصرف نمایند D.SAP عصاره سیب است و هیچ ضرری ندارد. برخلاف سرکه‌های بیرونی که تمامشان اسید است و مجاری و معده را می‌سوزاند، D.SAP بسیار ملایم است و هیچ آسیبی به بدن نمی‌رساند. برای بالا بردن املاح بدن کودکان، می‌توانید هفته‌ای یک‌بار، از میزانی بسیار کمتر، در حد چند قطره محلول با آب استفاده کنید.

 

آیا مایل هستید در آینده این فرمول شگرف و خدادادی را در اختیار دیگران قرار دهید؟
حتماً، چراکه نه.

 

-لطفاً روش و بهترین ساعت مصرف D.SAP را برای ما بیان کنید:
بهترین ساعت مصرف صبح ناشتا است، یک لیوان آب معمولی را با یک قاشق D.SAP مخلوط کرده و میل کنید. بعد از نیم ساعت صبحانه‌تان را بخورید. این روش اثر مطلوب و خوبی دارد. کسانی که فشارشان پایین است، می‌توانند این میزان را کمتر، در حد یک قاشق چای‌خوری استفاده کنند. ممکن است برخی آن را در طول روز و همراه با عسل مصرف کنند. این محلول همراه با شیره انگور یا شیره خرما نیز می‌تواند استفاده شود که بسیار مقوی و انرژی‌زاست و اکسیر جوانی محسوب می‌شودبرای جلوگیری از سردی بدن، می‌توانید بعد از مصرف آن، چای نبات یا دو عدد خرما میل کنید.

 

-با سپاس از اینکه اوقات گران‌قدرتان را در اختیار ما قراردادید؛ و با تشکر به خاطر زحمات بی‌دریغ شما در تولید و گسترش علم و یاری به انسان‌های نیازمند.
در پناه خدا، سلامت، پایدار و پیروز باشید.

 

مصاحبه و تایپ: مسافر خاطره کمک راهنما
ارسال و ویرایش: فاطمه همسفر کمک راهنما

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .