English Version
English

از ترس تا شجاعت؛ اولین سال رهایی مسافر علی

از ترس تا شجاعت؛ اولین سال رهایی مسافر علی

روز پنج‌شنبه مورخ 97/3/31 سومین جلسه از دور بیست و سوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی وحید با استادی مسافر آقای وحید و نگهبانی مسافر آقای مصیب و دبیری مسافر آقای بهزاد با دستور جلسه وادی دهم و تأثیر آن روی من رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود. همچنین با شادی فراوان جشن اولین سال رهایی مسافر آقای علی رهجوی آقای وحید را جشن می‌گیرم.

خلاصه سخنان استاد:

در ابتدا خداوند را شاکرم که توانستم در این جایگاه قرار بگیرم تا خدمت کنم.دستور جلسه این هفته وادی دهم و تأثیر آن روی من که صفت گذشته در انسان؛ صادق نیست، چون جاری است. در ابتدای وادی یک پیام است که جناب مهندس یک سی دی در مورد آن صحبت کرده است. هر شخصی نسبت به دیدگاه و جهان‌بینی خودش از این وادی برداشت می‌کند. شهر وجودی به نظر من همان سیستم شبه افیونی است که پیامی از کنگره به ما می‌رسد و آرامش در شهر وجودی برقرار می‌شود.

صفت به‌گونه‌ای است که هر عملی که بعد از گذشت مدت‌زمانی شخص ملزم به انجام دادن هرروز آن می‌شود. صفت‌های بد مانند دروغ گفتن، رشوه گرفتن و... که مصرف مواد مخدر هم جزوی از آن است. اما چرا صفت گذشته در انسان صادق نیست؟ در قرآن به بهشت و جهم اشاره‌شده است که کسی که در جهنم قرار دارد ممکن است روزی شامل رحمت قدرت مطلق قرار بگیرد و از جهنم خارج بشود و انسان بایستی بداند بهشت و جهنم یک امر جاری است. موضوع دیگری که به آن اشاره می‌شود هنر در لحظه زندگی کردن است که اگر بتوانیم به این هنر دست پیدا کنیم و حال خوش را برای خودمان خلق کنیم قطعاً در بهشت خواهیم بود.

شخصی که مصرف‌کننده مواد مخدر است اگر در بهترین جایگاه اجتماعی هم باشد باز درون جهنم است و اگر همین شخص تصمیم به خارج شدن از تاریکی‌ها بگیرد و در جهت روشنایی‌ها شروع به حرکت کند قطعاً وارد بهشت خواهد شد. و اگر در صراط مستقیم باشد و لحظه‌ای غفلت کند وارد تاریکی‌ها می‌شود. اما در قسمت دوم دستور جلسه امروز تولد اولین سال رهایی علی عزیز است. زمانی که علی وارد کنگره شد بسیار ناامید بود و دیواری از انرژی منفی دورتادور خود کشیده بود اما امروز همه در شعبه او را از روی چهره‌ای  خندان و بانشاط می‌شناسند، و امروز موفق شده با آموزش‌هایی که از کنگره گرفته فردی موفق در زندگی خود باشد. من این روز را به خود علی، خانواده محترم او، به همه شما عزیزان که امروز حضور داشتید و در رأس به جناب مهندس دژاکام تبریک میگویم.

 اعلام سفر:

آنتی ایکس :شیره، روش درمان DST، داروی درمان OT، مدت سفر اول: ده ماه و هجده روز،  راهنما : آقای وحید، رشته ورزشی : شنا، مدت رهایی : یک سال و سه ماه و دوازده روز

آنتی ایکس : سیگار ، روش درمان DST، داروی درمان نیکوتین خوراکی ، مدت سفر اول ده ماه و سه روز، راهنما : آقای وحید، رشته ورزشی : شنا، مدت رهایی : یک سال و دوازده روز

آرزوی مسافر:

آرزو می‌کنم تمام سفر اولی‌ها این جایگاه را تجربه کنند.

سخنان مسافر:

من در ابتدا خداوند را شاکرم که توانستم این جایگاه را تجربه کنم. از جناب آقای مهندس دژاکام و خانم آنی تشکر می‌کنم که این بستر را برای ما محیا کرده‌اند که بتوانیم به درمان برسیم. از استاد عزیزم و همسفرم خیلی تشکر می‌کنم. من قبل از ورود به کنگره به‌جایی رسیده بودم که خانواده‌ام مرا به تمسخر می‌گرفتند و به یک‌چشم دیگر نگاهم می‌کردند به دلیل اینکه  به ‌شدت دچار سوءمصرف شده بودم و مادرم همیشه پدربزرگم  را  که مصرف‌کننده بود مثال می‌زد که با مدت تخریب بالا دفعات مصرف ایشان کنترل‌شده بود. خداوند را شکر می‌کنم به خاطر این حال خوبم و از همه شما عزیزان که امروز آمدید تشکر می‌کنم.

سخنان همسفر

من خداوند را به دلیل  دادن زندگی دوباره و درست زندگی کردن بدون استفاده از هیچ نوع ماده مخدر شکر می‌کنم. و از جناب مهندس و آقای وحید تشکر می‌کنم و بهترین و زیباترین آرزوها را برای این عزیزان خواستارم.

 

در ادمه جشن تولد... 

 

تهیه و تنظیم: مسافر حمید و مسافر آرمین و مسافر پوریا

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .