English Version
English

میزان پاداش؛گفت‌وگو با یک همسفر

میزان پاداش؛گفت‌وگو با یک همسفر
هرکس در هرجایگاهی که قرار دارد چه ارزشمند و چه بی ارزش چیزی است که خود کسب کرده است و این جایگاه حاصل تلاش خود اوست که عین عدالت است وضعیت هر انسان بستگی به میزان معرفت و عمل و تلاش اوست. هر اندازه که تلاش کنید، به همان میزان پاداش و مرتبه خود را دریافت می کنید.
 
با عرض سلام لطفاً خودتان را معرفی کنید؟

سلام دوستان مهناز هستم یک همسفر آخرین آنتی ایکس مصرفی تریاک مدت 11 ماه سفر کردیم با کمک راهنمایی خانم طاهره و آقا رحمت الآن هم یک ماه و 9 روزه که آزاد و رها هستیم.

کمی از زندگی قبل از کنگره برای ما بگویید؟

به نظر من قبل از کنگره فقط زنده بودیم و طبق عادت فقط روزها را پشت سر می‌گذاشتیم همه‌چیز مصنوعی بود همه‌ی خوشی‌ها فقط برای چند لحظه وجود داشتند بعد همه‌چیز خراب می‌شد چون نه حال من و نه حال مسافرم خوب نبود و به‌جای اینکه حال یکدیگر را خوب کنیم روزبه‌روز بدتر می‌شد.

چه چیزی باعث شد به کنگره راه پیدا کنید؟

وقتی مسافرم باورش بر این شد که یک مصرف‌کننده است و خواهان رهایی شد با کمک دوستان با کنگره آشنا شدیم و وارد جمع دوستان کنگره 60 شدیم.

سفر اول خودتان را چگونه گذراندید؟

وقتی از اعتیاد مسافرم خبردار شدیم فکر می‌کردم از اعتیاد رها نمی‌شود اما وقتی وارد کنگره شدم باراهنمای خودم صحبت کردم و با آموزش‌هایی که از طریق راهنمایم دریافت کردم فهمیدم که با صبر و شکیبایی در کنگره رهایی مسافرم را دیر یا زود خواهم دید و در سفر اول صبر را یاد گرفتم چون به‌مرورزمان همه‌چیز درست می‌شود.

کدام آموزش‌ها در سفر اول بیشترین تأثیر را بر روی شما وزندگی‌تان داشت؟

تمام آموزش‌های کنگره در زندگی من و مسافرم تأثیر داشته و دارد وقتی در جلسه هستم و تمام افراد کنگره مشارکت می‌کنند وقتی در لژیون هستم و راهنمایم صحبت می‌کنند و وقتی سی‌دی‌ها را گوش می‌دهم هرلحظه‌ی کنگره آموزش است و تأثیر بسیاری در زندگی‌ام گذاشته با کمک آموزش‌های کنگره می‌توانم راه‌حل مناسبی برای مقابله با مشکلاتم بیابم.

آیا توانستید بال پروازی برای مسافرتان باشید؟

وقتی با کنگره آشنا شدیم و واژه‌ی همسفر را شنیدم به خودم قول دادم که در تمام سختی‌ها مشکلات مسافرم همراه اوباشم تا از اعتیاد خلاص شود والان هم از اینکه همراهش بوده‌ام خوشحال هستم.

زمانی که برای اولین بار مشاوره شدید چه حسی نسبت به کنگره و آموزش‌ها پیدا کردید؟

زمانی که برای اولین بار مشاوره شدم یک حس در درونم به من گفت اینجا همان‌جایی است که می‌توانم زندگی خود را از اول بسازم زندگی که تمام ستون‌های آن بر اساس عشق و محبت آموزش‌های کنگره باشد تا بتوانم درست زندگی کردن را هم به فرزندانم یاد بدهم.

زمانی که وارد سفر دوم شدید آیا حس و حالتان تغییر کرد؟

زمانی که وارد سفر دوم شدم انرژی‌ای وارد بدنم شده بود که اصلاً دوست نداشتم که تمام شود. حس اینکه مسافرم رهاشده بود انگار اینکه من رهاشده بودم و برای اولین بار احساس کردم زندگی می‌تواند زیبا باشد و این ما هستیم که با انتخاب‌های درست به خودمان کمک می‌کنیم و کنگره انتخاب درست من است.

نظرتان در مورد خدمت کردن در کنگره چیست؟

خدمت در کنگره انرژی به من می‌دهد که این انرژی را جای دیگر نمی‌توانم کسب کنم خدمتی که هیچ‌چیز پشت آن نیست خدمت برای حال خودت است و به خاطر کسی نیست و این خودش یعنی حال خوش.

آیا از سی‌دی‌ها و نشریات استفاده می‌کنید؟ کدام آموزش را به بهترین شکل توانستید کاربردی کنید؟

سی‌دی‌ها و یا کتاب‌های که می‌خوانم و گوش می‌دهم می‌توانند به من کمک کنند که چگونه زندگی و خودم را بسازم و درزمانی که مشکلات وجود دارد چگونه بر آن‌ها غلبه کنم آن‌ها را حل کنم وقتی سی دی گوش می‌دهم ذهنم بازتر می‌شود و بهتر می‌توانم فکر کنم. از زمانی که وارد کنگره شده‌ام تمام سعی‌ام را می‌کنم که حرف‌های راهنمایم و سی‌دی‌هایی که گوش می‌دهم در زندگی خود کاربردی کنم.

به نظر شما یک همسفر خوب چه تأثیری در درمان یک مسافر دارد؟

این همسفر است که می‌تواند ذهن مسافر را از تمام مشکلات خالی کند و به آن آرامشی بدهد که بتواند به مسیر خودش ادامه بدهد و به رهایی برسد. همسفر خوب واقعاً بال پروازی می‌شود برای مسافرش که بتوانند باهم به مقصد برسند.

آقای مهندس دژاکام را چگونه توصیف می‌کنید؟

مردی پاک و بزرگ که زندگی‌ام را مدیون ایشان هستم. آقای مهندس آرامشی دارد که در این دنیا کسی را سراغ ندارم که از این آرامش در وجودش باشد مردی که بدون هیچ چشم‌داشتی به همه‌ی افرادی که در دام اعتیاد افتاده‌اند و راه‌حلی نیافتند کمک می‌کند و نجات‌دهنده خیلی از زندگی‌ها است.

کلام آخر؟

از آقای مهندس تشکر می‌کنم از راهنمای خودم، خانم طاهره و راهنمای مسافرم، آقا رحمت و تمام کسانی که ما را در این مسیر همراهی کردند تشکر می‌کنم. امیدوار هستم که بتوانم در کنگره خدمت گذار و مفید باشم.

 

تهیه‌ی گزارش: همسفر مریم
نگارنده: همسفر مهناز
عکاس: همسفر فخری

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .