English Version
English

کنگره 60 بر بام راگبی ایران؛ قهرمانی اولین دوره مسابقات راگبی ساحلی کشور

کنگره 60 بر بام راگبی ایران؛ قهرمانی اولین دوره مسابقات راگبی ساحلی کشور

اولین دوره مسابقات راگبی ساحلی قهرمانی کشور با شرکت ۱۸ تیم از سراسر کشور در روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به میزبانی ساری برگزار شد. این دوره از مسابقات با قهرمانی قاطع تیم کنگره ۶۰ پایان یافت.

تیم راگبی کنگره ۶۰ که متشکل از مسافران و همسفران این مجموعه است، از مدت‌ها قبل خود را برای این مسابقات آماده می‌کرد. در شروع این تورنمنت که در دور اول به‌صورت گروهی برگزار شد تیم کنگره ۶۰ توانست صعود خود را قطعی کند و خود را در میان ۸ تیم مدعی راه‌یافته به مرحله دوم در کنار تیم‌های داتیس تهران، اوتانا شیراز، پارت تهران، باران گیلان، هیئت تبریز، سهند تبریز و مازندران ببیند.

تیم‌های حاضر در این دوره که همگی باقدرت پای به این مسابقات گذاشته بودند متشکل از ملی پوشان و بازیکنانی باتجربه مسابقات بین‌المللی بودند و در میان آن‌ها تیم کنگره ۶۰ توانست با گذشتن از سد حریفان به همراه یکی از مدعیان اصلی این جام، نماینده استان گیلان پای به دیدار نهایی بگذارد.

در دیدار پایانی علی‌رغم آنکه حضور تیم کنگره ۶۰ در این مرحله دور انتظار بازیکنان و تیم‌های دیگر حاضر در این دوره که برخی از آن‌ها افتخار کسب جوایز تیمی و فردی بین‌المللی را داشتند بود، در کمال ناباوری این تیم کنگره ۶۰ بود که با پیروزی در فینال خود را شگفتی‌ساز این مسابقات و جامعه ورزشی معرفی کرد.

حال شاید باور ورزشی کنگره ۶۰" یا می‌بریم یا می‌آموزیم "به تفکر خیلی‌ها یک شعار یا بلوف باشد، چون دیگر در باور کسی نمی‌گنجد که تیمی متشکل از افرادی که روزی دربند عمیق‌ترین سیاه‌چاله‌ها بودند، این‌گونه در عرصه حرفه‌ای پا گذاشته باشد و به دنبال برد و باخت و نتیجه بازی نباشد

آری باورش کار هرکس نیست...

در پایان از بنیان کنگره، آقای سلامی مدیر باشگاه کنگره ۶۰ و تمامی اعضای تیم راگبی که بی‌هیچ چشم‌داشتی خود را وقف رساندن پیام رهایی به جهانیان کرده‌اند، صمیمانه تشکر به عمل می‌آوریم.

بار دیگر پیروزی در یک میدان ورزشی مطرح و کسب این افتخار باشکوه را به اعضای تیم راگبی و همچنین تمامی اعضای کنگره ۶۰ تبریک عرض می‌کنیم.

کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .