English Version
English

جهان بینی و مقوله دانایی

جهان بینی و مقوله دانایی

سلام دوستان،نجمه هستم همسفر؛وقتی وارد کنگره شدم، فهمیدم که مشکل من و مسافرم فقط فیزیولوژی نیست. سال‌های سال مسئله مهم برای ما فیزیولوژی بود، آن‌هم به روش‌های نادرست. با علمی که از کنگره گرفتیم، متوجه شدیم که برای درمان باید روی سه ضلع جسم، روان و جهان‌بینی کارکرد که جسم توسط داروی OT به روش DST، بعد از مدت 10 الی 11 ماه ترمیم می‌شود و در کنار جسم، روان هم به تعادل می‌رسد اما تلاش ما بیشتر روی جهان‌بینی است، چون زمان جهان‌بینی مشخص نیست.

ما هرچه دانایی خودمان را بالا ببریم می توانیم از فرمان عقلمان درست استفاده کنیم و به آرامش برسیم. زمانی که دانایی ما کامل شود، قدرتی ایجاد می‌شود که می‌توانیم، خواسته‌های نامعقول نفس را که در هر لباس و هر شکلی نمایان می‌شود، اجرا نکنیم، پس مسئله‌ای که در جهان‌بینی روی آن تأکید می‌شود، مقوله دانایی است. مثلث دانایی که از سه ضلع تجربه، آموزش و تفکر تشکیل می‌شود.

تفکر یعنی حرکتی که من و مسافرم را از مقصد اعتیاد و تاریکی به مقصد نور الهی، آرامش و رهایی می‌رساند. حال که به این تفکر رسیدیم که اعتیاد زندگی ما را به چالش بزرگ و عجیبی کشیده، باید دانایی خود را به دانایی مؤثر تبدیل کنیم، باید قدم درراهی بگذاریم که دوستان کنگره باایمان، آن راه را تجربه کرده‌اند و با ما به اشتراک می‌گذارند. از نیروهای بازدارنده دوری‌کنیم و بدانیم که شیطان به زیباترین شکل مانع ما می‌شود.

جهان‌بینی به ما آموزش می‌دهد که ترس از تجربیات تلخ ترک مسافرم که درگذشته داشته، مانع از رشد ضلع تفکر در مثلث دانایی ما می‌شود، پس هر وقت توانستم، منیتم را کنار بگذارم، می‌توانم دانش و آگاهی خود را بالا ببرم. حس منیت، دشمن من برای آموزش گرفتن در کنگره است.

هر آنچه من در زندگی جستجو می‌کنم، او هم مرا جستجو می‌کند و ما به هم می‌رسیم و این‌گونه تمام اهداف من در جهان هستی خلق می‌شود، پس‌روی تمام خواسته‌ها و اهداف خود تمرکز می‌کنم و ایمان‌دارم که ایزد توانا که حافظ زندگی من است و کائنات را در جهت خلق اهداف من هدایت می‌کند.

 

 نویسنده: همسفر نجمه 
تهیه کننده: همسفر عاطفه
همسفران نمایندگی رودکی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .