English Version
English

گزارش فینال اولین دوره مسابقات بدمینتون انفرادی آقایان مسافر و همسفر، جام عقاب طلایی فروردین ماه ۱۳۹۷

گزارش فینال اولین دوره مسابقات بدمینتون انفرادی آقایان مسافر و همسفر، جام عقاب طلایی فروردین ماه ۱۳۹۷

گزارش فینال اولین دوره مسابقات بدمینتون انفرادی آقایان مسافر و همسفر ، جام عقاب طلایی فروردین ماه ۱۳۹۷

نفرات فینالیست اولین دوره مسابقات بدمینتون

گزارش مسابقات

اولین دوره مسابقات انفرادی بدمینتون کنگره 60 ، جام عقاب طلایی در گروه همسفران و مسافران آقا در تاریخ ۳ آذر ماه ۹۶ در غالب ۳۲ نفر و در ۸ گروه برگزار شد که در نهایت بعد ار ۱۵ هفته رغابت با بازی فینال در روز جمعه ۳۱ فروردین ۹۷ به کار خود پایان داد. در این دوره ۱۰ نمایندگی از کنگره ۶۰ شرکت داشتند که نفرات برتر آن به دبدار نهایی راه یافتند.

در مسابقه ردبندی آقایان علی نبی خانی از شعبه آکادمی ( بخش همسفران ) و مسافر شاهین حیدری از شعبه استاد معین شرکت داشتند که در آخر بعد از انجام بازی زیبایی ، آقای علی نبی خانی توانست رتبه سوم را از آن خود کند.

مسابقه فینال نیز بین آقایان حسین سلیمانی از شعبه شمس و فرید اشرفی از شعبه آکادمی با جذابیتی بیشتری برگزار گردید که نهایتا بعد از رغابتی نفس گیر ، مسافر حسین سلیمانی توانست با نتیجه ۲ بر ۰ به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات نایل گردد.

فینال این مسایقات در حالی برگزار شد که جمعی از مسئولین ورزشی کنگره ۶۰ ، دیده بان محترم مسافر سعید ، ایجنت محترم پارک طالقانی مسافر نادر و دیگر اعضاء کنگره ۶۰ در آن حضور داشتند.

در پایان تشکر میکنیم از بنیان کنگره ۶۰ جناب مهندس دژاکام ، مرزبانان و ایجنت محترم پارک طالقانی و تمامی عزیزانی که در این مدت ما را یاری کردند.

 

با احترام نگهبان بدمینتون مسافر حامد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .