English Version
English

در وادی دوم، جایی برای یأس و نا‌امیدی وجود ندارد

در وادی دوم، جایی برای یأس و نا‌امیدی وجود ندارد

جلسه هفتم از دوره سی‌‌ و هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی گیلان با استادی مرزبان مسافر کامبیز، نگهبانی مسافر ابراهیم و دبیری مسافر محمدرضا با دستور جلسه "وادی دوم و تأثیر آن روی من" روز پنج‌شنبه مورخ ششم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان کامبیز هستم یک مسافر. از نگهبان محترم که اجازه دادند یکبار دیگر این جایگاه را تجربه نمایم و آموزش بگیرم سپاسگزارم. در ابتدا پیشاپیش هفته راهنما را به تمام راهنمایان محترم به‌ خصوص راهنمای خوبم آقای ارسلان تبریک می‌گویم و تجربه این جایگاهی که اکنون در کنگره 60 در آن حضور دارم را مدیون ایشان هستم. همان‌طور که می‌دانید هر یک از این وادی‌ها راه و مسیر درست زندگی را به ما آموزش می‌دهند.

قبل از ورود به کنگره 60 بسیار با خود درگیر و حال بسیار خرابی داشتم و همیشه خودم را با دیگران قیاس می‌کردم. دیدگاه غلط و یک حس ناامیدی در اکثر وقت‌ها گریبان‌گیر من بوده و باعث بروز مشکل و اشتباه در روند زندگی‌ام می‌شد. زمانی که انسان وارد تاریکی‌ها می‎‌شود، یکسری ضد‌ارزش‌ها به سراغ او می‌آید و قادر به تمرکز افکار و اندیشه خود نمی‌باشد. در نتیجه این عمل باعث از دست‌دادن اعتماد به‌ نفس شخص می‌شود.

در بیرون از کنگره 60 همه ما با یکسری مشکلات روبرو بودیم و یکسری چیزها را از دست‌ داده‌ایم. حال از نظر جسمی یا روحی، مادی و یا معنوی. پس از ورود به کنگره 60 چه کسانی که با سواد هستند و یا کسانی که بی‌سواد هستند، هیچ فرقی نمی‌کند. اصل این است که به دنبال درمان خودمان هستیم و بایستی این مسیر را دنبال نماییم. مسیر این حرکت این‌چنین است؛ باید گوش‌به‌فرمان راهنما باشیم، سی‌دی‌های آموزشی را بنویسیم و در مسیر درست حرکت کنیم.

بیرون از کنگره 60 مسیر خود را گم‌کرده و با ورود به کنگره 60 و با کمک و راهنمایی راهنمایان محترم، مسیر صراط‌‌‌‌‌ مستقیم برایمان روشن و مبرهن می‌شود. زمانی که به‌فرمان راهنمایان محترم باشیم، به آرامش خواهیم رسید و این آرامش در ما تغییر به وجود می‌آورد که در بیرون از این مکان، نمی‌توانستیم آن را پیدا کنیم. در مسیر کنگره 60 اکثر افراد در حال سفر و درمان خود می‌باشند و بسیاری از افراد در این مسیر ما را یاری می‌کنند.

تمام خدمتگزاران کنگره 60 تلاش می‌کنند تا یک نفر به درمان برسد. بنابراین این مسیر، مسیر درستی است و مسافران باید تلاش نمایند تا به درمان برسند. نکته بسیار مهم این است که در بیرون از کنگره 60 خبری از درمان اعتیاد نیست و تمام اتفاقات خوب در همین کنگره رخ می‌دهد؛ مانند درمان نیکوتین و درمان اعتیاد. چراکه در خارج از کنگره 60 همه می‌گویند؛ سیگار نکش، اما نمی‌گویند؛ چگونه. چراکه هیچ علمی در این رابطه ندارند و باورهای غلط نیز در این مقوله فراوان است.

بنده فکر می‌کردم به دلیل سن بالایم، دیگر برای درمان اعتیاد دیر است اما با ورود به کنگره 60 متوجه شدم افرادی بزرگ‌تر از بنده، بسیار امیدوار به پروسه درمان هستند. زمانی که این افراد را مشاهده نمودم بسیار به خود امیدوار شدم. بنابراین در هر سنی که باشیم، راهی برای بازگشت به‌روزهای خوب و روزهای بدونِ مصرف مواد در کنگره 60 وجود دارد. مجدداً پیشاپیش هفته راهنما را در رأس به بنیان کنگره 60 و همین‌طور استاد امین عزیز و همه راهنمایان کنگره 60 به‌خصوص راهنمایان نمایندگی گیلان صمیمانه تبریک می‌گویم. بسیار ممنونم که با سکوت خود به حرف‌های بنده گوش نمودید.

تایپ: مسافر رضا لژیون سوم
عکس: مسافر میلاد لژیون دوم
ارسال مطلب: مسافر محمد لژیون دوم
گروه خدمتگزاران سایت نمایندگی گیلان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .