English Version
English

پایان سیزدهمین دوره مسابقات جام عقاب طلایی کنگره 60 رشته والیبال

پایان سیزدهمین دوره مسابقات جام عقاب طلایی کنگره 60 رشته والیبال

باشگاه والیبال کنگره 60

چگونگی عملکرد و برنامه‌ریزی مسابقات والیبال سیزدهمین دوره از مسابقات والیبال جام عقاب طلایی به سمع و نظر اعضاء کنگره به شرح ذیل می‌باشد :

 
 
 

1 - تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این بازی‌ها 49 تیم از شعبات استان تهران و دو تیم شهرستانی بهشهر و قزوین در تاریخ 1396/02/05 قرعه‌کشی گردید .

2 - تعداد نفراتی که در این مسابقات شرکت کردند حدوداً 600 نفر بودند.

3 - انجام بازی‌ها ابتدا با قرعه‌کشی صورت گرفته در 7 گروه 6 تیمی و یک گروه 7 تیمی به‌صورت رفت‌وبرگشت در سه زمین آغاز بکار نمود .

4 - در مرحله اول بازی‌ها در هر هفته در هر زمین از ساعت 7/30 الی 12/30 به‌صورت منظم از تاریخ 96/04/16 تا 96/10/22 که به مدت 21 هفته و 82 مسابقه به طول انجامید.

5 - در مرحله دوم این بازی‌ها 16 تیم صعودکننده به‌صورت حذفی رفت‌وبرگشت که 16 بازی در دو هفته صورت گرفت و به کار خود ادامه دادند که 8 تیم به مرحله بعدی راه پیدا کردند .

6 - در مرحله سوم هم 8 تیم صعودکننده به‌صورت حذفی رفت‌وبرگشت که 8 بازی در دو هفته صورت گرفت که 4 تیم راه‌یافته به مرحله پایانی مشخص شد.

7 - در مرحله چهارم هم‌تیم‌ها دوبه‌دو طبق برنامه از پیش تعیین‌شده در یک هفته به رقابت پرداختند که تیم‌های صعودکننده به فینال و رده‌بندی مشخص شدند.

8 - در مرحله پایانی هم دو تیم ارتش 2 و آکادمی 10 برای کسب عنوان قهرمانی و دو تیم شادآباد 10 و صالحی 12 برای کسب عنوان سومی به رقابت پرداختند تا سیزدهمین دوره از مسابقات والیبال جام عقاب طلایی که امیدواریم همراه با موفقیت و آموزش همراه بوده باشد به پایان برسد

9 - در پایان تیم‌های :

 

درمجموع این مسابقات با 49 تیم و تعداد نفرات حدوداً 600 نفر در یک‌زمان 9 ماهه و تعداد مسابقه صورت گرفته 110 مسابقه به پایان رسید

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
عکاسان : مسافر علی ، رضا و اسماعیل
 
تهیه گزارش: مسافر علی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .