English Version
English

یکی از بزرگترین علت‌هایی که من مصرف کننده شده بودم ، به خاطر نداشتن جهان‌بینیی بود .

یکی از بزرگترین علت‌هایی که من مصرف کننده شده بودم ، به خاطر نداشتن جهان‌بینیی بود .

دوازدهمین جلسه از دوره اول سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران شعبه دکتراحمد در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با استادی راهنمای محترم  مسافر مسعود  ، نگهبانی موقت مسافر نعمت و دبیری مسافر مجید با دستور جلسه "وادی دوم و تاثیر آن روی من" رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود

خلاصه سخنان استاد :

شاکر خداوند هستم . که یک بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم . تا خدمت کنم . ما خیلی آدم‌های خوش شانسی هستیم که از میلیونها نفر مصرف کننده توانسته‌ایم با کنگره ۶۰ آشنا شویم .

این راه را خداوند سر راه ما قرار داده است . من همیشه سعی کردم ،  به گونه ای حرکت کنم که از کنگره ۶۰ فاصله نگیرم . چون درمانهای فراوانی در کنگره ۶۰ دیدم  . خیلی کسانی دیده ام که نازایی داشتند . ولی درمان شدند

. و خیلی بیماریهای دیگه که در کنگره ۶۰ درمان می‌شوند . خود من هم اگر به کنگره ۶۰ نیامده بودم . الان خانواده‌ام در کنار من نبودند . و به این نقطه‌ای که هستم نمی‌رسیدم . همه این‌ها برای من مثل یک معجزه است . که توانستم سالم زندگی کنم . و چهارچوب زندگیم را حفظ کنم ‌.

صورت مسئله اعتیاد این بود ، که هم جسم و روان و جهان‌بینی‌ ما آسیب دیده بود .

حالا اگر بخواهیم درمان شویم ، باید این سه ضلع درمان شود . یک ضلع جسم است . که کنگره ۶۰ با داروی مناسب ، زمان مناسب ، ومقدار مناسب ، به جسم مصرف کننده دارو می‌دهد ‌. تا سیستم ایکس به حالت عادی برگردد .

با جهان‌بینی صحیح نگرش به دنیای درون خودت و دنیای بیرون خودت را تغییر می‌دهد. یکی از بزرگترین علت هایی که من مصرف کننده شده بودم  . به خاطر نداشتن جهان‌بینی خوب بود . کسی که جهان‌بینی درستی داشته باشد مواد مصرف نمی‌کند . مشروب نمی‌خورد .

وادی اول با تفکر ساختارها آغاز می‌شود . در وادی دوم هیچ مخلوقی جهت بیهودگی پا به حیات نگذاشته . واقعیتش من به این فکر می‌کردم که خیلی چیزها برای چی خلق شده‌اند ‌. فکر می‌کردم خیلی چیزها بیهوده است .

ولی توی کنگره ۶۰ با آموزش‌هایی که دیده‌ام متوجه شدم ، که هیچ چیزی بیهوده خلق نشده است ‌. و هر آن چیزی که خلق شده به یک دلیلی خلق شده است .

عکاس : مسافر وحید لژیون دوم

تایپ : مسافر نعمت لژیون اول

تنظیم و ویرایش : مسافر محسن مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .