English Version
English

زمانی به آرامش درونی می‌رسیم که در مسیر رسالت خود قدم برداریم (نمایندگی آکادمی)

زمانی به آرامش درونی می‌رسیم که در مسیر رسالت خود قدم برداریم (نمایندگی آکادمی)

دومین جلسه از دوره شصت و ششم کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی آکادمی، با استادی مسافر سمانه، نگهبانی مسافر حوریه و دبیری مسافر هانا، روز سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403 راس ساعت 11:30 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان سمانه هستم یک مسافر
در ابتدا خداوند را شاکرم که امروز به من این فرصت داده شد تا در جمع شما عزیزان باشم و از راهنمای عزیزم سپاسگزارم که به من اجازه دادند تا در این جایگاه خدمت کنم.
دستور جلسه این هفته «وادی دوم و تأثیر آن روی من» است. برای این‌که بتوانیم مسیر گم‌شده خود را پیدا کنیم وارد دیار روشنایی‌ها شویم، نیازمند تفکر هستیم که در وادی اول از آن صحبت شده است. اگر مرحله اول را به‌خوبی پشت سر گذاشتیم، اینجا ممکن است دچار یأس و ناامیدی شویم، که تخریب‌های گذشته من دیگر قابل جبران نیستند، دیگر همه‌چیز برایم تمام شده است... اما باید بیدار و آگاه باشیم و بدانیم که نیروهای اهریمنی یکی از قوی‌ترین سلاح‌های خود را به سوی ما نشانه گرفته‌اند و منتظر هستند که دست خود را به نشان تسلیم بالا بیاوریم، زیرا خواسته نیروهای منفی این است که ما را به همان تاریکی اعتیاد برگردانند. اما اگر در این مرحله در جای خود استوار بمانیم، قطعاً یک قدم به روشنایی نزدیک‌تر خواهیم شد.
ما مسیر خودمان را سال‌ها گم کرده بودیم و این وظیفه ماست که تمام اطلاعات و افکار گذشته‌مان را رها کنیم و حرکت خودمان را در مسیر روشنایی ادامه بدهیم.
وادی دوم این پیام بسیار زیبا را می‌دهد که همه ما با یک رسالتی به این جهان آمده‌ایم، و زمانی به آرامش درونی می‌رسیم که در مسیر رسالت خود قدم برداریم. زمانی که بتوانیم از گذرگاه‌های سخت عبور کنیم، آنگاه به انسانی کارآزموده و رها تبدیل خواهیم شد. به قول آقای مهندس، برای رسیدن به روشنایی گاهی لازم است تاریکی را تجربه کنیم، برای رسیدن به درمان و سلامتی، باید یک سری سختی‌ها را متحمل شویم.
در پایان صحبت‌هایم باید به این نکته اشاره کنم؛ خدا را هزاران بار شکر که راه کنگره به ما نشان داده شد، این انتخاب ماست که بخواهیم در آن تاریکی بمانیم یا از این گذرگاه‌ عبور کنیم تا به درمان و رهایی برسم. امیدوارم همه ما بتوانیم از این گذرگاه‌ها به‌خوبی عبور نماییم.

گردآوری و تایپ: مسافر سمانه- نمایندگی آکادمی
ویرایش و ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .