English Version
English

دلنوشته

دلنوشته

سلام دوستان حسن هستم مسافر آنتی ایکس مصرفی هروئین، گل، قرص‌های عصب و روان کیمی کال به مدت چهارده ماه بیست روز دارم سفر میکنم با کمک راهنمای خوبم آقا محمدرضا از لژیون پانزدهم روش درمان DST دارو درمان OT دوز مصرفی 0.3 دو وعده در ضمن یک سفر سیگار دارم با کمک راهنمای خوبم آقا حبیب تعداد قطعه مصرفی یک قطعه، امیدوارم حالتان خوب باشد و روز به روز از هر لحاظ پیشرفت داشته باشید.
رهایی که به معنی رها یعنی آزاد شدن و از گیر یک مسئله رها شدن، الآن من که هنوز رها نشده‌ام ولی می‌توانم در مورد رهایی در حد دانایی خودم برایتان بگویم رهایی حاصل تلاش کوشش و همه‌ی تلاش‌ها و انتظارهایی که برای آن کشیده‌ایم هست؛ که در کنگره می‌توان تلاشی‌های که برای رهایی در سفر را می‌توانیم انجام داد چند مورد نام ببرم ۱. دارو خوردن سر وقت ۲. سی دی نوشتن درست و مقدار کافی برای یادگیری و از روی اشتیاق ۳. گوش دادن به توصیه‌های راهنمای و امید گرفتن از حرف‌های راهنما ۴. پوشش مناسب، اخلاق درست و مشارکت کردن و... همه‌ی این موارد گفته شد باید به‌درستی و راستی و خواست از ته دل برای رهایی صورت گیرد و من در کنگره آموختم که ما انسان‌ها چه در سفر اول و چه در سفر دوم و چه بعد از ۱۰ سال رهایی باید از بدی‌ها، ضد ارزش‌ها رهایی پیدا کنیم و برای رها شدن از هر ضد ارزشی خواست دل و روح ما لازم است.
همان‌طور که گفته شد رها کردن یک ضد ارزش حد مرز زمانی ندارد و ما هر وقت بفهمیم یک‌چیزی بد است و آن را رها کنیم برای ما فایده دارد. همچنان جذب کردن ارزش‌ها خوبی‌ها برای انسانیت و زندگی متعادل برای انسان لازم است.
من از کنگره آموختم خود را از  مواد مخدر رها کنم و بدنم را از آلودگی نجات بدهم.
کنگره مانند مادر برای ما زحمت می‌کشد و ما فرزندان آن باید از این طرف زحمات مادر دوم خود را جبران کنیم. من خودم به شخصه خود را مدیون ای مادر در زمان حیات در این دنیا و بعد بعدی میدانم و بوسه بر دست این مادر بزرگوار می‌زنم.

تنظیم مسافر علی اصغر لژیون پانزدهم
ارسال مسافر جواد لژیون چهاردهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .