English Version
English

گنج درون من با جادوی کنگره 60 آشکار شد

گنج درون من با جادوی کنگره 60 آشکار شد

یازدهمین جلسه از دور بیست و یکم سری کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی تخت جمشید شیراز با استادی مسافر حافظ ، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر سجاد با دستور جلسه   «وادی دوم و تأثیر آن روی من» روز یکشنبه ، تاریخ 2 اردیبهشت 1403   رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد :
سلام دوستان حافظ هستم یک مسافر
قبل از شروع جلسه داشتم به این فکر می‌کردم که چه چیزی باعث می‌شود که من به عنوان استاد جلسه به این جایگاه دعوت شوم ،دلایل مختلفی وجود دارد.
اما دلیل اصلی آن اعتیاد است ، در درون اعتیاد بالا آمدنی هم وجود داشته است . کنگره 60 برای من گنجی  که در درون اعتیاد بود را آشکارکرد.
غافلی ناگه به ویران گنج یافت سوی هر ویران از آن پس می شتافت.
هرچه که جلو تر می رویم بیشتر متوجه کیفیت این کنج یا این رهایی می شویم .همه انسان ها در جهان به دنبال یک چیز هستند و آن هم حال خوش است .
حال خوش زمانی اتفاق می افتد که بتوانیم افساری بر گردن نفس خود بیندازیم و از آن سواری بگیریم.
در جمع های مختلفی قرار می گیرم که در حال مصرف الکل یا مواد مخدر هستند حتی تصویرش هم در ذهن من به وجود نمی‌آید که از مواد یا الکل استفاده کنم ، این موضوع که من انقدر نفس خود را در دست دارم که حتی تصویرش هم در ذهن من نمی‌آید چقدر برای من ارزشمند است ؟
این شعبده بازی و  جادوی کنگره ۶۰ است که پس از گذشت مدت ۱۰ الی ۱۱ معجزه اتفاق می افتد، آن هم کسی که  سال ها از عمرش درگیر مواد مخدر و وسوسه مصرف مواد مخدر گذرانده ، ولی آلان دیگر هیچ وسوسه ای حتی در ذهنش هم وجود ندارد .

وادی دوم  «هیچ موجودی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد؛ هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم، حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم»

هر بار آموزش های کنگره را دوره می‌کنم متوجه مطالب جدیدی می‌شوم. کلمه بیهودگی و هیچ  ؛ بیهودگی من هستم در زمان مصرف چون بیشتر فکر من صرف این می شد که مواد را از کجا تهیه کنم و کجا مصرف کنم.
بیهودگی وقتی ادامه پیدا کند نتیجه اش هیچ می شود کنگره بیهودگی را از من می گیرد و من را مشغول کار های مفید می کند، مانند نوشتن سی دی، آموزش گرفتن ، ورزش ، پوشیدن لباس سفید و بیهودگی را در دل من تبدیل به امید می کند و امید اشتیاق من را به زندگی بیشتر می کند.
پیام  مهم دیگری که در وادی دوم است این است که هر انسانی رسالتی به عهده دارد و رسالت هر انسانی متفاوت است ، شاید رسالت من این باشد که خانواده من با وجود من خوشحال تر باشند شاید یک فرزند خوب تربیت کردن یک رسالت باشد .
اگر دنیا را زیبا تر از آنی که تحویل گرفته ایم، تحویل دادیم یعنی اینکه رسالت خود را درست انجام داده ایم.

تایپ: مسافر ابوالفضل لژیون یازدهم
تنظیم و ارسال: مسافر حسین لژیون یازدهم
عکس: مرزبان خبری مسافر حسین
مسافران نمایندگی تخـت جمـشید شــیراز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .