English Version
English

این وادی به من کمک می‌کند که بیایم و راه درست را انتخاب کنم

این وادی به من کمک می‌کند که بیایم و راه درست را انتخاب کنم

اولین جلسه از دوره‌ پنجاه و نهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ به نمایندگی پرستار؛ با استادی راهنما مسافر جاوید ، نگهبانی مسافرحمید و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه " وادی دوم و تاثیر آن روی من " در روز دوشنبه مورخ سوم  اردیبهشت ماه 1403 راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

 


به نام قدرت مطلق الله

خداوند را سپاسگزار هستم  که یک بار دیگر این جایگاه را تجربه می‌کنم و از شما عزیزان آموزش می‌گیرم، خیلی شاکرم از اینکه در کنگره هستم.


دستور جلسه این هفته وادی دوم هست که می‌گوید هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد، هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم. خب برای من این وادی خیلی قشنگ بود و در طول سفرم خیلی به من کمک کرد. در اول وادی  صحبت از جنگ نرم می‌کند و جنگ نرم ،جنگی هست که توپ و تانک و اسلحه ندارد، جنگ نرم جنگی است با افکار، با اندیشه، با ذهن خراب من .


در ادامه جناب مهندس در مورد تصاویر صحبت می‌کنند  و می‌گویند این تصاویر کمک می‌کند به من که درست راهم را ادامه بدهم. من خودم در لژیون به رهجوهایم می‌گویم که خودتان را در آن بالاها ببینید و می‌گویم کسی که از درِ کنگره داخل می‌شود، چنین شخصی می‌تواند شال نارنجی بگیرد و خدمت کند به هم نوع خودش چون به نوعی خودش در تاریکی‌ها بوده و می‌تواند کمک کند به کسانی که در این مسئله هستند.
همچنین  از فکر کردن صحبت می‌کند، درست فکر کردن. من اگر بد فکر کنم یا فکرهای ضد ارزشی بکنم،نابود می شوم. خیلی از همسفرها ،خیلی از انسان‌ها هستند بدون اینکه مصرف کننده مواد مخدر باشند دچار امراض هستند، از جمله در خانم‌ها استرس و افسردگی و حتی در آقایان سرطان و... تا دلتان بخواهد وجود دارد و این باعث می‌شود افکار ما نادرست باشد و جسم و روانمان آسیب ببیند.
برای اینکه بتوانیم افکارمان را درست کنیم و نتیجه لازم را ببریم باید به سمت ارزش‌ها برویم و اگر بخواهیم به سمت ارزش‌ها برویم قطعاً باید از ضد ارزش‌ها فاصله بگیریم و اولین چیز آن است که بیاییم خودمان را درست کنیم، بیاییم کمک کنیم به خودمان و از تاریکی رها بشویم.


زمانی که پدرم فوت کرد ۶ ماه از خانه بیرون نمی‌آمدم ،در آن زمان مصرف کننده هم بودم و کُلّاً ناامید شده بودم تا اینکه یک روز برادرم به من گفت مثل مرتاض‌های هندی شده‌ای، بلند شو و به زندگیت سر و سامان بده، بعد از آن، آمدم و شروع کردم به فعالیت و کار کردن و فکر کردم که فکرهای بیهوده کردن ،باعث می‌شود من تخریب شوم ، باعث می‌شود من به بیماری‌های مختلفی دچار شوم، باعث می‌شود من هدف اصلی خودم را گم کنم.
این وادی به من کمک می‌کند که بیایم و راه درست را انتخاب کنم و اول از همه باید تفکرم را درست کنم ، به سمت ارزش‌ها بروم و وقتی به سمت ارزش‌ها می‌روم قطعاً از ضد ارزش‌ها مثل دروغ ، غیبت ،قضاوت ، کینه ، نفرت و...از همه آن چیزها رها بشوم.


یکی از مشکلات من در زمان مصرفم این بود که من دروغ می‌گفتم و نمی‌دانستم ریشه تمام این بدبختی‌ها از دروغ است .
و در آخر صحبت هایم، کسی هست به نام قدرت مطلق یا الله که کمک می‌کند به من ،امیدوار باشم نسبت به زندگی ، نسبت به آینده‌ام و نسبت به اینکه می‌توانم برگردم به سمت روشنایی‌ها، می‌توانم برگردم به سمت کارهای ارزشی، من یک حدیث از امام رضا می‌خواندم که از ایشان پرسیدند: چرا مردم آرزو می‌کنند ولی به آرزوهایشان نمی‌رسند؟ خیلی جالب بود ،فرمودند برای اینکه خود آنها باور ندارند آن چیزی را که از خدا می‌خواهند تا خدا به آنها ‌بدهد.
وقتی که می‌گوییم درست فکر کنیم یعنی اینکه هدف گزاری کنیم. هدف این است که من در اینجا به رهایی برسم .منِ جاوید روز اولی که به اینجا آمدم به خودم گفتم تاکنون من هیچ کاری را درست انجام نداده‌ام، همه کارهایم را نصف کاره رها می‌کردم و به خودم گفتم که من این مسیر را تا انتها می‌روم و نتیجه هم گرفتم ضمن اینکه قدردانی می‌کنم از تمام اساتید خودم از جمله آقای مهندس، یکی از چیزهایی که به من خیلی کمک کرد، خدمت کردن در کنگره بود. خیلی ها می‌آیند و با مصرف مجدد برمی‌گردند، قطعاً در روش کنگره خللی ایجاد نمی‌شود چون خیلی‌ها تاکنون به نتیجه رسیده اند،البته آن کسی که درست فکر نکرده و از آموزش‌های کنگره درست استفاده نکرده، برگشت خورده است، اگر آموزش‌ها را درست دریافت کرده بود و جهان بینی را فهمیده بود، هم جسمش درست می‌شد هم روانش به آن تعادل نزدیک می‌شد.


یک بنده خدایی با خداوند صحبت می‌کرد و می‌گفت چرا من اینجوری شدم؟ چرا من به نتیجه نمی‌رسم؟ خداوند به شخص گفت، تو ۵۰ سال بندگی کردی و من میلیارد میلیارد سال است که دارم خدایی می‌کنم، یک ذره به من اعتماد کن به همین دلیل از سفر اولی‌ها خواهش می‌کنم که به متد  DSTو به روش کنگره اعتماد کامل داشته باشند، در این صورت می‌توانند به نتیجه برسند. ممنون از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید.

 

تایپ و ویراست :مسافران فضل الله و حسن

عکاس و بارگزاری :مسافر دانیال

 

وبلاگ نمایندگی پرستار

 


 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .