English Version
English

وادی دوم یک محل تفکر برای ما باز می کند

وادی دوم یک محل تفکر برای ما باز می کند

پنجمین جلسه از دور سی و ششم کارگاه های آموزشی ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، نمایندگی ایمان با استادی راهنمای محترم مسافر مجید، نگهبانی مسافر غلام و دبیری مسافر روح الله با دستور جلسه " وادی دوم و تاثیر آن روی من" در روز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
خدای خود را شاکرم که توانستم بار دیگر در این جایگاه قرار بگیرم و آموزش بگیرم
از آقا روح الله سپاس گذارم که خلاصه جلسه ی قبل را به خوبی توضیح دادند در دستور جلسه ای که میخواندند گفتندکه نیروهای تخریبی و بازدارنده کارشان این هست که همه چیز را منفی نشان دهند مدام به ما بگویند که نمیشود ، نمیتوانی، کارشما نیست.
در وادی دوم یک تفکر و یک محل تفکری را برای ما باز میکند. عنوان وادی می گوید که هیچ کدام از ما جهت بیهودگی قدم به حیات نگذاشته ایم؛ هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم. یعنی هر انسان به یک دلیلی قدم به این حیات گذاشته است.
من به دلیل نا آگاهی قدم در راه تاریک و سیاه اعتیاد گذاشته ام وحالا امده ام اینجا تا حالم خوب شود  ولی نیروهای تاریک شروع میکنند به ناامید کردن.
ولی این وادی ما را به خودمان نشان میدهد، به ما میگوید که انسان تو بزرگ تر از چیزی هستی که فکر میکنی تو دارای اختیار هستی تا انتخاب کنی و از نیروهای درونی خود استفاده کنی.
ولی من باید چگونه از این قدرت ها استفاده کنم؟ اول باید خودم را باور کنم باور کنم که من ضعیف نیستم، من انسان هستم، اشرف مخلوقات. ولی یک شرط دارد و شرط آن فرمانبرداری است. شرط آن این است که من فرمانبردار باشم و آن فرمان هارا انجام بدهم.
وقتی که در راه درست حرکت بکنیم می توانیم از نیروهای منفی برعلیه خودشان استفاده کنیم برای مثال داروی درمان که ما در کنگره استفاده میکنیم در خارج از کنگره باعث تخریب می شود. ولی وقتی در راه درست قرار می گیریم و شروع به حرکت می کنیم بعد از طی چند پله چهره ما، اخلاق و رفتار ما و حتی نوع صحبت کردن ما تغییر میکند. به این دلیل است که من درجهت مستقیم حرکت کرده ام و به این باور رسیده ام که می شود غول اعتیاد را درمان کنم.
ولی نیروهای منفی هیچ موقع دست از سر ما بر نخواهند داشت و مدام به ما می گویند که نمی شود نیروهای منفی کارشان را به نحو احسن انجام می دهند. آنها کار خود را بلدند ولی من بلد نیستم و باید با شناخت و آگاهی به خود باوری برسم.


گردآوری : مسافر محمد جواد
تنظیم و ارسال : مسافر مهدی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .