English Version
English

بخشندگی یکی از صفات خداوند است

بخشندگی یکی از صفات خداوند است

جلسه یازدهم، از دوره پنجم لژیون سردار کنگره۶۰؛ نمایندگی امین قم، ویژه مسافران با استادی دنور محترم مسافر علیرضا، نگهبانی راهنمای تازه واردین مسافر مهدی و دبیری راهنمای محترم مسافر مجید، با دستورجلسه «دنور»  روز سه‌شنبه 28 فروردین ماه 1403 رأس ساعت 15:۳۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر از نگهبان لژیون سردار، دبیر عزیز و خزانه‌دار تشکر می‌کنم، همچنین از ایجنت محترم کمال تشکر را دارم که اجازه دادند در این جایگاه قرار بگیرم و تجربه چندین سال در لژیون سردار بودنم را بیان کنم. از جناب سردار ممنونم که اجازه دادند وارد لژیون سردار بشوم و این موهبت الهی قسمت من شد. از خداوند و جناب مهندس تشکر می‌کنم بابت بستری که فراهم کردند تا من به رهایی و آرامش برسم و بعد عضو لژیون سردار بشوم اعضای لژیون سردار به فهم و درک و آگاهی رسیده‌اند.

عضو لژیون سردار یعنی تزکیه و پالایش شخص است تا به درون خود پی ببرد و احیا شود. در کنگره ۶۰ هر کسی نمی‌تواند خدمت کند تمام خدمت‌ها در کنگره ۶۰ یک زمان مشخصی دارد حتی خدمت راهنمایی یا مرزبانی، ولی لژیون سردار را وقت می‌توانند شرکت کنند. معنی لغوی دنور (یعنی بخشنده) بخشندگی یکی از صفات خداوند است کسانی که به نور نزدیک می‌شوند برایشان فرقی نمی‌کند چه خدمتی انجام بدهند.

در کنگره ۶۰ همه اعضا به این آگاهی رسیده‌اند کسانی که به خداوند نزدیک می‌شوند می‌توانند پهلوان یا دینور و یا عضو لژیون سردار بشوند. آقای مهندس فرمودند شخصی آمده دو میلیارد پول داده و گفته اسمی از من گفته نشود هیچ کجا از دنیا این کارها را انجام نمی‌دهند بیرون از کنگره اگر پولی می‌دادم فقط می‌خواستم دیده بشوم خود من شخصاً اینگونه بودم حتی جایی پول می‌دادم و اسمی از من برده نمی‌شد ناراحت می‌شدم من در لژیون سردار رشد کردم معجزه در من اتفاق افتاد زمانی که دنور شدم برایم معجزه اتفاق افتاد و خیلی بندها از من باز شد هر وقت به شعبه می‌آیم کارت می‌کشم حالم خوب می‌شود هر کسی نمی‌تواند از پولش بگذرد.

در کنگره کسانی که خدمت می‌کنند حالشان خوب می‌شود و خداوند هم کمکشان می‌کند زمانی که من می‌بخشم خداوند چندین برابر می‌دهد.

تهیه و تنظیم توسط گروه وبلاگ نمایندگی امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .