English Version
English

بخـشـش دل بـزرگ می خواهد، نه ثـروت زیاد

بخـشـش دل بـزرگ می خواهد، نه ثـروت زیاد

چهارمین جلسه از دوره چهارم جلسات آموزشی لژیون سردار کنگره ۶۰ نمایندگی تخت جمشید با استادی مسافر زریر، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر روح‌الله با دستور جلسه " «دنور» " یکشنبه 26 فروردین ۱۴۰3 ساعت ۱۵:۴۵ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد :
سلام دوستان زریر هستم یک مسافر:
خدا را شاکر و سپاسگذارم که مسیر کنگره برای من نمایان شد ، و عضو کوچکی از کنگره ۶۰ و لژیون سردار هستم .
دستور جلسه دنور است که به معنی بخشنده و رها شده است ، هرکاری که شروع می کنیم با بسم الله الرحمن الرحیم است که به معنی بخشندگی و مهربانی است این نشان از ارزشِ صفت بخشندگی است .
همان طور که خداوند می فرماید ، من از رگ گردن به شما نزدیک تر هستم ، ما انسان ها از وجود خداوند هستیم و باید بتوانیم به صفاتی که در وجود ما است برسیم بتوانیم آنها را عملی کنیم و استفاده کنیم باید با تذکیه و پالایش به این صفات برسیم .
بخشندگی به نوع های مختلفی است ،اگر که دقت کنیم خدمت گذاران کنگره ۶۰ از وقت و مال خودشان هزینه می کنند تا بتوانند به انسان های دیگر که در بند هستند کمک کنند .
بخشندگی فقط به پول نیست تمامی خدمت گذاران بخشنده هستند ، این که انسان بتواند با عملی یا آموزشی حال کسی را خوب کند بخشندگی است .
چرا من باید ببخشم ؟

اگر که من به گذشته برگردم  خوب شدن همه حال بدی هایی که داشتم و از بین رفتن هزینه های زیادی که صرف مواد و تخریب خودم می کردم چقدر ارزش دارد ؟ آیا من باید بی تفاوت باشم و فراموش کنم که از کجا به کجا رسیدم .
وقتی نگاهی به گذشته کنم باید با تمام وجود ببخشم چه مالی و چه خدمت های دیگر تا دیگران هم بتوانند از این سفره استفاده کنند و چراغ کنگره روشن بماند .
خداوند این اجازه را به من داده تا بتوانم مبلغ ۵۰ ملیون تومان را بپردازم البته بسیار ناچیز است در برابر چیز هایی که از کنگره دریافت کردم .
بخشش ثروت زیاد نمی خواهد دل بزرگ می خواهد شاید بعضی ها تصور کنند که کسانی که مبلغی به عنوان دنور ، پهلوان و سردار می بخشند به آن پول احتیاجی ندارند و یا ثروت بسیاری دارند اما اینطور نیست .
اگر که من خواسته داشته باشم ، بدانم که چرا باید ببخشم و چه اتفاقی با بخشش در صور پنهان من اتفاق می افتد به راحتی می توانم ببخشم ، اگر آن خواسته و تفکر در من وجود داشته باشد زمینه پرداخت در من احیاء می شود .

تایپ: مسافر ابوالفضل لژیون یازدهم
تنظیم و ارسال: مسافر حسین لژیون یازدهم
عکس: مرزبان خبری مسافر حسین
مسافران نمایندگی تخـت جمـشید شــیراز

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .