English Version
English

یکی از مسائل مهم سلامت جسم، وزن ایده آل است

یکی از مسائل مهم سلامت جسم، وزن ایده آل است

نهمین جلسه از دور بیست و یکم سری کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی تخت جمشید شیراز با استادی مسافر صفر، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر سجاد با دستور جلسه   «تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره۶۰» روز یکشنبه ، تاریخ 19 فروردین ۱۴۰3  رأس ساعت 16 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد :
سلام دوستان صفر هستم یک مسافر
خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگذارم که توفیق داد که امروز در این جلسه حضور داشته باشم تا از شما دوستان انرژی و آموزش بگیرم .
تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره۶۰، جناب مهندس می فرمایند که من می خواهم که رهجوهای کنگره ۶۰ بعد از درمان اعتیاد تبدیل به آدم حسابی بشوند و هم از سلامت روانی و هم سلامتی جسمی برخوردارشوند که یکی از مسئله های سلامت جسمی وزن ایده آل است .
وقتی که جلسه را شروع می کنیم می گوییم که بزرگ ترین دشمن ما جهل و نا آگاهی خود ماست به قول جناب مهندس زجر بشر از دانش های کشف نشده است وقتی که کشف شود که دیگر مشکلی نیست مثل درمان اعتیاد که درمانش کشف شد .
مثلث سلامت سه ضلع دارد تحرک ، خواب و تغذیه ؛بهترین خواب که برای بدن ما مفید است خواب شب است و خواب روز هیچ بازده و خاصیتی برای بدن ندارد  .
مسئله بعدی تحرک است که ما باید در طول روز حتما تحرک داشته باشیم و مسئله بعدی تغذیه است اکثر انسان ها تصور می کنند که زیبایی فقط داشتن صورت و موهای زیبا است.
ما هیچ خبر نداریم که وقتی که می‌خوابیم کبد ، کلیه و بقیه اعضای بدن چطور درحال سوخت و ساز و کار کردن هستند ما باید با تغذیه مناسب داشتن تحرک و خواب شب قدر دان جسم خود باشیم .
اسکلت بدن هرکس توانایی تحمل یک وزن مشخص را دارد وقتی وزن بالاتر از حد ایده آل برود اعضای بدن ما به مشکل می خورد کسی که بتواند اضافه وزن خود را درمان کند بسیاری از بیماری های او خوب می شود .
از جناب آقای مهندس و تمامی خدمت گذاران کنگره ۶۰ متشکرم.

تایپ: مسافر ابوالفضل لژیون یازدهم
تنظیم و ارسال: مسافر حسین لژیون یازدهم
عکس: مرزبان خبری مسافر حسین
مسافران نمایندگی تخـت جمـشید شــیراز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .