English Version
English

کـنگـره ؛ علم سالم زندگی کردن و تندرستی

کـنگـره ؛ علم سالم زندگی کردن و تندرستی

دوازدهمین جلسه از دور بیست و دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی، ویژه مسافران  کنگره ۶۰ شعبه تخت جمشید شیراز با استادی مسافر سعید ، نگهبانی مسافرنعمت الله ودبیری مسافر محمد با دستور جلسه  «تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره۶۰»  سه‌ شنبه 21 فروردین ماه   1403 راس ساعت 16 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد :
سلام دوستان سعید هستم یک مسافر
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان شاکر و سپاسگزار خداوند هستم که در این جایگاه هستم تا بتوانم از تجربیات شما استفاده کنم و از حضورتان آموزش بگیرم .
ماجرا از زمانی آغاز شد که همسفرم در حال سفر جونز بودند و داشتند وزن کم می کردند، در حالیکه هیچ منع غذایی نداشتند و همه چیز می‌خوردند.
جالب ‌تر اینکه ما سر یک سفره و از یک نوع غذا استفاده می کردیم و ایشان وزن کم می کردند، ولی من وزن اضافه می کردم در نهایت من هم تصمیم به کاهش وزن با متد کنگره گرفتم.
در طول سفر یاد گرفتم چگونه غذا بخورم و موفق شدم حدودا ۲۰ کیلوگرم وزنم را کاهش دهم و همه مشکلات گوارشی کبد چرب گرید ۳ قند خون و مشکل پانکراس من هم حل شد و الان خدارا شکر هیچ بیماری ندارم .
دراینجا به آقای مهندس و خانواده بزرگوار ایشان درود بیکران می فرستم چرا که من با ۴۰ سال سن ساده ترین کار یعنی  آب خوردن هم بلد نبودم .
چگونه سالم زندگی کردن و علم زندگی را در کنگره ازجناب مهندس و خانواده آقای دژاکام یاد گرفتم ، پس خودم را تا ابد مدیون ایشان می دانم .
اگر بخواهم خلاصه ای از دانش لژیون تغذیه عرض کنم به این صورت می باشد که مثلث سلامتی دارای سه ضلع خواب، خوراک و تحرک  می باشد، که هرکدام از این اضلاع خودش سه ضلع دارد.
مثلث خواب شامل :

  1-زمان خوابیدن     ۲- طول مدت خواب      ۳- کیفیت خواب

مثلث تحرک شامل : (منظور در اینجا از تحرک پیاده روی می باشد) که دارای سه ضلع :

  1- ساعت پیاده روی    ۲- طول پیاده روی   ۳ -کیفیت پیاده روی

مثلث خوراک شامل :

  1-زمان مناسب    2- مقدار مناسب     ۳-غذای مناسب 

که در مورد هرکدام از این موارد آقای مهندس ساعت ها آموزش دارند .
باتوجه به زمان کوتاه اگر بخواهم به چند نکته کلیدی از آموزش‌های کنگره در مورد کاهش وزن اشاره کنم که به درد همه عزیزان بخورد .
جناب مهندس بسیار زیاد تاکید بر پیاده روی دارند و آن را از ورزش جدا می‌دانند و شاید ما فکر کنیم پیاده روی برای کالری سوزی هست اما در واقع  به علت مصرف مواد مخدر و مواد غذایی ناسالم و بسته بندی شده روده های ما خشک شده و عمل دفع به خوبی انجام نمی‌شود .
با پیاده روی روده ها مالش پیدا می‌کنند و عمل دفع بدن به خوبی انجام می‌گیرد و بدن بصورت هوشمند مواد اضافی را دفع می‌کند.
نکته طلایی دوم خوردن سالاد نیم ساعت قبل از ناهار می باشد و نکته سوم خوردن دیسپ بصورت صحیح یعنی یک درب بطری (۵سی سی) در یک لیوان آب ولرم صبح ها وقتی بیدار شدیم .
البته آموزش‌ها مثل یک پازل می باشد و بایستی همه قطعات باهم انجام بشوند تا تصویر کامل و زیبایی به ما بدهد .
آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه شما عزیزان را دارم.

تنظیم و ارسال: مسافر حسین لژیون یازدهم
عکس: مرزبان خبری مسافر حسین
مسافران نمایندگی تخـت جمـشید شــیراز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .