English Version
English

در تعطیلات با برنامه‌ریزی به کارهای خود رسیدگی کنیم

در تعطیلات با برنامه‌ریزی به کارهای خود رسیدگی کنیم

جلسه هفتم از دوره سی و یکم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی امین قم به استادی همسفر سمیه رهجوی راهنما همسفر اعظم، نگهبانی همسفر فاطمه و دبیری همسفر زهره با دستور جلسه ‌«چگونه از تعطیلات استفاده می‌کنم؟» روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را سپاسگزارم که در این جایگاه هستم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. پیشاپیش فرارسیدن سال نو را خدمت همه عزیزان تبریک می‌گویم. فردا شب عید نوروز است و‌ ما همه دور هم این‌جا جمع هستیم که از کنگره انرژی بگیریم تا تعطیلات خوبی را بگذرانیم. همچنین ایام ماه مبارک رمضان را تبریک می‌گویم، ان‌شاءالله که طاعات و عبادات همه قبول باشد.

در گذشته در کنگره تعطیلات عید نداشتیم، کنگره همانند بیمارستان بدون تعطیلی بود، دائماً در حال کار  بود و همین امر باعث می‌شد که خانواده آقای مهندس، خود ایشان و  تمام خدمتگزاران مقداری خسته شده، انرژی کافی و وقت لازم برای رسیدگی به امور خود و خانواده را نداشته باشند. اوایل فقط تعطیلات تابستان ‌و نوروز بود، کم‌کم تعطیلات رسمی تقویم هم به آن اضافه شد و اکنون می‌توانیم با برنامه‌ریزی در تعطیلات به کارهای خود رسیدگی کنیم.

یک سفر اولی باید از تعطیلات خود فقط در منزل استفاده کند و به مسافرت نرود، زیرا به آن تعادل روحی و جسمی لازم نرسیده است. همسفران مسافرین سفر اول که خانواده‌ آن‌ها در شهرهای دیگر هستند نباید به مسافر خود اصرار کنند که به مسافرت بروند و مقداری صبوری کنند تا به حال خوش در آینده برسند. خواهند دید که مسافرت بعد از رهایی خیلی‌خیلی بهتر از سفرهایی می‌شود که تا به حال داشته‌اند. جناب آقای حکیمی در صحبت‌های خود فرمودند: «یک سفر اولی همانند یک بیمار بستری است، آیا راضی می‌شوید که او را از تخت بیمارستان برای مسافرت رفتن جدا کنید؟»

اما این‌که چگونه از تعطیلات استفاده می‌کنم؟ من برنامه خودم را برایتان می‌گویم که یک سفر زیارتی مشهد مقدس در پیش دارم، دید و بازید با اقوام و همین‌طور میهمانی مناسبی که خیلی وقت است نداشته‌ام را تدارک دیده‌ام. قرار است سی‌دی‌های خود را بنویسم و گوش کنم، کتاب‌های آقای مهندس را مطالعه کنم که سیم ارتباطی خودم و‌ کنگره را قطع نکنم. در این دو هفته قطعاً دلتنگ کنگره می‌شوم و برای گرفتن حال خوش به شما توصیه می‌کنم که در این مدت سی‌دی گوش کنید و کتاب‌ها را بخوانید.

سال بسیار خوبی را برای شما آرزومندم، سر سفره افطار و سفره هفت‌سین برای هم دعا کنیم. ان‌شاءالله همه شما عزیزان تعطیلات خوبی در کنار خانواده داشته باشید.

مراسم افطاری همسفران نمایندگی امین در آخرین جلسه سال 1402

مرزبانان کشیک: همسفر نسرین و مسافر مجتبی
تایپ: همسفر سمیه رهجوی راهنما همسفر اعظم (لژیون اول)
عکاس: همسفر نسرین، مرزبان خبری
ویراستار: همسفر مرضیه، خدمتگزار سایت
ارسال: راهنما همسفر بهار
همسفران نمایندگی امین قم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .