English Version
English

سفر اولی‌ها نباید به مسافرت

سفر اولی‌ها نباید به مسافرت

چهاردهمین جلسه از دورۀ چهل ‌و هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ به استادی راهنمای تازه‌واردین مسافر محمدرضا و نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر نادر با دستور جلسه "از تعطیلات چگونه استفاده می‌کنم؟" در روز دوشنبه بیست و هشتم اسفند ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

سلام دوستان محمدرضا هستم یک مسافر، از همه دوستان که در جلسه حضور دارند تشکر می‌کنم از بنیان کنگره ۶۰ تشکر می‌کنم که بستری را فراهم کردند تا بتوانیم به درمان برسیم از راهنمای عزیزم آقا مهدی تشکر می‌کنم که زحمت‌های زیادی کشیدند تا من به درمان برسم، دستور جلسه این است که چگونه از تعطیلات استفاده کنیم؟ چیزی که در تعطیلات خیلی مهم است، معمولا می‌گویند که سفر اولی‌ها نباید به مسافرت بروند زیرا سطح انرژی و آب و هوای مناطق خیلی با هم فرق دارند و دومین دلیل مشغول بودن ذهن است.

در مثلث درمان آموزش جسم، روان و جهان‌بینی را یاد گرفتیم، در جسم از داروها استفاده می‌کنیم و جسم ما به مرحله‌ای می‌رسد که درد و یا خماری را حس نکنیم و مسئله بعدی ذهن یا روان است که من فکر می‌کنم مسئله اصلی ذهن است چون دغدغه دارد و مشکلات را تصویر سازی می‌کند و به من که اکنون اینجا نشسته‌ام اجازه نمی‌دهد از جلسه استفاده کامل و لازم را ببرم، این دغدغه‌ها و تصویر سازی‌ها من را به ترس از فردا می‌برد و وقتی ترس را آرام می‌کنم من را به قضاوت می‌برد که چرا این چیزها را ندارم؟ قضاوت را آرام می‌کنم بعد من را به خشم می‌برد و خشم را کنترل می‌کنم وارد مقایسه کردن می‌شوم، همه اینها باعث می‌شود که من از مسئله اصلی دور بشوم و باعث می‌شود که دغدغه‌های ذهنی من را از مسیرم دور کند، اگر بخواهیم از این دغدغه‌ها دور شویم باید درست آموزش بگیریم، به طور مثال در منزل نشسته‌ایم و همسر شما یک حرفی می‌زند و شما باید گذشت کنید و یا در خیابان یک ماشین برای شما بوق می‌زند و سبقت می‌گیرد باید گذشت کرد، گذشت کردن خیلی سخت است ولی به درست آموزش گرفتن و چگونه آموزش گرفتن من برمی‌گردد.

از جسم و روان من جهان‌بینی ساخته می‌شود، حالا من قرار است در مسافرت چه کاری انجام بدهم؟ دوستانی که در سفر دوم هستند می‌دانند چه کاری انجام بدهند اما عزیزانی که تازه رها شده‌اند و یا در سفر اول هستند باید مراقب خودشان باشند و به تذکرات راهنمای خود گوش بدهند تا بتوانند سفر موفقی داشته باشند و تعطیلات خوبی را بگذرانند و امیدوارم که سال بعد با یک انرژی بهتر و مطمئن‌تر بتوانیم ادامه دهنده مسیر کنگره باشیم، خیلی ممنون که به صحبت‌های من گوش دادید.

 

تایپ و بارگذاری: مسافر مهدی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .