English Version
English

لژیون سردار و بحث مالی هنوز جای پیشرفت دارد

لژیون سردار و بحث مالی هنوز جای پیشرفت دارد

جلسه نهم از دور ششم لژیون ویژه سردار شعبه دهخدا با دستور جلسه نقش خدمت مالی در دستاوردهای علمی کنگره با استادی مسافر غلامرضا و نگهبانی مسافر علیرضا و دبیری مسافر فرهاد در روز یکشنبه مورخ 1402/12/27رأس ساعت 15:00 آغاز به کار نمود.


خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان غلامرضا هستم مسافر از نگهبان تشکرمی کتم که  فرصت خدمت به من داد تک‌تک شما عزیزان اینجا هستید و به بنده اجازه داده‌اید این جایگاه را تجربه کنم تا آموزش بگیرم ، از همگی شما ممنونم.
کنگره 60 یک سازمان مردم‌نهاد است یعنی دولت درآن دخل و تصرفی ندارد و 3 ضلع دارد یک ضلع نیروی انسانی است یک ضلع علم آن است و ضلع سوم بحث مالی است.
ابتدا آقای مهندس به‌تنهایی این سه ضلع را اجرا می‌کردند به نتیجه رسیدند و بعداً نفرات زیاد شد و بحث درمان سایرین جدی شد بنابراین بحث مالی هم باید روی ان کار می‌شد.
حالا کنگره پا فراتر از این حرف‌ها گذاشته و تقریبا 150 هزار نفر نیروی انسانی دارد و در بحث علمی دارد روی سرطان خون و سایر بیماری ها کار میکنند تا با روش دی اس تی بیماری های لاعلاج را درمان کنند و فقط یک ضلع مالی باقی مانده در تمام این پیشرفت هایی که گفتم فقط ضلع مالی می ماند که هنوز جای پیشرفت دارد و باید خیلی بهتر از این عمل کنیم. فکر نمیکنم دیگر لازم باشد بیشتر از این در مورد اهمیت بحث مالی صحبت کنم از این که به صحبت های من گوش دادید کمال تشکر را دارم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .